• een aantal maanden geleden heeft de exvriend van mijn moeder (een hele nare man, hij had zelfs voor mijn ogen mijn moeder in elkaar geslagen) ons uit huis gezet. Mijn moeder ging toen naar mijn opa en oma, en ik naar een goede vriendin van mij, en alleen in de weekenden naar mijn moeder. We werden overal geweigerd.
    De politie: We hebben het te druk, komt u later maar terug.
    Het blijf van men lijf huis: we zitten vol.
    Andere instanties: heeft u geen recht op.
    Dus nu zitten we in een recreatiehuisje tot we genoeg geld hebben voor een anders huis.
    Kwam er vandaag godverdomme iemand van de gemeente, dat we hier illegaal zitten en blabla. Dus we moeten maar weg. Ergens na oud en nieuw.
    Ja maar waar moeten we fucking heen dan? we worden godverdomme overal geweigerd, en op straat slapen kan toch echt niet.
    Regering, of: Je zeurt niet en help mensen die het nodig hebben gewoon/
    of: Je laat mensen die nergens anders heenkunnen gewoon in een vakantiehuisje (wat's the trouble?)
    MAKE UP YOUR FUCKING MINDS!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Wat een achterlijke mensen! Hoe kan het in hemelsnaam dat er nergens plek is voor jullie? Hoe dan ook, gelukkig zijn jullie niet meer bij die exvriend van je moeder, maar ik hoop dat jullie snel een nieuw onderkomen vinden waar je wel mag blijven!


    You are beautiful, you are love.

    Dat is inderdaad belachelijk, maar hoe kom jij eigenlijk aan internet?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Dat is inderdaad belachelijk, maar hoe kom jij eigenlijk aan internet?

    we staan nu nog niet op straat. in dit huisje hebben we internet. Als het zo door gaat dus niet lang meer...


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Ah dat is echt verschrikkelijk klote. :l
    Veel sterkte en ik hoop dat jullie er iets op vinden of dat die achterlijke persoontjes eens bij zinnen komen.


    life is awesome

    Wat is dat voor een onzin?!
    En dan zo hard zeggen dat we met de Wmo weer 'terug naar het oude' moeten gaan, waar mensen elkaar moeten helpen.
    Nou, wórdt je geholpen door andere mensen (in dit geval je opa/oma, en je vriendin), wordt je alsnog uit huis gezet.
    Waar gaat de wereld heen?!

    Ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben naar wat voor instantie je nu nog kunt gaan.. Shame on me, ik zit op een sociale opleiding ;x Maargoed..
    Ik zou iniedergeval nogmaals terug gaan naar de politie en de gemeente. En het blijf van mijn lijf huis ook! Want huiselijk geweld, daar moet echt wat mee gedaan worden, dat kan niet ongestraft blijven!

    En Xonar? Ik weet dat die meer met gezinsproblemen bezig zijn, en aangezien dit een EX-man is, weet ik niet of ze hier iets mee doen.. Maar misschien is het wel te proberen..?
    Of een Vrouwengezondheidscentrum? Deze twee zijn overigens meer voor het huiselijke geweld, dat denk ik nu op de tweede plaats staat, dan voor opvang zorgen omdat jullie nu geen vast huis hebben.

    Maar misschien dat jullie er iets aan hebben, en misschien dat als zij jullie niet kunnen helpen, ze misschien wel andere instanties weten die jullie wel kunnen helpen?

    Iniedergeval heeeell veel succes!
    En nogmaals, het slaat echt nergens op dat niemand tijd of plek voor jullie heeft!


    Inspiration can hit you any time

    Tja, zulk soort dingen zit nou eenmaal niet logisch in elkaar. Die regeltjes worden verzonnen door mensen die hele dagen op een kantoortje zitten, gelukkig getrouwd zijn, een mooi huis bezitten en nooit in een dergelijke situatie als die van jou gezeten hebben. Er valt verder weinig aan te doen, denk ik.
    Heel veel succes in ieder geval. Hopelijk vinden jullie snel een plaats waar je wel kunt blijven!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Slither schreef:
    Wat een achterlijke mensen! Hoe kan het in hemelsnaam dat er nergens plek is voor jullie? Hoe dan ook, gelukkig zijn jullie niet meer bij die exvriend van je moeder, maar ik hoop dat jullie snel een nieuw onderkomen vinden waar je wel mag blijven!


    •*• Lululu •*•

    En dat is de reden waarom ik Nederland haat :Y) Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden, want dit is echt gemeen en oneerlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    En dat is de reden waarom ik Nederland haat :Y) Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden, want dit is echt gemeen en oneerlijk.


    26 - 02 - '16

    Weeral een bewijs dat ik Nederland niet zonder reden haat.
    Lekker zeggen dat we voor elkaar moeten zorgen, maar ondertussen...
    Heel veel sterkte voor jou en je moeder. Ik hoop voor jullie dat het goed komt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oromis schreef:
    En dat is de reden waarom ik Nederland haat :Y) Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden, want dit is echt gemeen en oneerlijk.

    Auw
    heel veel sterkte


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik wil niet bijdehand zijn o.i.d. maar ik denk dat dit in andere landen veel vaker voorkomt dan in Nederland. In Nederland is alles qua zorg en dergelijke redelijk sociaal en goed geregeld. In Amerika moet je ongeveer overal zelf maar voor betalen, en als je dat niet kunt heb je pech.. Neemt niet weg dat het gewoonweg klote is en het onbegrijpbaar is dat jullie nergens terecht kunnen en van het kastje naar de muur worden gestuurd. Wat een rare regeling..


    Aan niets denken is ook denken.

    Slither schreef:
    Wat een achterlijke mensen! Hoe kan het in hemelsnaam dat er nergens plek is voor jullie? Hoe dan ook, gelukkig zijn jullie niet meer bij die exvriend van je moeder, maar ik hoop dat jullie snel een nieuw onderkomen vinden waar je wel mag blijven!


    Bad decisions make good stories.

    Oromis schreef:
    En dat is de reden waarom ik Nederland haat :Y) Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden, want dit is echt gemeen en oneerlijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."