• Hi, ik moet een verhaal schrijven voor Nederlands. Normaal zit ik snel aan een onderwerp, alleen nu ben ik echt totaal inspiratieloos. En het verhaal moet beginnen met "Als ik alles van tevoren geweten had, was ik hier nooit aan begonnen. Hier sta ik dan: alleen en zonder geld...". Wie heeft er misschien wat ideetjes voor een onderwerp? En waar halen jullie je inspiratie vandaan?
    x


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik haal mijn inspiratie meestal uit muziek, of foto's die ik tegenkom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    schrijf een verhaal over een ontvoering! met titel:

    Als ik alles van te voren had geweten wou ik dat ik nooit geboren was.

    Hoop dat je het helpt!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Misschien kan je hoofdpersoon plannen hebben om de wereld rond te trekken met haa/haarr grote liefde. Hij/zij laat hem/haar in de steek en dan komt ze in allerlei problemo's.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mijn inspiratie haal ik uit mijn hoofd, want ik ben redelijk psygisch om heel eerlijk te zijn... Maar je kan iets doen als; Je was een spion geworden omdat je tweelingbroer een spion was, maar je wist niet dat je er een had. En jij was dan altijd al zo'n fan dinges van spionnen en hij had zo'n opdracht die niet gestopt kon worden want hij was belangrijk. En dan wil je het dus heel graag en je leest het contract niet en je ondertekent het gelijk, maar als er dus het kleinste dingetje mis gaat zou de hel MI6 (of welke geheime dienst dan ook) je in de steek laten, en dat is dus gebeurt.
    Of; Je bent in je eentje verhuisd naar een grote stad en daar ga je rechten studeren, als je zusje misbruikt word heeft ze een advocaat nodig, maar die kunnen jullie niet betalen. Dan ga jij het dus doen, want je studeert rechten, en dan word je dus helemaal omver gelopen door de dure advocaat van die slechterik. Je verliest al je geld want ze persen je af enzo, en dan durf je je zusje nooit meer onder ogen te komen.
    Of; je raakt gokverslaafd en raakt dus alles kwijt.
    Of; Je bent depressief en snijdt jezelf, en als je vrienden en familie erachter komen verstoten ze je.
    Ofzo ;D Heb je hier iets aan (: ?
    NOTE: Don't use any of these ideas for one of your stories or posting it anywhere else on the internet, unless you asked me and I told you you could!


    Everything is right at the end, if it's not allright, it's not the end.

    Ik weet niet hoeveel worden het moeten/mogen zijn. Maar schrijf anders een verhaal over een meisje/jongen die iemand besluit te helpen en daarmee in de problemen komt. Dan vlucht diegene en dat gaat helemaal fout

    Ik haal mijn inspiratie meestal uit quotes of song lyrics^^ Soms foto's..


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als ik geen inspiratie heb, begin ik met een sfeer of plaats te beschrijven. Dan komt er vanzelf wel iets uitrollen wat een verhaal wordt.
    In jouw geval kun je dat ook doen. Als je eenmaal een idee hebt, pas je het wat aan en verwerk je de verplichte zin erin.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    en is het gelukt??


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Autoritjes of wandelingen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Misschien iemand die gok verslaafd is geworden of van huis is weg gelopen of op straat is gezet of iemand die bestolen is.
    Meestal haal ik mijn inspiratie uit muziek of foto's (tumblr, weheartit of polyvore)
    Als je zegt wat voor verhalen je meestal schrijft; fantasy, romantiek, avontuur, kan ik je beter helpen

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 13:47 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Eigenlijk uit allerlei gebeurtenissen in m'n leven. Soms is het een persoon die ik ontmoet die iets heeft waarvan ik denk: hey das boeiend om in een verhaal te gooien. Zo moest ik laatst schoonmaken bij iemand die een geamputeerd been had en toen ging ik bedenken dat het helemaal geen gek idee is om zoiets in een verhaal te gooien. I am still working on a plot after all...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze is naar het prachtige Las Vegas gegaan om daar van het leven te genieten en heeft al haar geld vergokt en uitgegeven aan veel te dure hotels. :Y)


    Tell me about it, stud.