• Laat ik meteen dit gerucht maar even uit de wereld helpen: het is niet waar. Het valt me op dat altijd als ik als bron 'Joepie' zie staan het niet waar is... ¬¬ oké dat terzijde: ze hebben de woorden van Kyra (de blogster) verdraait, want toevallig ken ik die site ook. Het orgineel: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/10/als-er-een-scha.html



    Joaah je leest het weer eens goed^^
    Volgens een paar blaadjes [Waaronder Joepie] hebben Bill&Tom Kaulitz een vriendin. Stukje uit een tijdschrift;

    Volgens een Tokio Hotel-fansite uit Nederland (www.tokiohotelnederland.we-log.nl) hebben Bill&Tom al sinds december van vorig jaar vaste vriendinnen en doen er video's van de koppels de ronde op het internet. De 2 meisjes zijn afkomstig van Frankrijk, luisteren naar de namen Siobhan en Séverine en zijn 19 & 25 jaar oud. Siobhan is model en haar vader werkt op het Elysée. De koppels zouden onlangs samen het concert van Coldplay in Hamburg hebben bijgewoond. We gaan op onderzoek uit en houden je op de hoogt!

    Nou, wat vinden jullie hiervan? Zeg eerlijk je mening maar zorg wel dat er geen ruzie van komt! Mijn mening hierover; Ik vind het erg leuk voor de jongens dat ze eindelijk (!) een vriendin hebben. Ook gun ik het hun echt waar! Als je mij niet gelooft doe dat dan lekker niet maar ik gun het de jongens evenveel als de meisjes. Hopelijk zijn ze happy together en blijven ze nog lang samen als het waar moest zijn! En ik ga zeker de meisjes niet uitschelden of doodwensen ofzo en hun zeker niet gaan haten of aan ant-Sécerine&Siobhan club gaan oprichten ^^
    Kissez<3







    (bericht aangepast door een moderator)

    het valt ook niet op ..een of ander wijf komt in de spot.. met ik had 4 dagen met bill een daarnaa die meiden??? stelle media sletten.. ook al zou ik hun vriendin houd ik gewoon me bek een ook al als het uit was.. dus volgens mij gewoon media sletten


    Some angels have no wings.

    Njaaah NOT ^^

    das zo geen waar
    en moest het waar zijn dan ben ik blij voor hun !
    kee een mss bewijs dat geen waar is

    ca 1week geleden hoorden we vanalles
    TOM ZOEKT EEN VRIENDIN, HIJ IS AL DAT PLAYEN,WACHTEN,... MOE ,
    HIJ WIL EEN VASTE VRIENDIN, DUSJ DRM DENK IK DAT GEEN WAAR IS ^^

    wrm zou hij al vanaf december vorig jaar een vriendin hebben en een week geleden dat hij ene zoekt
    zou wl raar zijn


    Gilles (ll)



    TOM ZOEKT EEN VRIENDIN, HIJ IS AL DAT PLAYEN,WACHTEN,... MOE ,
    HIJ WIL EEN VASTE VRIENDIN, DUSJ DRM DENK IK DAT GEEN WAAR IS ^^



    *Voelt zich bedreigt door de capslock* Whoaa moest dat ofzo :X

    (...)

    *Voelt zich bedreigt door de capslock* Whoaa moest dat ofzo :X

    haah xD

    ma da was gwoon voor te tonen wat er vorig week nog gezegd was :D


    Gilles (ll)

    Euhm..volgens mij is het een roddel (:
    I mean, alsof Bill/tom met iemand van 25 een relatie gaat beginnen ><
    En dan nog iets ^^: waarom zegt Bill steeds dat hij zich eenzaam voel? Juist! Omdat hij geen vriendin heeft. En Bill zei zelf eens dat hij het bekend zou maken als hij vriendin heeft.
    Ik ben niet jaloers, het klopt gewoon niet.

    Btw; moest het waar zijn, ik gun het hen!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik denk niet dat het waar is, ik bedoel 25 jaar? En Bill en Tom zijn beide 19..

    ik vind...
    dat leeftyd geen verschil maakt hierin, hallo, als ze toch maar gelukkig zijn?(:


    your eyes are like stars in the night.

    Achjah, zoals ik op de vorige page al heb verteld; Ik wil gewoon wat rumoer & actie op Q :X

    volgens die site zelf is het maar een gerucht.. check maar:
    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/week40/index.html
    je moet wel ff naar onder scrollen tot er als een schaap over de dam is... komt te staan en vervolgens een paar plaatjes van hun 'vriendinnen'
    joepie moet er natuurlijk weer wat anders van maken..


    Je moet worden wie je bent.

    :D
    haah soms is het hier echt saai ej xD dat er niets tdoen is maar nu brengt gy daar verandering in^^
    en dan zijn de moderaters daar
    1ste waarschuwing
    2de waarschuwing
    3de en laatste waarschuwing
    en dan
    BAN , voila gzijt gebannen voor zoveel uur op et forum xD


    Gilles (ll)

    Ik kan geen Engels, altans zo goed nu ook weer niet >,< En dat platje is net hetzelfde als in Joepie. [/Rumoer rulez]

    Er duiken steeds meer dingen op over hen met meisjes :') Net als met die blonde trien die lult dat ze 4 dagen geneukt heeft met Bill.

    Anw ik hoor niets uit serieuze bronnen dus ;)

    Er duiken steeds meer dingen op over hen met meisjes :') Net als met die blonde trien die lult dat ze 4 dagen geneukt heeft met Bill.

    Anw ik hoor niets uit serieuze bronnen dus ;)


    Ok die zit x]

    Don't really care
    Als het een leugen is van die hysterieke fans dan vind ik het zielig en moet ik er niks over weten

    Is het de waarheid, gun ik ze veel plezierige tijd samen en goede jaren en veel privacy!
    £Dus het kan me eigenlijk geen moer schelen xD zolang die nieuwe CD eraan komt is het ok voor mij


    death to the one at the end of the serenade.

    Maargoed als je goed leest, er zijn de laatst tijd enorm veel dingen erover. Allemaal onzin meestal dusja :)
    verder boeit het me like, 0%

    Njhah ik wou eigenlijk gewoon wat meer leven op Q want daarnet was het hier echt dood net een begraafplaats enzoo snap je? Mij boeit het verder ook niets hooaa ;)