• Laat ik meteen dit gerucht maar even uit de wereld helpen: het is niet waar. Het valt me op dat altijd als ik als bron 'Joepie' zie staan het niet waar is... ¬¬ oké dat terzijde: ze hebben de woorden van Kyra (de blogster) verdraait, want toevallig ken ik die site ook. Het orgineel: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/10/als-er-een-scha.html



    Joaah je leest het weer eens goed^^
    Volgens een paar blaadjes [Waaronder Joepie] hebben Bill&Tom Kaulitz een vriendin. Stukje uit een tijdschrift;

    Volgens een Tokio Hotel-fansite uit Nederland (www.tokiohotelnederland.we-log.nl) hebben Bill&Tom al sinds december van vorig jaar vaste vriendinnen en doen er video's van de koppels de ronde op het internet. De 2 meisjes zijn afkomstig van Frankrijk, luisteren naar de namen Siobhan en Séverine en zijn 19 & 25 jaar oud. Siobhan is model en haar vader werkt op het Elysée. De koppels zouden onlangs samen het concert van Coldplay in Hamburg hebben bijgewoond. We gaan op onderzoek uit en houden je op de hoogt!

    Nou, wat vinden jullie hiervan? Zeg eerlijk je mening maar zorg wel dat er geen ruzie van komt! Mijn mening hierover; Ik vind het erg leuk voor de jongens dat ze eindelijk (!) een vriendin hebben. Ook gun ik het hun echt waar! Als je mij niet gelooft doe dat dan lekker niet maar ik gun het de jongens evenveel als de meisjes. Hopelijk zijn ze happy together en blijven ze nog lang samen als het waar moest zijn! En ik ga zeker de meisjes niet uitschelden of doodwensen ofzo en hun zeker niet gaan haten of aan ant-Sécerine&Siobhan club gaan oprichten ^^
    Kissez<3







    (bericht aangepast door een moderator)

    Haha nee ik snap je wel hoor :D

    Weet bijna wel zeker dat het niet waar is


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik denk het niet

    Hoeveel franse mensen kunnen duits of engels??
    en iedereen weet dat Tom en Bill niet zo'n goed engels kunnen om iemand te versieren, en Frans kunnen ze helemaal niet

    maar als het waar is : Gefeliciteerd :Y)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Er duiken steeds meer dingen op over hen met meisjes :') Net als met die blonde trien die lult dat ze 4 dagen geneukt heeft met Bill.

    Anw ik hoor niets uit serieuze bronnen dus ;)


    Dat stukje heb ik ook gelezen best zielig als je zo iets gaat rond bazanen als het niet eens waar is


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Maar die van Bomm, die van die blonde trien is nieuw voor mij x] Die had ik nog niet gehoord =]

    ik vind...
    dat leeftyd geen verschil maakt hierin, hallo, als ze toch maar gelukkig zijn?(:


    Daar heb je gelijk in, maar TomSexx heeft ook gelijk dat het niet klopt, dat Tom een vriendin zoekt


    a figment of your imagination

    Maar die van Bomm, die van die blonde trien is nieuw voor mij x] Die had ik nog niet gehoord =]

    Haha oh zij is humor. :') Ook iets van 25 ofzo, dierenartsassistente. Bekend dat ze 4 dagen lang een sex relatie met hem had ofzo :') Heel DE stond op z'n kop.
    Maarja enorme onzin offcourse. Wel grappig :') Moet je anders ff op UK lezen.

    (...)
    Haha oh zij is humor. :') Ook iets van 25 ofzo, dierenartsassistente. Bekend dat ze 4 dagen lang een sex relatie met hem had ofzo :') Heel DE stond op z'n kop.
    Maarja enorme onzin offcourse. Wel grappig :') Moet je anders ff op UK lezen.


    Domme vraag maar wat is UK x]

    oO
    HoOr ik ook den 1ste keer vn ma swat
    Ik vindt het heel leuk voOr hen en dit meen ik iets minder vr de meisjes want het was beter mij geweest maar kOm.. Kga ze nii beginnen haten éé x'D
    Mr ik geloOf 't ng nii egt.. Kga 't pas gelOven als zet zelf zeggen! ^^
    Want vOlgens mij hebben ze da ng nii gedaan! x'D
    XX


    If music be the food of love, play on!

    (...)

    and you believe that? Like; ze gaan zekerste weten hun vriendin ff verstoppen hooaa. Als ze dat meteen zeggen, weet je dan hoeveel meisjes die vriendinnen van hun dan niet willen gaan vermoorden ofzo? Geloof me, Bill zegt misschien dat wel maar doet hij dat ook? Volgens mij is hij zo'n eerlijk jochie niet hooaa

    njaa sad ok waar tkan my eigelijk ni veel schele of ze nu een vriendin hebbe of ni alst waar is zenk bly voor hun

    Ik geloof er geen hol van. :"D Het is de trend om te beweren dat je de vriendin van Bill bent.


    blame the bully.

    Welke mod heeft die aangepast x]

    Oke.
    Ik zeg niets.
    I don't care 'bout their lve-life.
    Als zei daar gelukkig mee zijn.


    Life is hard and then we die

    Ik kan het niet echt geloven en weet je waarom? Nou een paar weken geleden stond er nog in de bravo een interview met Bill dat hij zich wat eenzaam voelt en dat hij heel graag een vriendin zou hebben. En nu opeens heeft hij een vriendin :s soory hoor maar ik geloof er dus geen bal van

    Ik kan het niet echt geloven en weet je waarom? Nou een paar weken geleden stond er nog in de bravo een interview met Bill dat hij zich wat eenzaam voelt en dat hij heel graag een vriendin zou hebben. En nu opeens heeft hij een vriendin :s soory hoor maar ik geloof er dus geen bal van


    Eigenlijk ben ik het wel met je eens schattie, die bravo hebben wij samen gekocht en samen gelezen. Weird dat ze nu toch opeens een vriendin hebben