• Laat ik meteen dit gerucht maar even uit de wereld helpen: het is niet waar. Het valt me op dat altijd als ik als bron 'Joepie' zie staan het niet waar is... ¬¬ oké dat terzijde: ze hebben de woorden van Kyra (de blogster) verdraait, want toevallig ken ik die site ook. Het orgineel: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/10/als-er-een-scha.html



    Joaah je leest het weer eens goed^^
    Volgens een paar blaadjes [Waaronder Joepie] hebben Bill&Tom Kaulitz een vriendin. Stukje uit een tijdschrift;

    Volgens een Tokio Hotel-fansite uit Nederland (www.tokiohotelnederland.we-log.nl) hebben Bill&Tom al sinds december van vorig jaar vaste vriendinnen en doen er video's van de koppels de ronde op het internet. De 2 meisjes zijn afkomstig van Frankrijk, luisteren naar de namen Siobhan en Séverine en zijn 19 & 25 jaar oud. Siobhan is model en haar vader werkt op het Elysée. De koppels zouden onlangs samen het concert van Coldplay in Hamburg hebben bijgewoond. We gaan op onderzoek uit en houden je op de hoogt!

    Nou, wat vinden jullie hiervan? Zeg eerlijk je mening maar zorg wel dat er geen ruzie van komt! Mijn mening hierover; Ik vind het erg leuk voor de jongens dat ze eindelijk (!) een vriendin hebben. Ook gun ik het hun echt waar! Als je mij niet gelooft doe dat dan lekker niet maar ik gun het de jongens evenveel als de meisjes. Hopelijk zijn ze happy together en blijven ze nog lang samen als het waar moest zijn! En ik ga zeker de meisjes niet uitschelden of doodwensen ofzo en hun zeker niet gaan haten of aan ant-Sécerine&Siobhan club gaan oprichten ^^
    Kissez<3







    (bericht aangepast door een moderator)

    Fijn voor ze. :')
    Is het officieel? Want de joepie heeft weleens vaker iets fout. x__x


    -



    SH*T!!!
    ik ken die badzijde in de joepie niet meer vinden!!!:$ kan iemand vertellen welke dat was ??


    What would Emma do?



    SH*T!!!
    ik ken die badzijde in de joepie niet meer vinden!!!:$ kan iemand vertellen welke dat was ??



    heb ze!!!

    ps. het kan wel waar zijn. maar die website heeft mij toch al eerder leugens vertelt


    What would Emma do?

    Op die foto heeft Bill een gay-handje :P

    welke blz???????


    I need you like a heart needs a beat

    gevonden

    ik denk dat het niet waar is hoor


    I need you like a heart needs a beat

    Je kent Tom toch, hij kan echt niet met een meisje zo'n lange relatie hebben^^,


    T O K I O H O T E L < 3

    Je kent Tom toch, hij kan echt niet met een meisje zo'n lange relatie hebben^^,


    idd!


    I need you like a heart needs a beat

    ÁLS het waar zou zijn, zou ik het wel leuk vinden voor ze ^^
    Maar ik twijfel noggal of het te geloven is.. Ik bedoel ze pleuren vaak onzin in bladen over hun terwijl het niet zo is, toch?
    Ik wacht af tot dat ik echt ga oordelen hierover :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Fijn voor ze. :')
    Is het officieel? Want de joepie heeft weleens vaker iets fout. x__x


    Ja idd!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ja idd!


    Ja. =)
    Dat is dus weer het geval. Blijkt het een roddel te zijn. <____>


    -

    (...)

    Ja. =)
    Dat is dus weer het geval. Blijkt het een roddel te zijn. <____>


    Het zou zo maar kunnen x___X
    Maar het kan ook écht zijn.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Het zou zo maar kunnen x___X
    Maar het kan ook écht zijn.


    Ja, inderdaad.
    Maar er staat toch boven in dit topic dat het een roddel is? [/in de uitleg]


    -

    Het is een roddel meiden ;)

    Ik geloof het pas wanneer Tom&Bill het zelf ook zeggen..^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.