• Weten jullie nog een paar leuke verhalen die ik zou kunnen lezen? (:
    Ik zal alle verhalen een kans geven dus post ze hier!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 16:05 ]


    To love is to destroy.





    Wanneer Lucas te horen krijgt dat hij nooit meer zal kunnen praten, staat zijn leven op zijn kop. Hij wil binnen een jaar zoveel mogelijk dingen doen met zijn stem, maar niet alles zit hem mee. Niemand mag weten dat Lucas over een jaar zijn stem kwijt is. Maar hoe verbergt hij de bezoekjes aan de dokter en de plotselinge stemwegvallingen? Zal Lucas kunnen wennen aan een leven zonder stem?

    • Begint 28 December
    • Geschreven door Snuffles
    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Onbekende Personen

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Soundtrack
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Lost in lies

    Ik hoop dat je een kijkje neemt (:
    Hij wordt spannend, dat is de bedoeling haha (:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 11:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is wel een bromance (Zarry Stalik)

    I lost my way. I lost you.
    I always knew happy endings don't excist



    I'm bleeding. On the inside. It hurts, it hurts so bad. I just can't stop thinking; what if? What if I stopped him from running away? What if I told him I do love him?
    Everything is made to be broken. The question is; when will it happen? People always told me I should listen to my heart..
    What if my heart doesn't know it either? I'm a fucking mess. With or without you. Please come and save me.


    ~Written in Dutch
    ~Spoken in English
    ~Zarry Stalik bromance
    ~One Direction does excist


    Forever in my heart ~ Zarry Stalik

    xx


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”



    Uit boosheid stapt Ariola uit haar bed en begint woest te gillen. Ze wist dat haar stiefmoeder samen wou werken met die stomme kreng. Ze wist het gewoon. Ze pakte haar wekker beet en smeet die op de grond waarna ze vol zuchten de kamer uitstapt. De woede had ze nog steeds in zich en ze kon niet wachten om al haar woede te laten zien aan haar stiefmoeder. Hulpeloos liep ze naar beneden. Ariola ging de woonkamer binnen. Ze deed alvast haar mond open om te gaan schreeuwen, te gillen en te schelden. Maar niemand zat op de banken. Niemand.


    Talk to my hand


    - Link in het plaatje.
    - Neem abo, waarschuwen doe ik niet aan(: .

    Je kunt natuurlijk ook bij mijn andere stories gaan kijken! ^^

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 20:41 ]


    Some people are art and do art at the same time

    You keep messing up the words • Niall Horan
    Nét gestart, wel al flink vooruit geschreven :)
    Hoop dat je het wat vindt ! X


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    It's five to twelve, darling.

    Er stond één simpel zinnetje op het rode papier. Eén simpel zinnetje, maar het zorgde voor een vreselijk gevoel dat over me heen kroop.
    It's five to twelve, darling.

    Het is een OP verhaal dat ik in augustus al begonnen was, maar ik was er niet tevreden over dus had ik besloten om het te herschrijven. Vanaf vandaag begin ik dus helemaal opnieuw. Ik hoop dat je toch een kijkje wil nemen. (:


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    (Cover is link)
    Het is een story met onbekende personen

    Our Family History
    ________________________________

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ishfallen. Wezens die leven op het sprankje hoop dat in de ziel van ieder mens schuilt. Ze creëren het lot aan de hand van persoonlijkheid, wensen en behoefde. Zowel mens als Ishfall kunnen niet zonder elkaar en beide werelden storten in wanneer het bestaan van de ander ophoud.
    Maar er is een probleem. De twee leven gescheiden. Om een realistische toekomst te behalen en zo het menselijk ras instant te houden, moet de Ishfallen het enige wat hen bind met de mensen bemachtigen. Dromen, de waren reflectie van iemands hart.

    Maar hij vond iets met meer kracht.
    Angst.
    En creëerden hetgeen wat de Ishfallen ooit verboden.
    Nachtmerries.

    Verbannen door zijn zonde, moet hij op aarde dromen verzamelen als een van de mensen om terug te mogen naar zijn eigen wereld.

    -Fantasie
    -Onbekende personen
    Als het je wat lijkt C: ----> http://www.quizlet.nl/stories/105238/the-dreamcatcher/

    1D Imagines and more


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Verborgen in stilte | Harry Styles |

    In war with ourselfs, we found each other.



    Harry Styles is achttien jaar als de puberteit zijn leven overneemt. Zoals alle tieners wordt hij getroffen door onzekerheid, angst en verwarring.
    Op het internet vindt hij echter een uitweg, een kamp voor tieners die het moeilijk hebben. Hij zal zijn gezinsleven gedurende één maand loslaten en vergeten zo ook zijn populariteit. Gsm's, internet en dergelijk moeten ingeleverd worden. Tientallen jongeren leren elkaar en bovenal zichzelf kennen in stilte en rust.
    Maar alles dreigt mis te lopen als één van de jongeren de stilte doorbreekt en geweld verkondigd.


    ~ Begint op 1/01/2012
    ~ Soundtrack
    ~ Nederlands gesproken en geschreven
    ~ One direction bestaat
    ~ Gebaseerd op 'Das experiment'


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -


    The night whispers and the darkness embraces you.
    An angel is crying her song, pure and clear.





    But when the night fades, she dissapears.
    Not for that little girl, but for the world.


    'Prepare that girl and give her care,'
    that's what the angel hears.


    And when that girl falls down to deep,
    she can surmount her fears.


    'One day you will fly away,
    just spread your wings, pray and believe.'


    That little girl, she's flown away,
    there's a new task she receives.




    A Madhouse production.
    Onbekende personen
    Story of the year - Urban fantasy
    Starts: 06-01-2013
    Ends: before 01-12-2013


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben net aan een story begonnen. Het is wel Engelstalig maar ik ben niet iemand die moeilijke woorden gebruikt. Het is wel een 1D Fanfic, laat het me weten als je het leuk vindt :)

    Where dreams are made of ~ Niall Horan


    "Being single doesn't mean you're weak, it means you're strong enough to wait for what you deserve."

    De 17-jarige Apollo is een romanschrijver. Hij lijdt aan schrijversblok. Op de bruiloft van zijn zus Angie gebeurt er een heleboel wat de rest van zijn leven zal beïnvloeden. Zo is er Kathlynn, het meisje waar hij al zo lang verliefd op is, en Hannah die aan hem kleeft als superlijm. Ook is er zijn broertje Isaac die eigenlijk de enige onschuldige in het verhaal is. Het mysterie van zijn moeders verdwijning hangt als een schaduw over zijn leven.

    http://www.quizlet.nl/stories/103581/apollo/

    dit is geen verhaal van mijzelf, maar hij verdient gewoon meer abo's als 1.

    Stukje uit het verhaal:

    Meneer Libro's intrek bracht veel veranderingen teweeg. Ook al vroeg niemand zich af wat hij nou precies kwam doen, het werd me al gauw duidelijk. Nu de zaak door hem werd overgenomen en pap overuren moest werken, was hij het vaakst bij ons. Pap vertrok met zonsopgang en kwam ver na zonsondergang pas thuis. In de tussentijd zaten wij opgescheept met een gezwollen trol. Stipt om zes uur 's ochtends moesten we in de houding staan in de gang voor onze slaapkamers, dan ging hij ons een voor een af, speurend naar vlekken, vieze handen of een stinkende adem. Als er iets niet klopte bonste hij zijn wandelstok op de grond. Het was net een tiran die met zijn scepter zwaaide om zijn volk onder bedwang te houden. Gelukkig waren er altijd nog de verzetsstrijders. Een ander probleem was de ruimte. Nu we met zes mensen onder één dak leefden werd onze bewegingsruimte nogal krap. Vooral omdat meneer Libro telde voor drie. Er waren geen slaapkamers meer vrij, en niemand bood aan om zijn kamer te delen, dus sliep meneer Libro op zolder. Ik had pech. Mijn kamer lag precies onder die van hem en wanneer meneer Libro met zijn stok heen en weer liep, viel er zaagsel op mijn hoofd door het plafond.

    Ons huis is altijd al bijzonder geweest. Op de een of andere manier had ik het constante gevoel dat de muren iets verborgen hielden voor wie niet zocht en dat het huis opgelucht ademhaalde als ik 's ochtends de gordijnen opende en al het licht naar binnen kroop. Het huis vond haar nieuwe inwoner duidelijk niks; de planken en treden kreunden bij iedere stap die meneer Libro zette. Ik nam niet eens meer de moeite om het zaagsel uit mijn nek te plukken.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Predators


    How far would you go to protect your brother? Far enough. How deep would you dive to save him from himself? Deep enough. How high would you climb to hold him from the edge? High enough. How hard would you train to be strong enough to keep him alive? Hard enough. How many people would you let go to get him a little tighter? Everyone. How much would you sacrifice to give him what he want? Everything.

    ‘I'd do everything for him,’ I whispered hard enough to be heard.
    ‘Why?’
    I was quiet, for a moment - didn't they knew about looking after someone?
    ‘Because he is my brother, that's why.’ I answered, a bit confused. To me it was the most clear thing I had done the past, few years.


    Based on the novel Divergent
    • © Claver


    Requiem for a dream