• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Mijn Topics}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Het begin staat er nu, dus we kunnen beginnen]


    That is a perfect copy of reality.

    Depay schreef:
    [Mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    Ik vond het eigenlijk wel handig dat iedereen hier heen zou komen. Dan hoefde ik maar een keer met mijn koffer te slepen.
    Nog half slapend zat ik met mijn mok chocomelk op de bank. Mijn koffers had ik gisteravond ingepakt zodat ik deze ochtend niet veel hoefde te doen en dat was maar beter ook want de douche van daarnet had net veel uitgehaald. Mijn benen lagen op tafel en zachtjes nipte ik van mijn drinken terwijl een random talenten aan mijn ogen voorbij flitste. Ik haten wachten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dessy Tamara Payne
    'Leeeyummm!' schreeuwde ik hard naar beneden toen ik boven aan de trap stond met mijn grote roze propvolle koffer die ik dus nooit in mijn eentje beneden ging krijgen. Liam was de sterke man hier in huis, dus kreeg hij van mij de eer om dat te doen. Ik was zo blij dat we eindelijk eens een tijd met z'n allen door gingen brengen. Alleen de jongens, en de rest van de broers en zussen. Ik kon niet wachten om eindelijk even weg te zijn van al dat gegil hier telkens om het huis heen voor Liam, en om gewoon op een plek te zijn waar niemand is en waar niemand ons kent. Ik zuchtte toen ik geen reactie kreeg van Liam en gooide mijn lange blonde haren over mijn schouder om vervolgens de zware koffer bij het handvat vast te pakken en zuchtend en kreunend mee naar beneden te slepen. Eenmaal beneden haalde ik tevreden mijn hand door mijn haren en liep weer naar boven om mijn handtas te pakken. Ik keek voor de laatste keer mijn kamer in, checkend of ik alles had en sloot toen de deur achter me. Ik liep weer de trap af en ging vrolijk naast mijn koffer staan.
    'Let's go!' zei ik grijzend.

    Harry Edward Styles
    Ik gooide mijn sporttas met spullen over mijn schouder voor ik de trap af liep en op mijn tweelingbroer en zusje wachtte. We zouden eindelijk even weg gaan van alle drukte hier telkens om het huis, en rust krijgen met z'n allen op een afgelegen plekje. Ik had al zo lang geen tijd meer doorgebracht met mijn familie, dus ik was er echt even aan toe.
    'Hallo? Zijn jullie klaar?' riep ik door het huis heen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Met veel geklungel en moeilijk gedoe loop ik de trap af met mijn koffer. Ik vond het fijn om met Louis en zijn vrienden op vakantie te gaan. Alsof ik toch nog een beetjw deel uit maakte van zijn leventje. Ik loop zuchtend de woonkamer in en plof naast Louis neer op de bank. Mijn koffer laat ik omvallen. 'Fijn dat je me even hielp,' zucht ik en kijk Louis aan. Ik sluit vermoeid mijn ogen en bijt op mij lip. 'Hoe laat komen ze,' vraag ik Lpuis en kijk hem aan. 'Ik heb er zin in,' zeg ik weet, maar nj met een grijns en ga dan ook recht op zitten. Ik kijk met een glimlach naar Louis en bijt op mijn lip. Ik sla mijn armen om hem heen en trek hem stevig tegen me aan. 'Ik ga je doodknuffelen,' lach ik en woel met mijn hand dor zijn haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lucas "Luc" Adkins.
    Verveeld liet ik mezelf op een van de boomstammen zakken en liet mijn tas naast me neervallen. Zoals gewoonlijk was ik weer een van de eerste en daar hield ik niet zo van, straks gebeurde er allemaal enge dingen. Ik slaakte een zucht en liet mezelf iets onderuit zakken, ik was benieuwd wie er nog meer zouden komen, of we het goed met elkaar konden vinden, je wist maar nooit wie je uberhaupt aan zou treffen. Ik schudde mijn hoofd heen en weer, ik moest niet nu al van die vooroordelen krijgen. Daar zou ik later of spijt van krijgen, of ruzie. Ik sloot mijn ogen en bleef rustig zitten, wachtend totdat er iemand zou komen die me kon vergezellen.

    Joshua Styles.
    Ik beet op mijn lip toen ik Harry hoorden roepen of we klaar waren. 'Ja, ja... Ik kom al.' Ik ritste mijn tas dicht, om vervolgens mijn kamer deur te openen en te sluiten en naar beneden richting Harry liep. 'Goedemorgen, broertje, lekker geslapen?' Glimlachend aaide ik door zijn krullen heen en trok ondertussen alvast mijn jas aan. Nu hoefde we alleen nog even op ons lieftallige zusje te wachten en we konden vertrekken. Een zenuwachtig gevoel borrelde op van onder, maar dat probeerde ik direct weg te drukken. Stel je niet aan, zeg, sprak ik mezelf toe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Ik sta boven aan de trap met mijn loodzware koffer. 'Louis, kun je me even helpen?' riep ik van boven. Ik had er echt zo'n zin in, eindelijk iets met de hele groep, zonder al die gillende fans, heerlijk. Ik zuchte en ik ging op mijn koffer zitten. Ik kijk om me heen. Ik was hjer de jongste, Louis van 21 en Rosalie van 17, mijn broer en zus, ik hou van hun, ik kan me echt geen leven zonder hun voorstellen. 'Louis, kohom!' roep ik nog een keer. Of hij hoort me echt niet, of hij negeert me gewoon. Dan hoor ik ook nog de stem van mijn zus, ik zucht en denk 'Jahoor, negeer me maar lekker'

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 0:33 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Elisabeth Amani Malik

    Stil liep ik in mijn knalrode broek, zwarte tanktop en witte allstars de trap af. Mijn koffer stond beneden, ik wilde niemand wakker maken. Netjes ging ik op de bank zitten wachten totdat mijn broers zouden komen. Ik vouwde mijn handen in elkaar en keek naar de grond. We zouden met z'n allen kamperen. Mij maakte het niet zoveel uit, ik zou toch alleen maar stil op mijn slaapzak zitten, vanwege het feit dat ik op niemand af durfde te stappen of zelfs maar tegen iemand te praten. Mijn koffer was niet groot, simpel om kleren in te doen en een noteblock. Ik was niet bepaald een meisje-meisje. Geen make-up, geen vriendje, eigenlijk bijna niks. Het enige wat ik met die andere meisjes gemeen had was dat ik ook een meisje ben. Oh god. Waar was mijn gitaarkoffer? Wild keek ik rond, totdat ik hem in de hoek gevonden had. Gelukkig maar.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 0:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aria Maya Flow

    Met een noodvaart reed mijn auto over de snelweg richting de bossen. Ik was gevlucht voor mijn vader en voor de psycholoog. Ik had het idee dat ik helemaal gek werd. Gek van woeden en gek van verdriet. Dan kwam er ook nog zo'n klote psycholoog aanzetten met zijn betweterige praatjes. Daar had ik zin in. Niet! Al snel rij ik door het bos. Mijn auto parkeer ik ergens op een openveld. Ik sluit goed af en pak mij spullen. Al snel begon ik mijn zoektoch naar een goede plek. Ik zucht diep. Waar ben ik aanbegonnen?! Ik haat mijn leven... Ik zucht diep en loop met grote passen door.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    Ik stop snel een cracker in mijn mond en ren naar Shelley's kamer. "Schiet op! De lads zijn noet zo van het wachten, ze 'vergeten' wel is iemand." Ik spreek uit ervaring, ze vergeten me meestal omdat ik nog bezig ben ofzo. Ik loop naar Elize's kamer en zeg hetzelfde. Ik pak mijn koffer en weekendtas en leg die bij de voordeur. Ik loop naar de keuken en neem de laatste slok koffie. "Zijn jullie klaar?" Roep ik naar boven.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'