• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    (...)
    Alex James Adams
    Ik zette mijn iPod uit, haalde mijn oortjes uit mijn oren, en keek weer naar Alec. "Hey," begroette hij me vriendelijk "Hey!" zei ik vrolijk terug. "Ook even ontsnapt uit huis?" vroeg ik toen. Ik wel, mijn vader was weer eens chagrijnig omdat het niet lekker liep met de beurs. Dat gebeurde niet zo vaak, maar als het eens gebeurde, was hij echt onuitstaanbaar. Bovendien was er toch niets te doen, en het was mooi weer, dus het was toch zonde om de hele dag binnen te blijven zitten.

    Alec Marcus Gilchrist
    "Hey!" zei hij vrolijk terug. "Ook even ontsnapt uit huis", vroeg hij daarna. "Soort van", antwoordde ik hem. Mijn vader was nu niet echt gezellig meer sinds de dood van mijn moeder, dus zodra de kans zich voordeed was ik weg. Er was dan wel genoeg wat ik kon doen op het domein, maar het was nu niet bepaald fijn om altijd op mijn vaders zure gezicht te moeten kijken. Ik had geen idee waarom Alex was 'ontsnapt', maar ik kon hem wel begrijpen. Het is niet altijd fijn om het kind van rijken te zijn. Je ouders vinden dan altijd wel iets om chagerijnig over te doen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jack Noah Johnson
    Toen ze niet direct reageerde, draaide ik me een beetje schaapachtig naar Beau. Ik moest echt weg had ik het gevoel en ik had geen zin om Charlie of hem in de steek te laten.
    "Wil je me een klein pleziertje doen?" vroeg ik aan Beau terwijl ik op hem afloop met een schaapachtig gezicht. "Ik moet nu even weg. Euhmm... Ik moet nog iets belangrijk doen, niet achter vragen. Wil je me sturen waar jullie zijn als jullie hier vertrekken?" Ik klopte vriendschappelijk op zijn schouder en wachtte zijn antwoord niet af. "Oké, bedankt maat."
    Ik liep rap het huis uit en begon te joggen naar huis. Toen ik thuis aan kwam zat Aimee nog voor de tv. Ik pakte haar op en kust haar voorhoofd.
    "Jij moest allang in bed liggen, Aimeetje." mompelde ik terwijl ik de tv uit zetten.
    "Blijf je vannacht even bij mij tot ik in slaap val." zei ze terwijl ze zich tegen me nestelde in mijn armen.
    "Natuurlijk, als jij dat wilt." zei ik terwijl ik haar kamer in liep.
    Ik legde haar eerst in bed en ging toen voorzichtig naast haar liggen. Ze nestelde zich tegen me aan ik streelde zachtjes over haar haar.
    "Jij bent de beste broer die je kunt hebben." mompelde ze voor ze haar ogen dichtdeed.
    [Ik ben weg! Misschien kom ik nog na de film terug.:3]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ik was eten, nog iets gemist?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Niet echt, Destiny is naar vrienden gegaan met Ruby en zijn nu op weg naar Destiny's oom voor Destiny's reserve spullen xd ]


    El Diablo.

    Alex James Adams
    "Soort van." Antwoordde Alec. Ik knikte, en vroeg niet verder. Ik vroeg me af waar de anderen op dit moment waren.
    "Waar zouden de anderen eigenlijk zitten?" vroeg ik dus maar. Ik had op facebook niets meer gezien van Destiny, wat best wel ongebruikelijk was. Ik glimlachte, en keek om me heen: er waren echt veel mensen hier, die genoten van het weer, of die fanatiek aan het hardlopen waren. Dat ze dat vol hielden... Ik zou dat echt nooit kunnen, al zou het moeten.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Alec Marcus Gilchrist
    "Waar zouden de anderen eigenlijk zitten?" vroeg hij. ik dacht even na en kwam toen tot de conclusie dat ik geen idee had waar ze zouden kunnen zijn. "Ik zou het niet weten", zei ik eerlijk. Er passeerde ons een hardloopster en ik glimlachte vriendelijk naar haar. Zo was ik dan ook eenmaal, naar iedereen vriendelijk en vrolijk lachen, maar ze moesten eens weten hoe het er 's avonds soms aan toe ging. Er was niemand die hier iets over wist en dat wou ik het liefst zo houden ook.

    [Oeps, nieuwe regel vergeten, sorry]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 18:31 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Wat heb ik gemist? :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    [Wat heb ik gemist? :3]

    [Laten we zeggen, niks]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Aymée Dominique Lanes
    Ik zucht en zeg 'Ik heb die snee met mijn eigen mes, zelf gemaakt' Ik bijt op me lip. 'Nu vind je me vast dom bezig zijn, niet?' vraag ik dan aan haar. Dan kijk ik naar het nieuwe stuk om mijn arm. 'Dat hemdje betaal ik je terug, i promise' zeg ik glimlachend tegen haar. 'Nooit zou ik haar het hele verhaal kunnen vertellen, dat is te schamend' denk ik bij mezelf. 'Laten we straks maar naar Charlie's huis gaan, of gaan we weer terug naar de mac, die rijke trut weer lastigvallen?' vraag ik aan Jade.


    That is a perfect copy of reality.

    Maya Rose Damero, bendemeisje.
    Ik dans mee op de muziek dat zich op de radio afspeelt. Opeens word er op mijn schouder getikt. Meteen draai ik me om en zie ik mijn zusje voor mij staan. Van opluchting slaak ik een zucht. Gelukkig, het is geen enge freak.
    Mijn zusje kijkt mij met grote ogen aan en ik vraag: “Wat is er?”
    Een traan rolt over haar wang en ik geef haar een knuffel. 'Ik had een nachtmerrie.' Zegt mijn zusje uiteindelijk met een trillerige stem.
    “Alweer?”
    Mijn zusje knikt haar hoofd en bleef stil. Ik zucht, til haar op en leg haar op mijn bed neer. “Ga maar lekker slapen.”
    Ze knikt en doet haar oogjes dicht. Vervolgens loop ik naar de radio toe en zet 'm zachter.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Charlie Swinton

    Zodra Jack weg is komt Beau naar me toelopen. 'Weet je zeker dat je genoeg hebt?' vraagt hij, en even begrijp ik niet wat hij bedoeld. Dan steekt ook hij zijn geld naar me uit. 'Ik heb toch niemand om voor te zorgen. Jij wel.' Vervolgens duwt hij het geld in mijn hand.
    'Dankjewel Beau,' zeg ik met een glimlach. 'Een beetje extra is altijd welkom. O, en ook bedankt voor je hulp hier.' Oké, ik mag niet vergeten dat straks ook tegen Jack te zeggen. Ze hebben me vandaag beiden meer hulp gegeven dan ik in weken had gehad.
    'En nu ben ik klaar met dit stomme huis,' verkondig ik. 'Laten we iets leuks gaan doen.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [sorryyyy, ik was in slaap gevallen, ben nogal ziek dus ik slaap veel.]
    Jade Alisha Daniels
    "ik heb die snee met mijn eigen mes, zelf gemaakt" Aymée beet op haar lip. "Nu vind je me vast dom bezig zijn, niet?" vroeg ze toen aan me. Ik schudde mijn hoofd. Om eerlijk te zijn, snapte ik het wel. "Je wil hier niet echt bij horen, of wel?" vroeg ik zachtjes. "Dat hemdje betaal ik je terug, I promise" zei ze glimlachend tegen me. "Nee joh, hoeft niet. Ik heb er genoeg. "Laten we straks naar Charlie's huis gaan, of gaan we weer terug naar de mac, die rijke trut weer lastig vallen?" Ik dacht even na. "Ik ben al een paar keer bij Charlie's geweest. Het is daar niet bepaald leuk, zeker niet als haar moeder er weer eens slecht aan toe is. Die trut.. dat kan wel, maar dan moeten we eerst haar tasje opbergen, anders pakt ze hem misschien wel terug."


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Kan iemand mij misschien een samenvattig geven?
    @ xLastKiss: Woont de bende samen en zo ja, kun je misschien een foto sturen hoe het eruit ziet?]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Exasperated, Volgens mij woont een deel van de bende wel en een deel niet samen. :3 En verder is er eigenlijk niet zo heel veel belangrijks gebeurd: gewoon een beetje de normale gang van zaken, denk ik. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aymée Dominique Lanes
    'Ik wil juist bij een bende horen, ik weet niet waar ik anders zou moeten leven. Ik heb mezelf gesneden om iets heel anders' zeg ik tegen Jade. 'Ik weet wel waar ik dat tasje kan neergooien' zeg ik dan tegen Jade. Ik pak de tas uit haar handen en ik kijk of er nog wat waardevols in zit. De twee wapens haal ik eruit, ook al zijn het slechte dingen, je kunt er wel wat mee. Voor de rest zit er niks interessants in, ik sta op en ik gooi de tas in het water. 'Het zou nou is heel erg pech zijn voor haar als die tas van leer was. Van de twee wapens geef ik er een aan Jade. 'Ik weet het, ze zijn slecht, maar we kunnen er wel iets mee' zeg ik tegen haar. 'Wat gaan we nu doen?' Ik pak mijn mobiel en ik sms Beau, Where are you? en ik verstuur hem.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:49 ]


    That is a perfect copy of reality.