• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jack Noah Johnson
    Ik schiet haar direct te hulp. Ik duwde Charlie zachtjes aan de kant en pakte haar moeder op. Mijn gezicht vertrok even van het gewicht. Ik was allang niet meer naar de fitness geweest.
    "Waar moet ik ze leggen?" vroeg ik met een klein glimlachje. "We praten straks wel verder over.. je weet wel zelf." zei ik ongemakkelijk.
    Dit was een onderwerp waar ik niet graag over praat. De enige reden dat ik thuis bleef was voor mijn zusje te zorgen. Ik liep even door de rommel heen voorzichtig en volgde dan Charlie. Ik zou de vrouw rustig neer leggen straks in haar bed en dan liet ik Charlie haar werk doen dan zou ik al wat op kuisen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 17:02 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Charlie Swinton

    Ik wil eigenlijk zeggen dat Jack mijn moeder op de bank moet leggen, maar aangezien die op zijn kant ligt is dat geen optie. 'Red je het naar boven?' vraag ik aan hem. 'Wacht, ik zet de bank wel even recht.' Ik pak de bank achter vast, zet al mijn kracht in de strijd (wat dus niet zo veel is) en zet de bank met veel moeite recht. 'Zo, leg haar maar op de bank.'
    Wanneer ze goed en wel ligt, glimlach ik naar Jack. 'Bedankt. En weetje? Ze kan best een avond zonder eten, laten we iets leuks gaan doen.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Beau Sykes
    Terwijl Charlie en Jack die moeder helpen sta ik versteend aan de grond. Ik besef dat ik niks doe en schoet te hulp. "Wat is nou fijner? Geen familie zoals ik of zo een familie..." Mompel ik. Ik Ruim de troep een beetje op. "Weetje zeker dat je genoeg hebt?" Ik steek het geld dat ik vandaag heb 'verdiend' naar Charlie uit. "Ik heb toch niemand die ik moet verzorgen. Jij wel." Ik haal mijn schouders op en duw het geld in haar hand.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    Na ongeveer vier minuten kom ik weer bij zinnen. Ik draai met mijn hoofd en zie Jade. Ik voel iets op mijn hoofd en haal het er vanaf. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik aan Jade. 'En waar is de rest?' vraag ik dan.
    Ik ga weer recht overeind zitten en ik voel me moe, Ik kijk naar mijn shirt waarvan een mouw helemaal rood is. Ik doe mijn shirt omhoog en ik zie mijn diepe snee. 'Wil je weten hoe ik aan die snee kom?' vraag ik dan aan Jade.


    That is a perfect copy of reality.

    [Oké, ik ga zo meteen eten, en ik weet niet zeker of ik daarna nog online kom. De mensen die met Charlie een gesprek aan het voeren zijn mogen haar nu (tijdelijk) besturen, maar probeer wel een beetje haar personage aan te houden. :'3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jack Noah Johnson
    'Is graag gedaan en dat is een goed idee, maar eerst een vraagje. Hoe laat is het?' vroeg ik een beetje onnozel.
    Ik zou nog naar huis moeten gaan om er zeker van te zijn dat mijn zusje, Aimee in bed lag en al iets gegeten had. Moeder was vanavond nacht werk gaan doen en ik had beloofd om Aimee in bed te steken. Voor dat meisje zou ik alles doen. Als ze zegt dat ik moest stoppen met drugs en alcohol deed ik het. Ze was alles voor mij en soms leek ik precies haar vader te zijn.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Lenah schreef:
    [Oké, ik ga zo meteen eten, en ik weet niet zeker of ik daarna nog online kom. De mensen die met Charlie een gesprek aan het voeren zijn mogen haar nu (tijdelijk) besturen, maar probeer wel een beetje haar personage aan te houden. :'3]

    [Ik ga ook direct vertrekken omdat ik met vrienden naar de film gaat. Maar ik denk dat ik hem dan even naar zijn huis laat gaan dus dan kan hem niemand tegen komen.(;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Welke film? :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jade Alisha Daniels
    Jade vroeg wat er gebeurd was, en waar de rest was. "Je bent flauw gevallen." Ík keek even naar Tyler, "Jack, Charlie en Beau zijn naar de kroeg." Haar shirt was weer helemaal rood, en ik haalde het bebloede lapje stof van haar arm. Ik trok mijn armen in mijn trui, en wurmde het hemdje uit, Waarna ik mijn armen weer door de trui stak. Ik bond het hemdje weer om de wond. "Wil je weten hoe ik aan die snee komt?" vroeg ze toen. "Als jij het wil vertellen..." zei ik met een scheef glimlachje.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée Dominique Lanes
    Ik zucht en zeg 'Ik heb die snee met mijn eigen mes, zelf gemaakt' Ik bijt op me lip. 'Nu vind je me vast dom bezig zijn, niet?' vraag ik dan aan haar. Dan kijk ik naar het nieuwe stuk om mijn arm. 'Dat hemdje betaal ik je terug, i promise' zeg ik glimlachend tegen haar. 'Nooit zou ik haar het hele verhaal kunnen vertellen, dat is te schamend' denk ik bij mezelf. 'Laten we straks maar naar Charlie's huis gaan, of gaan we weer terug naar de mac, die rijke trut weer lastigvallen?' vraag ik aan Jade.


    That is a perfect copy of reality.

    xLastKiss schreef:
    Jade Alisha Daniels
    Jade vroeg wat er gebeurd was, en waar de rest was. "Je bent flauw gevallen." Ík keek even naar Tyler, "Jack, Charlie en Beau zijn naar de kroeg." Haar shirt was weer helemaal rood, en ik haalde het bebloede lapje stof van haar arm. Ik trok mijn armen in mijn trui, en wurmde het hemdje uit, Waarna ik mijn armen weer door de trui stak. Ik bond het hemdje weer om de wond. "Wil je weten hoe ik aan die snee komt?" vroeg ze toen. "Als jij het wil vertellen..." zei ik met een scheef glimlachje.

    [Aymée bedoel je zeker xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [nope, tyler staat er ook nog bij ahaha]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Nee, maar ik bedoel er staat 'Jade vroeg waar iedereen was en wat er gebeurd was, dat vroeg Aymée inplaats van Jade xd]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 17:31 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [oh, jaaaaa dat wel haha :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Lenah schreef:
    [Welke film? :3]

    [The Hobbit.^^ Ik hoop dat hij goed is.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..