• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [uhm, een paar mensen uit de bende hebben een huppelkutje beroofd, en zijn toen bij de mac gaan eten, en daarna weer haar tegen gekomen. Een paar gingen naar Charlie, en anderen lopen ergens rond.


    jup, zoiets. ^[/img]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Het is stil. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [jup D:]
    Jade Alisha Daniels
    "Ik wil juist bij een bende horen, ik weet niet waar ik anders zou moeten leven. Ik heb mezelf gesneden om iets heel anders. " "Waarom dan? Of wil je het daar niet over hebben?" Ze pakte het tasje, haalde de wapens eruit en gaf er één aan mij. Ik bekeek het ding. Stelde niet veel voor, ik had nog liever een mes. "Ik weet het, ze zijn slecht, maar we kunnen er wel iets mee. Wat gaan we nu doen?" vroeg ze aan me. "Rondlopen, kijken of we nog iets kunnen jatten?" Zei ik, na even na te denken, met een scheef glimlachje. Ze pakte haar telefoon, volgens mij smste ze iemand. Het boeide me niet zo veel. Ergens dacht ik dat we dat huppelkutje niet meer zouden zien.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée Dominique Lanes
    'Laten we het daar maar niet over hebben' zeg ik tegen Jade. Ik zucht, 'Deze klote dingen kunnen we beter ook weggooien zeg ik en ik gooi het wapen ook het water in. Dan pak ik die van Jade af en die gooi ik ook in het water. Dan trek ik Jade mee, 'misschien is ze nog in de mac' zeg ik tegen Jade.
    Mijn wond brand verschrikkelijk erg, maar ik besteed er totaal geen aandacht aan, 'we moeten alleen oppassen voor die gast' zeg ik tegen Jade. Dan stop ik, 'Jade, zei jij nou net niet dat je een mes wilde?' Zonder te wachten op een antwoord geef ik Jade een van mijn messen, 'hier voor jou' zeg ik tegen haar.
    [Waar is Destiny (:]


    That is a perfect copy of reality.

    “Knife John”
    Het scherpe mes, dat ik in mijn handen had en mee speelde, stopte ik opeens door wat de jongen zei. Met alleen mijn ogen keek ik gevaarlijk naar hem op. “Herhaal dat nog eens.. als je durft.”
    De jongen slikte waardoor zijn adamsappel bewoog in zijn keel. Hopelijk was het zijn trots die hij had doorgeslikt of hij was gewoon bang geworden, dacht ik, terwijl ik spottend lachte. Het zou ook niet. Hij was namelijk pas sinds kort drugs gaan gebruiken en nu probeerde hij met mij te onderhandelen voor de prijs, dat tolereerde ik niet en zeker niet van zo'n snotneus.
    Het scherpe mes glinsterde in het zwakke licht van de spaarlamp, dat aan een paar draadjes hangt, en hierin laat ik eventjes mijn gezicht zien, terwijl ik mijn haar goed deed.
    “Goed.” Begon ik en ik stond langzaam op. “Aangezien de kat je tong gepakt heeft,” en ik grinnikte door het woordgrapje.
    “Pak ik je geld af en wel..” Ik keek een andere jongen aan die aan mijn kant stond en gaf hem het teken. “Nu.”
    Meteen kwam de jongen in actie en duwde de slungelige jongen tegen de muur aan, waarna hij vervolgens een paar kopstoten kreeg van de forse jongen. Bloed kwam er uit de neus van de slungel druppelen, omdat zijn neus gebroken was. Hij viel op de grond en vlak voor hij bewusteloos raakte, liet ik een geniepig valse lach horen, trapte hem een paar keer in zijn maag, en ging toen door mijn knieën zakken om bij hem vervolgens in zijn oor te fluisteren: “De volgende keer word het je dood als je het weer probeert.”
    De forse jongen gooide de drugs naast hem neer en ik pakte het geld van de jongen, waarna ik wegliep, terug naar huis. Klootzak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [bij de winkel van dr oom :3]
    Jade Alisha Daniels
    "Laten we het daar maar niet over hebben." zei ze, zei iets over de wapens en gooide ze het water in. Toen trok ze me mee. "Misschien is ze nog in de mac." "Ja, kan" zei ik, en liep mee. "We moeten alleen oppassen voor die gast." Ik knikte, en Aymée stopte. "Jade, zei jij nou net niet dat je een mes wilde?" vroeg ze, en meteen gaf ze me één van haar messen. "Awh, weet je het zeker?" Zei ik, terwijl ik het mes dat ze in mijn handen had gedrukt bekeek. Het was een mooi ding, en ik zou er zeker goed mee overweg kunnen. Mijn mes was laatst afgepakt door de politie, en ik heb niet meer gedeald daarna, omdat ik me zonder mes niet veilig voelde. "Hier, voor jou." Voegde Aymée er nog aan toe, en ik glimlachte. Ik vond het lief van haar. "Gaat het met je arm?" Vroeg ik, terwijl ik naar de arm met het restant van mijn hemdje keek.


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Nog niet XD ]


    El Diablo.

    [bijna dan q]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée
    'Het mes is nu echt van jou' zeg ik tegen Jade 'en met mijn arm gaat het goed, behalve dat het mega, verschrikkelijk, erg brandt en ik het gevoel heb dat ik elk moment kan neervallen' zeg ik dan tegen Jade. Dan kijk ik in de straat rechts van me en zie ik die huppelkut van in de mac. Ik stoot Jade aan en wijs de straat in. 'Wat gaan we doen, doorlopen of haar nog een keer aanvallen?' vraag ik aan Jade. 'Zelf wil ik aanvallen, ik verafschuw al die rijke mensen, ook al hadden ze niets gedaan' zeg ik dan tegen Jade.


    That is a perfect copy of reality.

    [Mijn topics]


    26 - 02 - '16

    Jade Alisha Daniels
    "Het mes is nu echt van jou. En met mijn arm gaat het goed, behalve dat het mega, verschrikkelijk erg brandt en ik het gevoel heb dat ik elk moment kan neervallen." Ik glimlachte. "Bedankt, lief van je." Ik denk even na, en als ze me op de huppelkut wijst, en zegt dat ze wil aanvallen, neem ik een besluit. "Dan vallen we haar aan, en gaan daarna naar huis. Goed idee?" Ik staarde naar het meisje in de straat rechts van ons. Ik had, na de twee keer dat ik haar had gezien, een vreselijke hekel aan het kind gekregen, en wilde zelf ook wel aanvallen. Maar ik wilde ook weer normale kleren aan, zonder hemdje was mijn trui helemaal niet zo warm. Vandaar dat ik voorstelde om daarna naar huis te gaan. Ik grijnsde even, toen ik eraan dacht wat we allemaal met dat wijf konden doen.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Chelsea Jessica Green

    Ik werd wakker en zag dat de zon mijn kamer in scheen. 'Fuck it,' mopperde ik, 'is het nu al middag?!' Ik stond op uit mijn bed en liep regelrecht naar mijn uitpuilende kledingkast die een flink deel van mijn slaapkamer innam. Ik keek in de spiegel die in een van de deuren zat en keek naar mezelf. De helft van de make-up zat nog op mijn gezicht (aangezien ik dat er s'avonds nooit afhaal en er waren grote kringen om mijn ogen. Ook mijn haar zat werkelijk verschrikkelijk. 'Wat zie ik er toch weer heerlijk uit' mompelde ik sarcastisch tegen mijn spiegelbeeld. Ik pakte wat random kleding uit mijn kast en kleedde me aan. Vervolgens kamde ik voor de spiegel mijn haren en haalde de make-up die er nog zat eraf om het vervolgens weer opnieuw erop te doen. Daarna vond ik dat ik er wel redelijk goed genoeg uitzat om me op straat te vertonen. Ik besloot vandaag te ontbijten met kwark, omdat ik simpelweg geen zin had in een boterham. Ik had echter wel zin in iets anders. Shoppen!


    26 - 02 - '16

    Aymée Dominique Lanes
    'Jij mag beginnen met de aanval, want weet je nog toen ik ooit is begon, ik werd gelijk neergeslagen' zeg ik lachend. 'Toen was ik nog een echte beginneling, maar ik faal ook gewoon in de beginaanvallen' zeg ik dan. Ik bedenk dan wat ik ga doen. Ik kijk weer de straat in en ik zie dan dat die gast er ook bij is en ik slik. 'Jade, die gast is er ook bij, laten we wel wat voorzichtiger doen dan, ik heb namelijk geen zin dat een ons dood gaat door die vreselijke vent en die huppelkut' zeg ik dan tegen Jade.


    That is a perfect copy of reality.

    Jade Alisha Daniels
    Ik lachte bij de herinnering aan toen Aymée net begonnen was. "Eens moet de eerste keer zijn." zei ik grinnikend, waarna ze me wees op de gozer, die er weer bij was. "Hm. Ik ga hem niet neersteken, ik vermoord in principe niemand. Die huppelkut moeten we geluidloos wegslepen." Ik dacht even na, terwijl ik goed keek naar wie waar liep. "Goed, ik pak haar, en hou haar stil, jij moet helpen met haar hier weg halen. Kijken wat ze nog bij zich heeft." Zei ik toen zachtjes, waarna ik voorzichtig naar haar toe liep.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Chelsea Jessica Green

    Na mijn ontbijt trok ik mijn korte, leren jasje aan en stapte op mijn scooter. Vervolgens zette ik mijn helm op en croste in een hoog tempo richting de stad. Onderweg hield ik me praktisch niet aan de regels op de weg. Ik reed wel aan de juiste kant en wachtte bij de stoplichten, maar reed niet op de tempo's die aangegeven stonden. Wat was ik toch een slecht meisje. Zich niet houden aan de snelheidsregels, zich niks aantrekken van ouders. Ja, ik was echt het meest hopeloze kind ter wereld - sarcasme-. Mijn ouders hadden het er zelf naar gemaakt door mij zo slecht te behandelen. Door er niet te zijn op mijn verjaardagen, me niet eens een kaart te sturen, me alleen te laten met kerstmis.. Met mijn vriendinnen had ik het huis al enkele keren op stelten gezet. Maar toen was ik een jong onwetend kind. Nu was ik een jonge vrouw met enige levenservaring. Nog steeds een puber volgens sommige mensen, maar ik wist zeker dat ik dat niet was. Ik voelde me volwassener dan een gemiddelde 17jarige. Maar wat maakte dat ook uit. Het maakt op zich niet uit wat voor levenservaring je hebt, als je maar wat bereikt.
    Mijn dagdroom werd onderbroken door een af andere sukkel die mij probeerde af te snijden. Ik schoof het vizier van mijn helm open en keek de sukkel in kwestie aan.
    'Hey!' riep ik.
    'HEY!'
    Maar de gozer reageerde niet. Ik besloot me er verder niks aan aan te trekken, het gas vol in te trappen en door te crossen naar de stad.


    26 - 02 - '16