• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Van mij mag je. :'D]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ik doe wel ^^]
    Jade Alisha Daniels
    Met mijn lange blonde haar in een vlecht, donkerblauwe short, veel te grote sweater en Yankee snapback, voelde ik me op mijn best. Ik liep door de straat op mijn oude gympies, gewoon een beetje doelloos te zijn. Ik trapte tegen een blikje. Ik had deze week nog geen geld binnen gebracht, en misschien werd het maar tijd dat dat eens zou gebeuren. Ik keek op de klok in een winkel, en zag dat over een tijdje sluitingstijd zou zijn. Ik zou wel wat jatten ofzo, ik moest toch wel iets hebben. Ik zuchtte, en trapte het blikje nog iets harder, waardoor hij tegen een vrouw aan kwam. Ze keek me boos aan, en ik keek nog bozer terug. Ze mompelde wat naar me, en ik stak mijn middelvinger op, waarna ik door liep. Stom wijf. schoot er door me heen, en ik rolde met mijn ogen.
    Ik zuchtte. Irritant wijf was dat zeg. Ik liep door, en kwam uiteindelijk uit bij een steegje, ik kende het wel; ik was er vaak genoeg heen gevlucht en had me achter de vuilcontainer verborgen, als er mensen achter me aan zaten. Toen ik in de buurt kwam, hoorde ik gekreun. Ik zuchtte, het zou ook eens niet. Omdat ik niet zo veel zin had om te gaan kijken wat er aan de hand was, liep ik gewoon snel door. Toen ik langs het steegje kwam knalde ik tegen iemand op. "Kan je niet uitkijken ofzo? Heb je nooit geleerd om om je heen te kijken?" Begon ik al geïrriteerd, maar toen zag ik dat het Charlie was. Ik zuchtte, "Sorry. Ik zag niet dat jij het was.."

    Alex James Adams
    Ik droogde mijn haar af en trok mijn trui over mijn shirt aan, waarna ik snel mijn haar deed, beanie op en door het gigantische huis mijn weg baande naar de voordeur. Daar lag mijn kat te slapen. Ik grinnikte en duwde het beest opzij, waarna ik de deur opende. Ik liep naar buiten, naar het park. Ik had toch niet zo veel te doen, en ik kon maar beter niet binnen gaan zitten. Ik zuchtte, en keek om me heen. Het leek wel alsof iedereen altijd haast had, alsof ze nooit eens wachtten. Ik zette mijn iPod aan, deed mijn oortjes in, en meteen knalde Astronaut van Simple Plan door mijn oren. Ik begon zachtjes mee te zingen terwijl ik liep.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 11:55 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Arriver; ofcourse :)]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Huh, Victoria?, het was toch Jade?]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [Huh, Victoria?, het was toch Jade?]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [oeps, ik was in de war met een ander topic hahaha, even veranderen.]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje

    Ik zucht, als weer dezelfde mensen me lastigvallen. 'Ga je zelf vervelen ofzo' roep ik naar ze. Ik loop maar wat rond door de stad als ik bij een wijk kom waar allemaal mega dure huizen staan, 'Hier wonen dus die vervelende kakkers' zeg ik tegen mezelf. Dan loop ik weer wat terug, en kom ik bij een steegje aan die ik uit duizende herken, het steegje waar ik elke dag wel kom.
    Als ik de steeg wat in loop hoor ik zacht gekreun in de verte en loop ik verder. Dan hoor ik het gekreun harder en kijk ik naar die richting, daar zie ik een man die ik heel goed herken. De man die een eigenaar is van een restaurant hier, maar de achterkant van zijn restaurant op een heel verkeerde plek heeft staan, tenzij hij het leuk vindt, dat er ooit bij hem ingebroken wordt door ons
    Als ik dan wat verder loop zie ik twee mensen. Ik kan nog niet zien wie het zijn, dus loop ik wat dichter bij, dan zie ik dat een van de twee Charlie is. 'Charlie zou vast de gene geweest zijn die hem een stomp in zijn maag, denk ik, gegeven heeft' denk ik bij mezelf.
    Als ik dan nog dichter bij kom, zie ik dat het twee meiden zijn, die er staan en dat de twee meid, Jade is.''Hi Jade, Hi Charlie. Heeft een van jullie die gast daar een stomp gegeven ofzo, dat ie zo kreun't?' vraag ik aan hun 'Niet dat het me uitmaakt, die zeikerd. alleen het gekreun irriteert me heel erg' zeg ik dan.
    Dan kijk ik de steeg rond,'vroeger kwam ik hier nooit, nu kom ik er dagelijks' denk ik. 'Hebben jullie al wat leuks gedaan?' vraag ik dan sarcastisch om de vervelende stilte te verbreken,

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 12:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Mijn topics]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Charlie Swinton

    Ik begon al bijna tegen de persoon die tegen me opliep te schreeuwen, tot ik zag dat het Jade was. Zij bood ook haar excuses al aan. Voor ik iets kon zeggen, zag ik dat Aymée aan kwam lopen. 'Hi Jade, Hi Charlie. Heeft een van jullie die gast daar een stomp gegeven ofzo, dat 'ie zo kreunt?' vroeg ze. 'Niet dat het me uitmaakt, die zeikerd. Alleen het gekreun irriteert me heel erg.'
    'Ik heb hem een trap in zijn maag gegeven, hij viel me lastig,' antwoordde ik onverschillig. 'Hij verdiende het, probeerde me mee te sleuren. Dat zal hij de volgende keer wel laten.' Dat laatste zei ik met een grijns op mijn gezicht. 'En nee, behalve die trap heb ik nog niets interessants gedaan, ik ben net van huis weggevlucht.' Ik keek hen met een veelbetekenende blik aan, die zei dat mijn moeder weer eens zover was.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 12:11 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aymée Dominique Lanes <- Bendelid

    Als Charlie zegt dat ze uit huis is gevlucht, weet ik gelijk waarom. 'Ach, jij hebt teminste nog een huis waar je woont en een moeder, mijn ouders hebben me vrijwel meteen uit huis gezet, toen ze hoorden dat ik me bij een bende had gevoegd. Jullie weten dat ik vroeger zo'n rijke kakker was, daarom haat ik ze nu. Voor de rest heb ik niks interessants gedaan' zeg ik tegen hun allebei, maar meer tegen Charlie.
    Nadat ik dat gezegd had, hoorde ik die man nog steeds kreunen. 'En nu ben ik het helemaal zat' zeg ik. Ik loop naar die man en ik sleur hem de steeg uit. Dan geef ik hem nog een trap en zeg 'Ga hier maar lekker pijnleiden' en ik loop weer terug naar Charlie en Jade.
    'Sorry, ik liet me even gaan' zeg ik tegen ze.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 12:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jade Alisha Daniels
    Aymée kwam aanlopen en begroette ons, waarna ze vroeg naar het gekreun. Voor ik iets kon zeggen, had Charlie al geantwoord. Op de vraag of we al iets bijzonders hadden gedaan, antwoordde ze dat ze van huis was weggevlucht. Dat was waar ook, Charlie woonde nog thuis. Ze keek ons aan, en ik had meteen door wat er was. "Moeders..." zuchtte ik. "Blij dat ik weg ben thuis, waarom kom je niet gewoon bij ons wonen?" En met ons, bedoelde ik de meeste mensen van de bende, in het krot waar we met zijn allen woonden. "Het is niet ideaal, maar er zijn geen ouders." Ik glimlachte. Ik weet nog toen ik er kwam wonen, hoe fijn het was. Natuurlijk, er was wel eens ruzie enzo, maar alles beter dan thuis...


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Ik moet weg, ik denk dat ik aan het einde van de middag weer online ben]


    That is a perfect copy of reality.

    Charlie Swinton

    Het eerste wat Aymée deed nadat ze haar zegje had gedaan, is naar de (nog steeds kreunende) man toelopen, hem vastpakken en een eindje verderop weer neerzetten.
    Jade stelde voor of ik bij hun in huis kom wonen, en ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb het al eens eerder overwogen - en dat doe ik nog steeds - , maar ik ben bang dat mijn moeder het niet red op zichzelf. Dan moet ik daarvoor eerst een oplossing vinden, want ik kan haar niet zo achterlaten. Ook al heb ik nog zo'n hekel aan haar. Ze moet gewoon iemand hebben die haar te eten geeft en geld binnenhaalt, want zij zal het niet doen.'
    Ja, ik was dus als sinds ik ergens mocht werken de kostwinner in huis: al het geld en het eten kwam van mij. Daarnaast moest ik dus ook nog eens de oplopende rekeningen betalen (wat ik al twee maanden niet gedaan had, gevolgd door een aantal boze brieven).
    'Maar goed, als jullie een oplossing voor mijn probleempje hebben, dan hoor ik het graag. O, en ze kan niet naar een kliniek, daar nemen ze alleen "vrijwilligers" aan.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Waar kan ik Tyler of Destiny heen sturen?]


    El Diablo.

    [Tyler kan wel naar de andere bendemensjes toekomen? En die andere weet ik niet, haha, moet je heel even met iemand kijken die ook een rijk persoon heeft. Of je laat ze een confrontatie aangaan. :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.