• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Ben er weer. Het duurde toch iets korter als gepland, what did i miss?]


    That is a perfect copy of reality.

    xLastKiss schreef:
    (...)
    [Destiny is een groepje uit de bende tegen gekomen, nog maar net ontsnapt. Jade baalt omdat ze niets heeft kunnen jatten, Jack en Charlie hebben honger. Alex en Alec zijn in het park :3]

    [arriver; ditte]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée Dominique Lanes
    Ik was in een heel lange gedachten verzonken als ik geschreeuw hoor. Ik kijk op en ik zie een troela uit de rijke buurt, meteen voel ik haatgevoelens opkomen. Ik wil eigelijk haar aanvallen, maar Charlie is me voor. Ik kijk geamuseerd naar het 'gevecht' en kijk om heen, dan zie ik Jack, de drugs&drank verslaafde. Ook al haat ik drank en drugs, ik kon wel goed met Jack overweg. 'Hi Jack' zeg ik tegen hem. Dan zie ik de fles wodka die hij in zijn hand heeft. Ik kijk er met een hatelijke blik naar. Dan besteed ik weer aandacht aan die rijke trut, ik zie dat Charlie aan haar haren trek. Dan is ze oppeens weg.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler

    "Moet dat nou... die achternaam?" zuchtte Jade. Ik grinnik even en knik. 'Dat moest zeker' zeg ik en kijk om me heen. "Montoya... Dat was het dus." zucht ze en ik knik weer. 'Montoya, een van de rijkste families' zucht ik. "Nou, nee, ik heb geen zin in pepperspray in mijn ogen, maar het went.." zegt ze en ik lach even. 'Als jij het zegt' zeg ik. Opeens hoor ik mijn maag knorren en ik zucht. 'Tering, niks meer gegeten sinds gisterochtend. Gaan we eten?' mompel ik en kijk de rest aan...


    El Diablo.

    Ruby Brooke Harris
    Mijn vader opende net de deur toen ik vermoeid de trap af kwam klossen. Mijn haar had ik in een vlugge knot gedraaid waar de nodige pieken uitstaken. "Ik zou niet naar buitengaan, er is een of ander opstootje." Mijn vader zei dat laatste met de nodige afschuw. Het was duidelijk dat hij zich niet prettig voelde in deze buurt en mij het liefst binnen wilde houden. "Ik kijk wel" zei ik kortaf en pakte een cracker van de ontbijttafel voordat ik, om juist het tegen over gestelde te doen. De voordeur uitliep.

    [Geen idee waar iedereen uithangt en ik zit op mijn mobiel]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Aymée Dominique Lanes
    'Ik heb geen zin om te eten' zeg ik tegen Tyler en ik loop weg van het groepje, de steeg uit. Ik zucht, en ik loop maar wat rond. 'Als ik nog zo'n rijk iemand was, had dat ook met mij kunnen gebeuren' denk ik bij mezelf. Als ik uiteindelijk weer omhoog kijk, zie ik dat ik op de plek ben, waar ik nog niet zo lang geleden ben lastig gevallen. Ik zucht weer en loop wat dichterbij. De mensen zijn nu weg, gelukkig voor hun, anders hadden ze klappen gekregen. Om een of andere reden voelt het, alsof ik niets perfect heb gedaan. Ik zucht, 'Wat dan?' vraag ik mezelf af. Het schuldgevoel wordt alleen maar erger, en uiteindelijk pak ik zonder erbij na te denken mijn mes en maak ik een diepe snee in mijn arm, ik gil het bijna uit van de pijn, maar het moet.


    That is a perfect copy of reality.

    Charlie Swinton

    'Zeker weten dat we gaan eten,' grijns ik tegen Tyler, waarna ik Jack achterna ga. 'Volgens mij heeft iedereen daar genoeg honger voor, en John is niet in de buurt om te zeiken, dus.. Komen jullie?'
    Naast Jack loop ik richting de McDonalds. 'Wanneer denk je dat John terug zal komen?' vraag ik aan hem. Ik had hem al een tijdje niet gezien, en verwacht dat hij snel weer verschijnt om op alles en iedereen te mopperen... Daar is hij namelijk het beste in: Geld dit, geld dat, geld zus, geld zo. Volgens zijn wij voor John niets anders dan wandelende geldmachines.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jade Alisha Daniels
    "Dat moest zeker." zei Tyler. Ik grinnikte; op de één of andere manier kan ik niet echt boos op hem blijven. "Tering, niks meer gegeten sinds gisterochtend. Gaan we eten?" mompelde hij toen, en keek ons aan. Ik knikte. Charlie en Jack hadden het over macdonalds, en ik begon eigenlijk ook wel een beetje honger te krijgen. "Maccie dus?" vroeg ik, terwijl ik om me heen keek. Ik zag een meisje uit haar huis komen lopen, en ik keek naar haar. Het leek wel weer zo'n kutje, maar iedereen had honger, dus het had geen zin om iets te proberen nu.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Beau Sykes
    Ik drink mijn glas leeg en sta op. ik smijt het geld naar de bar en stap naar buiten. Even kijken of er wat te jatten valt. Ik heb geen idee waar de rest uithangt en het interesseert me ook niet echt. Terwijl ik loop pak ik een portemonee die uit de tas te zien is. Ik zet het op een rennen en verstop me in een steegje. Ik gooi de portemonnee leeg en vind driehonderdvijftig euro. Ik prop het geld in mijn zak en pak mijn mobiel. Ik sms naar Jade en Charlie om te vragen waar zej uithangen. Ik weet niet precies waarom hun, maar ja. Ik stop mijn mobiel weg en loop het steegje uit.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:26 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [nessje; degene die jack speelt is net weg haha, beetje onhandig misschien ;3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Tyler

    "Maccie dus?" vraagt ze en ik knik. 'Maccie it is' zeg ik grijnzend en sla een arm lichtjes om haar schouders. Ik volg haar blik even en zie een meisje. Vast weer zo'n rijke trut.. Ik wil eigenlijk naar haar toe maar voordat ik ook maar kan bewegen knort mijn maag weer. 'Neh, eerst eten' lach ik en kijk de rest even aan. 'Let's go' zeg ik en begin zachtjes te lopen...


    El Diablo.

    xLastKiss schreef:
    [nessje; degene die jack speelt is net weg haha, beetje onhandig misschien ;3]


    {ik laat Beau wel even naar jou personage sms-en... Als je dat wilt.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Or mine? Ik was namelijk ook een gesprek met Jack aan het voeren toen die wegging, haha. :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [nessje; nou, je mag kiezen haha x]
    Jade Alisha Daniels
    "Maccie it is" zegt hij grijnzend, terwijl hij een arm oom mijn schouders slaat. Ik laat hem maar, het is Tyler maar. Hij zag het meisje kennelijk ook. "Neh, eerst eten" lachte hij, "Let's go" zei hij, waarna hij begon te lopen. Ik liep mee, en keek af en toe om me heen. Terwijl we dichter bij de mac kwamen, begon ik steeds meer honger te krijgen. Ik had al een paar dagen niet veel meer gegeten dan een crackertje. Ik beet op mijn lip; nog even volhouden. Ik had genoeg geld op zak, gelukkig maar. Ik ging niet weer wat lenen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:19 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Iemand in voor een gesprekje met Ruby?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor