• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [nvm, ik weet het al.]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 13:07 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ik weet niet, ik zou zeggen rond 14:00?]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Oeh, een confrontatie klinkt leuk XD ]


    El Diablo.

    [Haha, catfight :Y)]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jack Noah Johnson ~Bende jongen~

    Ik leunde tegen een muur in een steegje terwijl ik met mijn vlindermes begon te spelen. Mijn dealer, Levi, kon maar beter door doen of ik zou hem neer steken. Er speelde een klein glimlachje rond mijn lippen terwijl ik even aan het beeld dacht. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik het doe. Ik had het voordeel dat ik mijn drugs, door mijn status, gratis kreeg. Ik pakte mijn fles Wodka van de grond en nam er een grote teug van voor ik die weer neer zette. Ik sloot even genietend mijn ogen toen ik de vloeistof door mijn keel voelde gaan. Ik keek weer op toen ik een gekuch hoorde en zag dat Levi er ongemakkelijk bij stond. Een arrogant grijns stond op mijn gezicht terwijl ik op hem afstapte.
    "Heb je het?" vroeg ik licht geamuseerd door zijn ongemakkelijke houding.
    "Ja, ik kwam er alleen niet gemakkelijk aan." zei hij terwijl hij het zakje met cocaïne aan me gaf.
    "Volgende keer geef je me XTC." zei ik terwijl ik hem een soort van kwade blik schonk. "Nu wegwezen."
    Ik stak dreigend het vlindermes uit waardoor hij weg begon te lopen. Ik keek hem nog wat na terwijl ik mijn vinger in het zakje stak met cocaïne en stak die dan in mijn mond om er zeker van te zijn dat hij me niet iets anders had gegeven. Dan was hij dood geweest. Ik had eindelijk terug spul. Ook al was cocaïne niet één van mijn favoriete drugs. Ik snoof niet graag, ik slikte liever de pilletjes door of spoot het in mijn aderen. Ik stak het zakje in mijn leren jack en pakte mijn fles Wodka mee voor ik de steeg uit wandelde. Ik verborg de fles onder mijn jas terwijl ik door de straten liep, maar mijn mond leek al snel droog te worden en nam ik nog een slok. Ik hoorde vaag bekende stemmen en keek een steegje in. Daar stonden Aymée, Charlie en Jade. Ik liep met een geamuseerd de grijns naar hun toe nadat ik nog een slok had genomen.
    "En wat doen de meiden hier?" zei ik nog steeds geamuseerd terwijl ik tegen de muur leun bij hun in de buurt.
    Ik was nu eenmaal in een goede beu door mijn winst aan cocaïne. Daarbij was ik altijd blij als ik drinken en spul in mijn buurt had of ik kon vechten met iemand.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 13:15 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Lenah schreef:
    [Ik weet niet, ik zou zeggen rond 14:00?]

    [Ik dacht al dat het 's avonds was.^^ Omdat het bijna sluitingstijd was had ik ergens gelezen, maar ik zal het wel aan passen.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Jade Alisha Daniels
    Charlie vertelde dat ze zich zorgen maakte over haar moeder, en dat ze het echt wel overwoog, maar haar moeder wel voor ging. Als we een oplossing hadden, hoorde ze het graag. Ik dacht even na, en schudde toen mijn hoofd. "Sorry mop, ik weet niets. We bedenken wel wat." Zei ik met een klein glimlachje. "In ieder geval niet mijn pa, dat wil ik niemand aan doen." ik zuchtte zachtjes. "Die lul kan je maar beter uit de buurt houden." Ik speelde een beetje met mijn vlecht terwijl ik dat laatste eraan toevoegde. "Maar goed. Ander onderwerp." Gelukkig kwam Jack op dat moment aanlopen. "Horen de meiden niet al lang op bed te liggen?" vroeg hij plagerig. Ik lachte. "Klopt, dus waarom ben jij hier nog?" grinnikte ik. "En hoe komt meneer zo vrolijk?"

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 13:18 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [yesh, sluitingstijd haha x]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Destiny

    Verveeld loop ik rond de straten en kijk om me heen. Ik negeer de stekende pijn in mijn enkels in mijn enkels maar even, het was mijn eigen keus om zo lang met hakken te lopen. Ik vis mijn nieuwe Iphone 5 even uit mijn tasje en ga op facebook. Ugh, mijn enkels doen zo'n pijn ;( Dit zijn de enige momenten dat ik een hekel heb aan mijn Louboutins... Can somebody pick me up? ;p post ik snel waarna ik mijn Iphone weer terug stop. Ik trek mijn winterjas nog wat naar beneden en wrijf even over mijn enkels. "Louboutins.. Waarom zijn jullie zo hoog..." denk ik bij mezelf. Opeens zie ik een groepje en kijk er even naar. Al snel richt ik mijn blik weer naar voren en laat mijn armen maar wat langs mijn lichaam glijden. Ik kijk even om me heen, en kom erachter dat ik geen idee heb waar ik ben. Natuurlijk, alsof het niet erger kan. Ik ben verdwaald, ik heb pijn en ben moe en ik denk dat het vanaf hier nog een ander halfuur lopen is. Minstens...


    El Diablo.

    [Waar kan ik met Alec heen?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Charlie Swinton

    Niemand wist dus een oplossing voor mijn probleempje, fijn. Voor ik echt kon gaan zeuren, kwam Jack aanlopen. Met een fles wodka, natuurlijk. Ik trok mijn neus op vanwege de scherpe geur die er rond de drank hing. 'Gadverdamme, Jack, hou die drank bij me uit de buurt,' zei ik, terwijl ik zijn opmerking negeerde. 'En tenzij jij wél weet wat ik met mijn moeder moet, kun je de rest van de tijd gewoon je bek dicht houden. Ik ben chagrijnig.'
    Oké, ik had dus een enorme hekel aan drank, drugs en sigaretten. Vooral doordat ik had gezien hoe die dingen je kapot kunnen maken, ik bedoel: mijn moeder was een wandelend voorbeeld.
    Ik maakte een soort van hairflip om te laten zien dat Jacks aanwezigheid me op dit moment niets deed: mijn lange bruine haar landde weer perfect in model.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [^Alex zit in het park, alec kan daar wel heen :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Alec Marcus Gilchrist
    Het was goed weer buiten en ik besloot om naar het park te gaan. Ik deed snel mijn zwarte vans aan en schreef een briefje voor mijn vader om hem te laten weten dat ik weg was. Het briefje legde ik op de keukentafel, daar zou hij het vast wel vinden. Ik liep naar de gang en deed rustig mijn jas aan. Ik zette mijn iPod op shuffle en het eerste liedje dat ik hoorde was Drunk van Ed Sheeran. Ik ging naar buiten, trok de deur achter me dicht en liep de enorme oprit van ons huis af, op weg naar het park.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jade Alisha Daniels
    Pas toen Charlie die opmerking maakte op de wodka, zag ik de fles, en begon ik het ook te ruiken. "Godver, Jack. Hoeveel heb je al op?" Vroeg ik wantrouwig, terwijl ik een klein stapje achteruit deed. No way dat ik bij hem in de buurt ging komen als hij gedronken had. Daar had ik slechte ervaringen mee met mijn vader. Ik keek hem aan, en wilde er over door gaan, toen ik achter me snel getik hoor. Hakken. Hakken betekende trutje betekende rijk betekende geld. Ik draaide me om en keek naar het meisje dat aan kwam lopen. Ze stopte haar iPhone 5 net weg. Ik keek snel weg. "Wat moet zo'n trutje hier..." mompelde ik.

    Alex James Adams
    Ik zuchtte en liep een beetje rond, keek naar alle mensen die gezellig samen in het park zaten. Ik haalde mijn iPhone uit mijn zak en opende Facebook, en scrolde door mijn Tijdlijn. Ik zag dat Destiny iets had gepost, en grinnikte. Typisch Destiny; zeuren over haar te dure schoenen, omdat ze niet lekker lopen. Ik klikte op like, scrolde nog even verder, en sloot het toen af, waarna ik de telefoon weer in mijn zak liet glijden. Ik keek weer even om me heen, en zag toen Alec lopen, dus liep ik maar naar hem toe.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 13:43 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    {ik was in slaapgevallen -_-' wie wil Beau tegenkomen en waar?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'