• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:44 ]

    Deadwish schreef:
    fjosilkjdrfiowlkesjtrf,
    Ik wil weer schrijven! Het is toch niet normaal dat een "writersblock" zo lang duurt? Word er helemaal gek van. ):

    Aan mijn boek schrijf ik soms een half jaar niet meer voordat ik ermee verder wil gaan / kan gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kerst kan misschiien wel gezellig zijn maar als je broertje de hele tijd druk loopt te doen en zich als een verwend nest gedraagt, word het al minder en als zeker als je zelf als ziek ben. Ze hadden niet veel aan mij en mijn familie ergeren zich dood aan mijn broertje. Gelukkig is kerst bijna voorbij. En dat op een dag dat je vader ook jarig is.

    Hopen dat ik morgen naar die vriendin mag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oromis schreef:
    (...)
    Aan mijn boek schrijf ik soms een half jaar niet meer voordat ik ermee verder wil gaan / kan gaan.

    Ja maar jij schrijft ondertussen aan iets anders, denk ik? Krijg geen wooord meer op papier joh. *O* Schrijf sinds m'n .. 10e? heb dit nog nooit meegemaakt hah. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Feeling bad.
    Need sleep.
    Stil on Q.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik moet dit gewoon ff kwijt.

    ik vind mijn beste vriend al leuk sinds de eerste keer dat ik hem zag, hij was eerst het vriendje van mijn beste vriendin maar dat is uit.
    Onder tussen zijn we een half jaar verder ik vind hem nog steeds leuk, hij heeft een nieuwe vriendin maar heeft wel toegegeven dat ie mij ook leuk vind.
    Hij wil zijn vriendin niet pijn doen en het dus ook niet uit maken..

    damn it..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Deadwish schreef:
    (...)
    Ja maar jij schrijft ondertussen aan iets anders, denk ik? Krijg geen wooord meer op papier joh. *O* Schrijf sinds m'n .. 10e? heb dit nog nooit meegemaakt hah. :')

    Oh, hmm. Dat lijkt me erg vervelend, want ik schrijf inderdaad ondertussen telkens weer. Nou ja, succes in ieder geval!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    insjssdvskjvibpbpwobtp

    Ik haat cliffhangers.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben nou eenmaal een slecht mens, het spijt me


    Dont say why me, say try me

    Waarom blijft al het negatieve uit het verleden je achtervolgen en wordt het positieve vaak vergeten?

    Ik ken u niet en u mij ook niet, maar u hoefde maar één ding over mij te beslissen. Die ene beslissing was bepalend voor mijn toekomst. Door één woord te veranderen in het tegenovergestelde, was mijn leven momenteel een stuk beter geweest. Want met dat ene woord heeft u zojuist mijn toekomst op een negatieve manier drastisch veranderd. Dat u misschien uw dromen niet heeft kunnen verwezenlijken, betekent niet dat u die van een ander hoeft tegen te werken. Bedankt voor het nogmaals uitstellen van het waarmaken van mijn inmiddels steeds meer onmogelijk wordende droom voor de toekomst :c. Please think about your actions carefully, especially if you have the power to partly decide people's futures.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 6:04 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Omnomnom. Ik ben helemaal in mijn nopjes *O* ghehehe. Zo blij c: whoopwhoop. Wat inspiratie en een aantal ideeën je toch vrolijk kunnen maken! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben moeeeeeeeeee ;_____________________________;

    Wat ben je toch schattig <3


    •*• Lululu •*•

    Me = Happy


    Miep

    Laat me dan ook gewoon met rust.


    everything, in time