• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Je verhaal moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je meer dan één keer op jezelf stemt(dit geldt ook voor vrienden die vanaf verschillende accounts stemmen!) door gebruik te maken vanaf verschillende accounts wordt je gediskwalificeerd en mag je niet meer mee doen aan 6 wedstrijden van SOTM(Je krijgt dus een SOTM ban van een half jaar). We willen een eerlijke wedstrijd en kunnen zien wanneer er vals gespeeld wordt!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili of Scandal sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili of Scandal

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo
    December thema: 'Kerst' Winnaar: Phosphenes
    Januari thema: 'Wraak' Winnaar: Kingster

    Het thema van de maand maand:
    Taboe

    Poll; Moet nog komen

    De winnaar van de maand februari:
    Hashirama met Angst en hoop! Gefeliciteerd!


    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2013 - 16:31 ]

    Ik heb gestemd c:


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook gestemd (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb stiekem ook gestemd, al was het niet gemakkelijk om te kiezen (zip)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Gestemd. Benieuwd naar de winnaar ;x


    Some people are art and do art at the same time

    Gestemd. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gestemd. Eaáásy. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb ook gestemd, maar het was niet echt makkelijk.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb ook gestemd. Twijfelde tussen 2


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Fuck die shit ik moet ook nog stemmen. Nadat ik alles heannig heb doorgelezen. En dat doe ik nadat ik heb geslapen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Gestemd. Alle verhalen goed bekeken en ik heb volgens mij op de juiste persoon gestemd. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Unsun --> Delain


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben benieuwd wie de winnaar geworden is. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik was dit topic al kwijt, whahah. Ja ben benieuwd whaha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Madonna schreef:
    Ik ben benieuwd wie de winnaar geworden is. (:


    + naar wat het nieuwe thema gaat worden :3

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 10:42 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oke, als het nieuwe thema me nu wel aan staat, ga ik volgende maand ook mee doen.
    Ben ook erg benieuwd naar de winnaar. Ik heb deze maand weer geen tijd gehad om te lezen, dus ga niet stemmen. Maar ik sta jullie mentaal bij :')


    #WWED - What Would Emma Do?