• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Je verhaal moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je meer dan één keer op jezelf stemt(dit geldt ook voor vrienden die vanaf verschillende accounts stemmen!) door gebruik te maken vanaf verschillende accounts wordt je gediskwalificeerd en mag je niet meer mee doen aan 6 wedstrijden van SOTM(Je krijgt dus een SOTM ban van een half jaar). We willen een eerlijke wedstrijd en kunnen zien wanneer er vals gespeeld wordt!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili of Scandal sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili of Scandal

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo
    December thema: 'Kerst' Winnaar: Phosphenes
    Januari thema: 'Wraak' Winnaar: Kingster

    Het thema van de maand maand:
    Taboe

    Poll; Moet nog komen

    De winnaar van de maand februari:
    Hashirama met Angst en hoop! Gefeliciteerd!


    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 maart 2013 - 16:31 ]

    Schatjes, waar blijft de poll?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb tegen de mods gezegd dat de poll voor SOTM en IOTM nog niet online staat, dus vandaag wordt er naar gekeken. (:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 10:31 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had al een pb gestuurd naar Hel, maar die kan niet makkelijk een poll openen aangezien ze in Polen zit met baggerwifi, dus ze zou iemand anders pb'en (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het mod sowieso een mod zijn, want enkel zij kunnen de privé polls aanmaken. Ik heb alles in het forum gepost, dus ze moeten enkel alles in een poll plakken. Heeft er iemand enkel via pb ingediend?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Asseblieft, een poll.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    |Ik ben dus niet meer toegelaten. ;D|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wat zijn jullie taboe's? Mijne is seks met je eigen kinderen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn taboe is vanuit een ander geloof geschreven, waar een man de haren ziet van een vrouw. ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Verliefd worden/zijn op een crimineel. Alleen sta ik niet bij de poll. ;D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jaimes schreef:
    Mijn taboe is vanuit een ander geloof geschreven, waar een man de haren ziet van een vrouw. ^^

    Ik had het wat extremer gedaan :x Maar dat is nogal taboe ja.

    Aestas schreef:
    Verliefd worden/zijn op een crimineel. Alleen sta ik niet bij de poll. ;D

    Daar zie ik het probleem niet van in? Uiteindelijk moet jij er toch blij mee zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aestas schreef:
    Verliefd worden/zijn op een crimineel. Alleen sta ik niet bij de poll. ;D


    Helaas heb je door die onverziene omstandigheden niet op tijd kunnen inleveren, dat is wel jammer dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik had het wat extremer gedaan :x Maar dat is nogal taboe ja.


    Hoe bedoel je dat? :'D Ik dacht bij jouw verhaal eerst; dit is helemaal geen taboe.... tot de laatste paar zinnen, toen kwam je taboe naar voren xd.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 19:28 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je dat? :'D Ik dacht bij jouw verhaal eerst; dit is helemaal geen taboe.... tot de laatste paar zinnen, toen kwam je taboe naar voren xd.

    Nou, haren kunnen zien vind ik niet genoeg. Ik zou verder gegaan zijn als dat. Boerka weg en hotpants aan. Dan expres voor haar vader gaan dansen. Dat soort dingen.

    En dat moest ook :Y)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aestas schreef:
    Verliefd worden/zijn op een crimineel. Alleen sta ik niet bij de poll. ;D
    Je had te laat ingeleverd en voor iedereen geldt dezelfde reden jammer genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, haren kunnen zien vind ik niet genoeg. Ik zou verder gegaan zijn als dat. Boerka weg en hotpants aan. Dan expres voor haar vader gaan dansen. Dat soort dingen.


    Het is een taboe om als je een hoofddoek draagt, je haren te laten zien aan een man, met kans op een verleiding, in mijn verhaal en ook in extreme gevallen of misschien ook minder extreme gevallen van een geloof. En ze eindigt gestenigd... maar oké, als jij dat vindt, mij best. (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.