• hoihoi,

    ik zoek iemand die zich verveelt
    goed is in nederlands
    en zin heeft om mijn opstel even te doorlezen.
    het opstel gaat over schrijven én over quizlet maar volgens mij staat het vol spellingsfouten en ik vind ze niet, geloof mij; mij kennende staan er wel wat in.

    dus wie gaat eens even heel lief zijn en hieronder klikken.
    klik
    en degene die echt heel erg goed is in nederlands, en die zin heeft om het even te controleren stuur ik wel even een word document door waarin die het kan aanpassen en dan ben ik je echt eeuwig dankbaar en mag je me alles vragen! :'D

    bedankt!!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Op deze cover staat er een bijpassend zinnetje dat ook in het verhaal gezegd woord: I love you and I will always do that,…whatever happens.

    Op deze cover staat er een bijpassend zinnetje dat ook in het verhaal gezegd wordt: I love you and I will always do that,…whatever happens.

    voor de rest ziet het er goed uit
    je krijgt vast veel punten voor zo een gemotiveerd opstel. :'D


    btw: je hebt me er net toe gekregen dat ik voor het eerst in men leven een vampierverhaal (dat niet met twilight te maken heeft) ga lezen, Ik ben al helemaal in de ban van Aedan en Manuel lijkt me ook best lekker. (:
    kan je hen kopen in een doosje? met Aidelena erbij? en Aylin?

    xoxo.


    Change, the only good thing in this world.

    Ik verveel me maar ik ben slecht in Nederlands (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik suck gewoon in nederlands dus als ik het ga nakijken ga ik denk ik het ziet er prima uit zeggen want ik suck geoon in nederlnads!
    sta een freeking 5 ofzo ervoor!