• Ik heb zonet mijn abolijst geleegd en alles wat ik niet las, heb ik verwijderd. Zo ben ik van meer dan 200 abo's naar 1 abo gegaan. Nu zoek ik dus nieuwe, originele stories, die minder dan 5 hoofdstukken hebben, zodat ik makkelijk bij kan lezen. (':

    Wat ik wél lees:
    - One Direction
    - Onbekende personen
    - Thrillers
    - Misdaad

    Wat ik níet lees:
    - Harry Potter
    - Justin Bieber
    - Twilight

    Voorkeur:
    ABN
    Echt het liefst minder dan 5 hoofdstukken.
    hoofdstukken tussen de 400 en 800 woorden

    Alles wat er niet bij staat, mag je gewoon dumpen en dan neem ik wel een kijkje!

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:58 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bedankt voor je abo!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aan geraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben net begonnen met een misdaad/detective story. Als je het de moeite waard vind... neem een kijkje c;


    > http://www.quizlet.nl/stories/105002/the-first-case/

    -

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 19:02 ]


    Don't find love, let love find you. <3

    -

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 19:02 ]


    Don't find love, let love find you. <3














    They live in another world,
    But what happens if those worlds meet each other?
    Will they love each other?
    Or will they hate each other...
















    Until you're mine, I have to find
    A way to fill this hole inside
    I've got to fight
    Without you here by my side...



    Ik weet niet of je dit leuk vind, maar ik heb 'm d'r maar bijgedumpt. En sorry voor de vele reacties hierboven, er ging iets mis...

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 19:03 ]


    Don't find love, let love find you. <3

    Er zijn veel story's over Summer love,
    Ik lees ze zelf niet, maar ik heb er zelf ook één.
    Ik weet dus niet of hij origineel is.

    Misschien kun je een kijkje nemen,
    Of je abo neemt of niet, mag je helemaal zelf beslissen ;)
    Klik!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 14:32 ]


    Simple, but effective.

    Haai Bernaa ^^ Ik dacht, laat ik eens kijken hier, en ik klik meteen iets van jou aan ;O

    Jammer dat je geen Justin leest haha

    ik ga nog een story schrijven. ik heb al een paar hoofdstukken geschreven maar nog niet gepost. de story zelf is ook nog niet aangemaakt.

    maar ja, de story gaat over onbekende personen en het is een thriller. het heet ''Opweg naar wereldmacht'' en het gaat over lucy.

    als je het wil lezen laat het me weten want dan maak ik het eerder aan. XD


    welkome to my garden of fantasy

    Wanneer je je soulmate tegen komt en het enige waar je aan kan denken is zijn bloed. Zit je diep in de shit.
    Als je er dan ook nog eens achter komt dat hij je grootste vijand is kan je het helemaal vergeten.



    "Welkom in mijn wereld"


    - Vampier gerelateerd
    - 16+
    - Wordt elke dag minimaal 1 stukje gepost.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Extraordinary



    Het is een donkere nacht wanneer de dan veertienjarige Ophelis Grey en haar ouders van een brug rijden. Van de drie passagiers die - die nacht in het meer zouden moeten zijn omgekomen - overleeft alleen zij het. Ophelis is na die nacht echter alles behalve gelukkig te leven: waarom is zij de enige die het overleefde? En misschien nog wel belangrijker: wie is haar geheime redder? Enkele jaren later blijken de antwoorden zich langzaam te openbaren. Te beginnen met de nieuwe jongen in het altijd zo rustige Melbrooke. Ophelis wil antwoorden, maar de lijn tussen vertrouwen en verraad blijkt o zo dun.
    Moet ze haar grootmoeder vertrouwen die haar vertelt afstand te nemen van het verleden? Of de jongen die claimt de antwoorden op haar vragen te kennen?


    An extraordinary story, for an extraordinary audience


    Imagination is more important than knowledge

    Deze is zojuist begonnen. Er is overigens weinig fantasy aan, alleen de Orks. :p



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hooi Bernaa (:





    Wanneer Lucas te horen krijgt dat hij nooit meer zal kunnen praten, staat zijn leven op zijn kop. Hij wil binnen een jaar zoveel mogelijk dingen doen met zijn stem, maar niet alles zit hem mee. Niemand mag weten dat Lucas over een jaar zijn stem kwijt is. Maar hoe verbergt hij de bezoekjes aan de dokter en de plotselinge stemwegvallingen? Zal Lucas kunnen wennen aan een leven zonder stem?

    • Begint 28 December
    • Geschreven door Snuffles
    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Onbekende Personen