• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Happy New Year!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En nu ga ik slapen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Find me somebody tooooooooooooooooo looooooovvveeeeee. Love the song!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat was wel leuk. Happy new year.


    Your make-up is terrible

    Oh jézus, bitch. Ga toch lekker weg en ergens anders zo doen. D: ik neem echt al mijn woorden terug, volgens mij ben je wel slecht van binnen. Achterbaks gewoon. Je hebt gelijk het tweede uur van mijn nieuwe jaar verpest net zoals je met de laatste dagen gedaan hebt, ik hoop dat je nu blij bent.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 1:35 ]


    Your make-up is terrible

    Ik hoop op minder gezeik dit jaar. Daar zou ik blij van worden. :Y) En meer sporten, heel veel meer sporten, maakt niet uit of ik het druk heb of niet. Ik heb het nu echt nodig.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 1:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lekker gezellig weer :'D
    Urh, jezus, kutgedoe ook altijd.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 2:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goh, wat heb ik nu weer gedaan?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Een Music Award Festival in Hong Kong (genaamd Mnet Asian Music Awards) is echt zoooo anders dan hier. Iedereen is netjes, mensen durven hun idool niet eens aan te raken en iedereen is zo respectvol en niet vol van zijn of haar eigen ego. Ik vind het daar zoveel beter dan hier. Het is ook zoooo leuk om te kijken. *O*

    EDIT: Ze lopen daar ook niet als mongolen hard te schreeuwen en dat terwijl er zoveeeeeel meer mensen zitten dan hier ooit in zo'n show zouden kunnen zitten.

    EDIT2: Die artiesten zijn ook zo "humble". Echt geweldig. Why can't we have that? I am gonna cryyyyy. Ze zijn zo aardig en netjes en asdakjdaowd. "Het voelde alsof we hier niet zouden mogen zijn, omdat we niet voelden alsof we het verdienden. Maar blijkbaar waren we verkeerd'. HOW CAN YOU NOT LOVE THAT? T_T

    EDIT3: Ze lopen gewoon te janken op het podium! D:

    EDIT4: En toen kwam Paris Hilton op het podium, dafuck are you doing there? Get off! Je bent geen DJ!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 2:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Drie ME busjes en een door de brandweer uitgeblust vuur. Jep, juist dan ontstaan er botsingen tussen volk en politie. Niet als je gewoon rustig een vuur laat branden die toch geen gevaar geeft... Regelrechte onzin dat blussen.


    Stenenlikker

    Urgh, vertrouwen betekent ook niks meer tegenwoordig.


    Your make-up is terrible

    Al die arme vogels die door dat geknal dood gaan of dood zijn, ik word er misselijk van. Of al die mishandelde beesten? Bah, stom vuurwerk! :c

    Uhh, ik heb echt een vraag die ik wil stellen voor mijn plot voor de wedstrijd, maar dat topic is nog niet terug en dat is oké, maar ik ben zo nieuwsgierig en anders werk ik het buiten de wedstrijd om, maar dan doe ik ook niet mee, though, want anders is het veel te druk en ik heb voor het eerst sinds tijden weer inspiratie en what the hack is wrong with me om kwart over twee 's nachts. Weltrusten. *knipt lampje uit*

    Misselijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik word zat van al dat negatieve gedoe de hele tijd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En toen had ik geen GM meer.Nieuwe aanschaffen of toch niet? Dilemma, dilemma....


    -

    Eigenlijk is dit heel fout om te zeggen maar hoe mijn kat met die paal bezig is lijkt wel op een paal dans :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    gosh. Altijd leuk om zo'n Jace-figuur tegen te komen in je stam kroeg. Toch wel jammer dattie zo naar me staarde.... maakte t toch wel ongemakkelijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]