• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en xTomlinster.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en xTomlinster maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. VRIJ
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster.
    -Liam James Payne. xAmore.

    Meisjes (max 3)
    -Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    -Zora Arwen Johnson. Purrfect
    -Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    -Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. xAmore.
    -Melody Eliza Payne, xTomlinster
    -Brady Sam Horan. Purrfect

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 11:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd: Bijna 20
    Karakter: Zayn is wel een beetje de badboy van de vijf, zo ziet hij er ook uit. Al zal hij nooit gaat plunderen of stelen en is hij wel voor het goede en het gerechtvaardigde. Hij zal zijn vrienden in nood altijd helpen en hij is een lief en sociaal persoon. Maar Zayn is ook een beetje ijdel. Hij wilt er als het even kan wel goed uitzien en hij is ook een grote flirt. Maar relaties neemt hij erg serieus en hij zal meisjes niet gaan gebruiken. Hij zal niet verder gaan dan een beetje onschuldig flirten als hij een meisje echt niet leuk vindt.
    Uiterlijk:


    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :


    Zayn zijn paard is een merrie van 5 jaar oud en heet Vanity. Hij heeft haar gekocht omdat het, het eerste paard was wat hij zag en er meteen verliefd op werd.
    Slecht in/zwakte: Zayn kan niet zo goed dansen, dus je zal hem nooit op een dansvloer vinden. Verder is hij bang voor onweer, omdat hij een keer gezien heeft hoe iemand geraakt werd door onweer vlak voor zijn neus.


    I've become so numb

    Wie is er morgen en overmorgen eigenlijk online?
    Cath en ik zitten namelijk in tweestrijd wanneer we het topic moeten openen, want beide zullen we het nu heel graag....maar ik zal deze twee dagen niet online zijn en Cath ook heel weinig. Dus als mensen niet teveel online zijn en te ver achter komen liggen..


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik neem morgen laptop mee naar m'n tante en oom en overmorgen zit ik thuis.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 22:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ohhh waarom jullie wel allemaal en ik niet ):


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ohgod. Haakjesfail.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben morgen en overmorgen gewoon online, alleen in de ochtend en avond niet denk ik, maar je kan ook afspreken dat we na de kerst pas beginnen, al zou ik het liefste nu meteen beginnen natuurlijk haha


    I've become so numb

    Daar zaten we dus over te twijfelen want wij willen ook beginnen ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hm... Ik denk ook niet dat er heel veel te missen valt. En een samenvatting heb ik zo gemaakt. x'D Je hoeft ook niet alles te lezen, want de meiden zijn nog helemaal niet bij de jongens. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Of je begint nu al en dan morgen en overmorgen leg je de rpg even stil en begin je donderdag weer, maar dat is een beetje onlogisch xd


    I've become so numb

    Is het ook wel ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tjaa als we een samenvatting maken voor de mensen die dingen gemist hebben zouden we nu al kunnen beginnen :3


    I've become so numb

    Ik ben gewoon altijd online^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Weet je wat....Cath open het topic maar gewoon (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 22:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cath zal meteen naar Naomi luisteren. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hahha daar is ze je dankbaar voor (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer