• De jongens van de Cullen Family en Taylor Lautner houden een gezamelijke zoektocht naar hun grote liefde. Niet alleen omdat het zo makkelijker is voor hen, maar ook omdat ze het gevoel hebben dat ze ook elkaar zo kunnen helpen.Jackson Rathbone, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Kellan Lutz en Peter Facinelli zijn opzoek naar de ware.

    Doen/Niet doen
    Hoeveel rollen;
    Titel?;

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 16:48 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Niet doen dat had iemand anders al volgens mij

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 16:45 ]


    Ride or die

    DOEN MAAR DAN WIL IK ROBERT! EN ANDERS TAYLOR :9~
    ik zou trouwens rond de 25 rollen doen


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    LauraFelton schreef:
    Niet doen dat had iemand anders al volgens mij

    Echt? Ik had al gekeken of dat er was en ik zag niks ._.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doen/Niet doen
    Hoeveel rollen; Zoals Decoy zegt, rond de 25 (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niet doen :/ ik vind al die 'dingetje zoekt liefde' stories echt al te veel worden :/ net zoals bij Tokio Hotel en daarna Twilight en zo.

    Doen.
    DOE 50 ROLLEN haha xd


    when words fail, music speaks.

    Decoy schreef:
    DOEN MAAR DAN WIL IK ROBERT! EN ANDERS TAYLOR :9~
    ik zou trouwens rond de 25 rollen doen

    Geef me ook eens een loike titel.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Er is er nog niet zo één hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Killjoy schreef:
    Niet doen :/ ik vind al die 'dingetje zoekt liefde' stories echt al te veel worden :/ net zoals bij Tokio Hotel en daarna Twilight en zo.

    Ja maar toch (cat) En die rage is door Emilie begonnen,want door haar kwam ik op et idee, en daarna door mij op het forum ;'x

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 16:49 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Renéeeeee geef me dan eens een titol. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ja maar toch (cat) En die rage is door Emilie begonnen,want door haar kwam ik op et idee, en daarna door mij op het forum ;'x

    Juist daarom dat ik vind dat je 'm niet moet doen. Echt, ik vind dat allemaal zo saai worden dat er zo weinig zijn die nog op iets origineels kunnen komen :/ maar ik houd je niet tegen hoor; als je 'm wil doen doe je 'm maar.

    Tranquillity schreef:
    Doen/Niet doen
    Hoeveel rollen; Zoals Decoy zegt, rond de 25 (:

    En jij ook, geef me een titel (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Killjoy schreef:
    (...)
    Juist daarom dat ik vind dat je 'm niet moet doen. Echt, ik vind dat allemaal zo saai worden dat er zo weinig zijn die nog op iets origineels kunnen komen :/ maar ik houd je niet tegen hoor; als je 'm wil doen doe je 'm maar.

    Hmm =3 Ergens heb je wel gelaik.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Geef me ook eens een loike titel.


    Five cute guys looking for love.
    Who finds the code of love/love code?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen/Niet doen: Doen.
    Hoeveel rollen; Veel!
    Titel?; Twilight Wants Love of Give Me Love,Then I Don't Bite.


    *~* Proud Luxury *~*