• STEM NU OP HET HEETSTE KONTJE
    laat de directioner in je niet leiden...

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 11:48 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Micat schreef:
    (...)Ik lag heerlijk te bakken op het strand van Indonesie. Mijn das stond fantastisch; de plaatselijke beachboys – in tangaslip en met ogen om te zoenen, cirkelden om me heen als een zwerm raven. Eén ervan leek verdacht veel op McKidd. Toen dit goddelijke drop zich op mijn
    handdoek vleide en fluisterde: “cavia van me, zie ik je
    vanavond op het strandfeest?”, verslikte ik me spontaan in mijn passoa en kreeg een hoofd als een tomaat. Die
    zwoele avond verwelkomde hij mij met open heupen. Voor
    de gelegenheid had ik mijn haar geverfd, maar dat was een
    beetje geel uitgevallen. Dat deerde Sercu gelukkig
    niet, hij vond me nog steeds zo lekker als witlof. Hoewel hij wel veel haren op zijn vinger had en het bloesje een
    beetje apart stond, zag hij er nog steeds jammie uit. Hij trok mij aan mijn riem mee naar de barbecue en terwijl hij me ham voerde, verklapte hij me dat hij de tweelingbroer van
    McKidd was. Zijn tweelingbroer schijnt overigens helemaal gek op dans, niet en Dana Winner te zijn. Secru zelf bleek zijn boterham als leerkracht
    te verdienen en bleek, met als ik The Amazing Spiderman al 666 keer
    gezien te hebben!! We kletste honderduit over / die hij weleens op een feestje had horen zeggen dat ze haar tenen had laten vergroten en verslaafd was aan boterhammen met kaas. We danste tot de zon opging
    op / en sprongen toen op zijn fiets om een intiem plekje op te zoeken. Daar trok hij als vanuit het niets zijn saxofoon tevoorschijn om mij een serenade te brengen. Ik wierp mijn gele lokken sexy naar achter en zoende hem vol op zijn knie. Secru: de summer love van
    mijn leven!

    Lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    @Sarah Oké, dat verhaal mag Quizlet nooooit verlaten!! :S


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben glee aan het kijken (: -wees trots-


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Micat schreef:
    (...)Je hebt in ieder geval een jongen gevonden:Y)

    Maar hij noemt je wel hond(cat) en draagt rokken

    Maar hij houdt wel van Miley Cyrus :Y)


    (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Frodo schreef:
    Ik ben glee aan het kijken (: -wees trots-

    Welk seizoen?? (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    IKKE HEB AL 4 ABO'S! Oh my gosh!!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    ik gao ok glee kijken :3


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Madhouse schreef:
    1. Frankrijk
    2. vest
    3. armen
    4. tijgers
    5. Douglas Booth
    6. chocolade
    7. hond
    8. sinas
    9. bonen
    10. benen
    11. grijs
    12. Poortman
    13. brocolli
    14. neus
    15. rok
    16. onderbroek
    17. kip
    18. Douglas Booth
    19. Ballet
    20. lezen
    21. Gerard Joling
    22. Herder
    23. psycholoog
    24. Lol
    25. 14
    26. Celine Dion
    27. vingers
    28. hagelslag
    29. Third Day
    30. boot
    31. gitaar
    32. grijs
    33. schouder
    34. de Boer

    Ik lag heerlijk te bakken op het strand van Frankrijk. Mijn
    vest stond fantastisch; de plaatselijke beachboys – in tangaslip en met armen om te zoenen, cirkelden om me heen als een zwerm tijgers. Eén ervan leek verdacht veel op Douglas Booth. Toen dit goddelijke chocolade zich op mijn
    handdoek vleide en fluisterde: “Hond van me, zie ik je
    vanavond op het strandfeest?”, verslikte ik me spontaan in mijn sinas en kreeg een hoofd als een boon. Die
    zwoele avond verwelkomde hij mij met open benen. Voor
    de gelegenheid had ik mijn haar geverfd, maar dat was een
    beetje grijs uitgevallen. Dat deerde Poortman gelukkig
    niet, hij vond me nog steeds zo lekker als broccoli. Hoewel hij wel veel haren op zijn neus had en de rok een
    beetje apart stond, zag hij er nog steeds jammie uit. Hij trok mij aan mijn onderbroek mee naar de barbecue en terwijl hij me kip voerde, verklapte hij me dat hij de tweelingbroer van
    Douglas Booth was. Zijn tweelingbroer schijnt overigens helemaal gek op ballet, lezen en Gerard Joling te zijn. Herder zelf bleek zijn boterham als psycholoog
    te verdienen en bleek, met als ik Lol al 14 keer
    gezien te hebben!! We kletste honderduit over Celine Dion die hij weleens op een feestje had horen zeggen dat ze haar vingers had laten vergroten en verslaafd was aan boterhammen met hagelslag. We danste tot de zon opging
    op Third Day en sprongen toen op zijnboot om een intiem plekje op te zoeken. Daar trok hij als vanuit het niets zijn gitaar tevoorschijn om mij een serenade te brengen. Ik wierp mijn grijze lokken sexy naar achter en zoende hem vol op zijn schouder. De Boer: de summer love van
    mijn leven!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Frodo schreef:
    Ik ben glee aan het kijken (: -wees trots-

    -is trots op haar verloofde-


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Oeps, ik heb niet steeds dezelfde leraar gedaan. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    OfTheLake schreef:
    (...)
    Welk seizoen?? (A)


    Seizoen 1, aflevering 1 :'D ik ga nu beginnen aan aflevering 2 (het is serieus verslavend)

    @ Mare: awhh ^^ loveya!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blb


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Frodo schreef:
    (...)

    Seizoen 1, aflevering 1 :'D ik ga nu beginnen aan aflevering 2 (het is serieus verslavend)

    @ Mare: awhh ^^ loveya!

    Inderdaad, Glee is verslavend. Maar ik vond seizoen 1 niet zo goed als seizoen 2 en de verdere seizoenen. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bes, waar kijk jij Glee?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OfTheLake schreef:
    (...)
    Inderdaad, Glee is verslavend. Maar ik vond seizoen 1 niet zo goed als seizoen 2 en de verdere seizoenen. :')


    Ik hou van seizoen 4 ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.