• Ik had zin om een boarding school rpg te maken xDD dus hier is het.
    Het gaat over ongeveer 16 meiden en 16 jongens die samen op een kleine kostschool zitten. Er zijn 4 slaapkamers, 2 voor de meiden, en 2 voor de jongens. Er zijn in de school ook acht badkamers. Slaapkamer indeling komt nog. Oke eerst kun je op dit je aanmelden en de echte komt ook. Op deze school kan vanales gebeuren, vijanden of juist vrienden maken. Verliefd worden bestaat ook hier hoor xD
    Hier is t lijstje
    naam:
    leeftijd:
    innerlijk:
    uiterlijk:
    jongen of meisje:

    En dit zijn de genen die meedoen of tewel op de school zitten.

    The boys
    -Michael 'Mike' McGregor
    -James Julian Dubler
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    The girls
    -Rosa groenveld.
    -Nereah Aseria
    -Rosemary Kingston
    -Hannah kinkston
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Ok hier is mijn personage:
    Naam: Rosa Groenveld.
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Ze is erg vriendelijk en lief.
    Uiterlijk: Ze heeft lang bruin haar, en donker groene ogen. Ze is best lang.
    Jongen of meisje: Meisje.


    Indelingen slaapkamers:

    Slaapkamer 1 jongens:
    -Micheal 'mike' mcgregor.
    -James Julian dubler.

    Slaapkamer 2 jongens:
    -
    -

    Slaapkamer 1 meiden:
    - Rosa groenveld
    - Nereah Aseria
    - Rosemary kingston
    - Hannah kingston

    Slaapkamer 2 meiden:
    -
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 1:50 ]


    May StarClan light your path.

    Naam : Nereah Aseria

    Bijnaam : Reah, Nere

    Leeftijd : 15

    Lengte: 1.60

    Uiterlijk :



    Innerlijk/karakter : Nereah komt voor veel mensen over als een flierefluiter, of gewoon "eng" maar dat is ze niet. Ze heeft een wat donkerder huid, en zwart haar met blonden plukjes die ze in kleine vlechtjes heeft. Vaak draagt ze haar haren samen met een stukje stof.


    Nereah is dol op Adidas, en draagt dat dus ook het meeste.

    Familie: Nereah heeft meer dan één probleem met haar familie, maar praat er nooit over. Vaak is dat ook de reden van haar afwezigheid.

    Karakter: Nereah kan stil zijn, maar ook heel druk; ze is moeilijk te omschrijven, en kan van het ene moment op het andere veranderen van karakter. Ook kan ze momenten hebben waarbij je tegen haar kan schreeuwen wat je wilt, maar ze je niet hoort. Voor de rest is Nereah lief, en behulpzaam. Ze gaat niet veel met de meisjes uit haar buurt om aangezien dat allemaal barby poppen zijn, maar kan het altijd goed vinden met de jongens.


    Jeej, ik ben de eerstex'D

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 3:42 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    naam: Rosemary Kingston (roepnaam is gewoon Rose)
    leeftijd: 14 jaar
    innerlijk: Rose staat altijd open voor nieuwe vrienden en verteld nooit iets door maar bijvoorbeeld school kan haar niets schelen daarom hebben haar ouders haar naar deze school gestuurd.
    uiterlijk:


    jongen of meisje: meisje :)


    Dont say why me, say try me

    naam: Michael 'Mike' McGregor
    leeftijd: 16
    innerlijk: Michael is een hele lieve jongen die er alles voor over heeft om mensen te laten lachen. Hij heeft een goed gevoel voor humor en zorgt vaak voor een gezellige sfeer. Hij is echter ook een jongen mijn zijn onzekerheden, hij geeft zijn vertrouwen niet zomaar weg.
    uiterlijk:


    Michael draagt vaak caps en simpele vesten of truien.
    jongen of meisje: Jongen


    26 - 02 - '16

    naam: Hannah kinkston
    leeftijd: 14
    innerlijk: Hanna is een lief en zachtaardig meisje. Ze leert graag nieuwe mensen kennen
    uiterlijk:



    jongen of meisje: meisje


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    als het mag een 2de karakter hiero: (anders hou ik het meisje en doe ik deze niet)
    naam: James Julian Dubler
    leeftijd: 15
    innerlijk: hoewel niemand dat van hem verwacht is james bisexueel hij wil ook niet dat iemand het weet en doet zijn best het verborgen te houden. verder is hij goed in vrienden maken en toch erg jongensachtig en stoer (hij is ook vaker op meisjes dan op jongens) hij is bang dat als iemand erachter komt dat iedereen op hem af zou knappen en laat dus liever alles geheim
    uiterlijk:


    jongen of meisje: jongen

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 20:25 ]


    Dont say why me, say try me

    Jullie mogen er allemaal 2 ^^

    Ik ga jullie er tussen zetten


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    Jullie mogen er allemaal 2 ^^

    Ik ga jullie er tussen zetten


    yes :)
    weet je trouwens wanneer we uiterlijk beginnen?
    en of je even alle regels wil zetten?
    ow en khoop dat het niet erg is dat ik voor mijn vrouwelijke personage een foto van me zelf heb? :X
    vast niet maarja

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me

    gaan we hier nog verder?


    Dont say why me, say try me

    weet niet moet wachten op nieuwe aanmeldingen maar als niemand wil......


    Zal ik het rpg topic al vast maken??????

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 1:47 ]


    May StarClan light your path.

    van mij mag je als we mogen begginnen het lijkt me da tmensen altijd nog kunnen invallen toch?


    Dont say why me, say try me