• Ik weet niet of het is toegestaan, maar ik wilde het toch een kans geven.
    De bedoeling is dus dat je hier een beetje reclame maakt voor jou RPG.
    Zo is het voor iedereen gemakkelijker om een RPG te vinden waar jij geschikt voor bent.
    Ik zal het opdelen in categorieën, van the hungergames of 1D tot onbekende personen.


    Onbekende personen;
    - In the temple of Shaolin - Een Shaolin tempel in China en een criminele clan.
    - Fallen Crowns - De middeleeuwen
    - A pirate life 4 me - Het piratenleven
    - United we stand, divided we fall - Nachtmerries die tot leven komen
    - The New Kingdom Middeleeuws verhaal, met 2 groepen mensen die voor en tegen de verraderlijke koning zijn.
    - Op spitzen - RPG over ballet en een hecht vriendengroepje.
    - The Middle Ages Fantasie verhaal rond de middeleeuwen
    - Mystic Institute. - Instituut voor kinderen met speciale gaven
    - Different, but still the same - 2Dansgroepen die het tegen elkaar opnemen (Ballet vs. Streetdance)
    - Magical Powers - Jongeren die hun magische krachten meer willen ontwikkelen.
    - Give me love - Gaat over de strijd tussen witte en zwarte engelen.
    - Jumpers - Gaat over mensen die kunnen teleporteren, gebaseerd op een film
    - Wolfblood - Een RPG over tieners die in wolven kunnen veranderen en hunters.
    - Prom Night
    -Dead to me; Battle between the cities - Gaat over twee steden die in gevecht zijn.
    - Welcome To Our World. - Gaat over een instituut met jongeren met gaven. Een soort X-Men
    - The Fae - Gebasseerd op het boek "De IJzerkoning" en gaat over een onmogelijke liefde tussen 2 hoven
    - Your world is ours - Een strijd tussen een fantasiewereld en de aarde
    - Dead Island - Gaat over een handvol mensen die vastzitten op een eiland met zombies.
    - Briarcliff Asylum Een groep vrienden die voor de regen schuilen in een voormalig gekkenhuis bewoond door geesten.
    - Raise your glass - Een RPG over alcoholverslaafden die willen ontsnappen uit een afkick kliniek.
    - Strijd om de Maan - Het gaat over twee weerwolvenclans in de toekomst die moeten samenwerken om de heksenmeesters, te verslaan zodat ze niet allemaal vernietigd worden.
    - The Firm - een netwerk van de maffia.
    - The mad King - gaat over de dictatuur van een jonge koning wiens volk het koninkrijk uitvlucht.
    - Greenfields Coven, deze RPG gaat over een coven gevuld met heksen en tovenaars die opgejaagd worden door hunters.
    -
    -
    -
    -

    One Direction
    - The day after tomorrow - Het einde van de wereld met one direction
    - Let's go and write something incredible - Allemaal schrijvers in één huis, soort big brother.
    - We all have a problem - Speelt zich af in een inrichting
    - X Factor One direction is jury bij X fator en met 10 kandidaten en hun vriendinnetjes 2 maanden in 1 huis gaan slapen
    -
    -
    -
    -
    -


    The Hungergames
    - The last Hunger Games - De 100ste hongerspelen
    -
    -
    -
    -


    Harry Potter
    - "Hogwarts: The Marauders Era." - Het oude Hogwarts
    - Timeturner to Marauders - Harry, Ron en Hermelien die perongeluk naar het verleden, de tijd van de Marauders, gaan.
    - The World at War - 100 jaar na de val van Voldemort is er oorlog uitgebroken.
    -
    -


    Narnia
    - Chronicles of Narnia: The witch, the lion and the wardrobe - Kinderen die onderduiken voor de oorlog.
    -
    -
    -


    Twilight
    - Quileute RPG - Twilight - Quileute
    -
    -
    -
    -


    Lord of the rings
    - The Lord of the Rings - Een ander fellowship met andere mensen.
    -
    -
    -
    -

    televisie series
    - Once Upon A Time - Sprookjesfiguren in het heden
    - The Walking Dead: Boat of Doom - Gaat over zombies
    - The Real Gleeks - Zoals de serie met bestaande en nieuwe personages
    - Switched At Birth - 2 families wiens kinderen werden verwisseld
    - The legend of the vampires - Gebasseerd op The vampire diaries maar zonder de personen uit de tv serie
    - Welcome to Bon Temps, een RPG gebaseerd op de serie True Blood
    -Galactik Football. || A New Generation - enkel met zelfverzonnen personages
    - The Real Gleeks: The Next Generation
    -


    Het enige wat je dan moet doen, is een link naar het rollentopic van de RPG en gewoon zeggen over wat het gaat.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 14:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Assasins to Alaska kan er ook uit.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    The Firm, een netwerk van de maffia.


    Your make-up is terrible

    The mad King, gaat over de dictatuur van een jonge koning wiens volk het koninkrijk uitvlucht.
    We zoeken nog mensen, het rollentopic is sinds gisterenavond open. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    The mad King, we zoeken nog 3 mannelijke personages en dan pas mogen de vrouwen weer worden aangemaakt (:
    We zijn nog altijd niet begonnen en zoeken nog enthousiaste RPG'ers.
    Maximum 3 personages per persoon, dus geen zorgen dat je alleen maar mannen moet spelen (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bij WolfBlood hebben we dringend hunters nodig!!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Greenfields Coven, een RPG gemaakt door Cas en het gaat over een coven gevuld met heksen en tovenaars die opgejaagd worden door hunters. We zoeken nog enthousiaste mensen die mee willen doen, dus schrijf je maar snel in (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag dit bij series?

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150539

    Pokémon, een nieuwe regio met een nieuw verhaal.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 15:16 ]


    Giovanni

    Narnia ligt ook plat, denk ik...


    help

    En Hogwarts the Marauders Era ook. :')


    help

    Out of Sight, Out of Mind.

    Ik had al eerder rollentopic geopend, maar toen stopte ik tijdelijk met Q en is de RPG eigenlijk nooit gestart,
    daarom heb ik hem nu heropend :Y) Het speelt zich af in begin 19e eeuw en gaat over vampiers die
    nieuwe clanleden gaan zoeken en zo een dorpje als het ware teisteren (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Academicus Vampyrus. Gebaseerd op een boekenserie.

    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Er zijn vooral nog mannelijke Dhampiers en mentoren nodig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    The Legend of Korra.

    Het is een mengeling van The Legend of Korra en The last Airbender, beide rollen mogen erin voorkomen, alleen is Aang al overleden en is Korra avatar. Het speelt zich af en Republic City.
    We hebben nog veel mensen nodig (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag dit bij One Direction?

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151556&page=1


    Do what you love, love what you do

    Strijd om de Maan. Onbekende personen. Het gaat over twee wolvenclans.

    Clash of the Elements. Gebaseerd op Avatar.

    The Temple of Cohan.


    help