• Er komt een nieuwe film aan, Winters Tale.
    6 jongens en meisjes zijn samen met de hele crew en de schrijver van het boek naar Noorwegen gegaan. Het zijn de acteurs. De film gaat over 12 jongeren die door speciale krachten in deze wereld gekomen zijn. Maar in deze RPG gaat het niet om de film, het gaat om de set. We zien niets over de film zelf, alleen over de jongeren die achter de schermen zitten en oefenen, lol maken, vriendschappen sluiten, proberen ook te leren, hun scripts in hun hoofd stampen, eten, slapen, dus eigenlijk een normaal leven leiden. Jullie zijn die jongeren. Misschien klinkt het nogal saai en simpel, maar ik heb het gevoel dat dit best een leuke RPG gaat worden.


    Regels
    * Rond de 7 regels, 5 is écht minimaal, er is geen max.
    * Het liefst ervaren spelers
    * Geen perfecte of "normale" personages, maak iets origineels
    * Maak geen posts over hoe je acteert, je mag wel er over praten of er een klein beetje over schrijven, maar hele posts over alleen je acteren en rol wil ik niet.
    * 16+ toegestaan, houd het netjes
    * Absoluut géén afgesproken liefdes of liefdes na 2 bladzijdes (bij wijze van spreke). Houd het realistisch, die liefdes die meteen opspelen in RPG's zijn dus niet realistisch.
    * Negeer niemand, probeer niet steeds met maar 1 iemand op te trekken. Probeer ook groepsgesprekken te houden bijvoorbeeld. Probeer ook te reageren op andermans posts, denk niet alleen aan jezelf.
    * Denk er aan, Noorwegen, Sneeuw!!! het kan dus niet dat ze lekker buiten gaan zwemmen of zo.
    * Heb veel plezier!! Vragen mag je altijd stellen (:

    Invullen
    Complete Naam:
    Leeftijd: Tussen 15 en 20 jaar.
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:
    Extra:

    Jongens -6-
    – Adam Cain Palvin - Anguish
    – Gryffyn Robin Sanders - Flitwick
    – Zac Edward Smith - Coockies
    – Aramis Charles Johnson - Squib
    – Gereserveerd voor Firebolt
    - Gereserveerd voor Nessje

    Meisjes -6- VOL!
    - Hailey Williams - Rider
    - Melody Catherine Sanders - Flitwick
    - Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison - Kwijt
    - Zoë Aimée Palvin - Anguish
    - Rosalie Amy Angels - Coockies
    - Celeste Charlotte Bouvier Avoire

    Dingen over hun verblijf komt er aan!

    Huiskamer
    Zithoek
    Slaapkamer, 3 in een kamer. indeling maak ik.
    Badkamer, 1 per slaapkamer

    De acteer locatie:
    Bos
    Andere deel van het bos
    Dorp
    Geen idee hoe je dit moet noemen. Eh... vlakte? Heuvels?

    Wat je aan het begin van het topic ziet is het kamp waar de acteurs, actrices, cameraploeg, schrijver en de rest van de crew verblijft tijdens de opnames.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Complete Naam: Rosalie Amy Angels
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Rosalie is veranderd sinds de dood van haar ouders van een jaar geleden. Regelmatig heeft ze nachtmerries en ze is doodsbang en heeft een hekel aan sneeuw of noodweer. Rosalie vermijd dat dan ook het liefst. Ze doet alles het liefste zelf en is heel zelfstandig geworden. Ze doet alsof niemand haar iets kan schelen, maar dat is een grote leugen. Ze trekt zich overal wat van aan. Als mensen haar gemeen vinden, maar ook als mensen iets zeggen over haat uiterlijk. Rosalie is zelfingenomen en doet dan ook vaak dingen als lezen, een beetje dagdromen enz. Als ze maar geen contact heeft met andere. Toch is ze liever niet alleen en zoekt ze altijd wel gezelschap op, ook al zegt ze niks. Zelf contact leggen zoekt ze ook niet en als ze dat wel zoekt is het meestal op een zeurderig toontje als ze zelf te lui is om iets te pakken of simpelweg niet alleen achter wilt blijven, maar ook niet mee wilt. Simpelweg om andere te laten doen wat zij wilt dus. Daarom vinden mensen haar ook wel een bitch, maar ze heeft gewoon de angst om weer in de steek te laten worden en alleen achter te blijven. Iets wat ze echt niet wilt. Sommige mensen vinden haar ook wel een beetje raar, omdat ze er altijd is, zonder iets te zeggen. Stiekem wilt ze wel meepraten, mee lachen en vrolijk doen, maar ze kan het niet. Ze wilt trouw blijven aan haar ouders. Zij was ook bij het ongeluk, zij had ook dood moeten zijn. Als je toch bij Rosalie een vriendschap weet te bemachtigen, zal ze je altijd trouw zijn. Ze zal altijd aardig doen, natuurlijk heeft zij ook haar momenten, maar ze zal je nooit laten vallen, omdat ze weet hoe het is om alleen achter te blijven. Rosalie heeft rond de maanden waar haar ouders jarig zijn of overleden zijn vaak een chagrijnige en huilerige bui. Niemand van de crew weet van haar ouders. Ook verteld ze niemand haar verjaardag, want ze vind dat haar verjaardag niet gevierd mag worden zonder haar ouders. Dus ze viert het al 2 jaar niet meer. hooguit 1 cadeautje van haar tante. Je kan dus vaststellen dat Rosalie zwaar emotioneel beshadigd is.
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:




    Rosalie heeft lange bruine haren en heeft een tintje. Ze is van Spaanse afkomst, dankzij haar moeder, maar is geboren en opgegroeid in Amerika. Ze heeft chocolade bruine ogen die perfect passen bij haar bruine haren en getinte huid. Rosalie heeft zachtroze lippen en mooie rechte tanden doordat ze vroeger een beugel heeft gehad. Rosalie vindt dat ze niks te klagen heeft over haar uiterlijk en is in principe er niet heel onzeker over. Ze is vrij lang, namelijk 1,78 en heel slank gebouwd. Doordat ze haast niks eet is ze ook wel een beetje te mager. Dat ze niks eet heeft met de dood van haar ouders te maken.
    Haar haren heeft ze meestal los. Ze krult het of steilt het, net waar ze zin in heeft. Of ze draagt haar haren gewoon in een hoge staart. Rosalie sport graag en dan vooral hardlopen. Haar kledingstijl is stoer. Strakke spijkerbroeken, leren jacks noem maar op. Ze draagt veel sieraden en loopt het liefst op hakken. Je zou haar niet aantreffen in een bloementjes jurk, maar wel in andere korte maar stoere jurkjes.
    Extra: Rosalie heeft een hekel aan sneeuw, omdat haar ouders zijn omgekomen in een sneeuwstorm met een auto- ongeluk waar zij bij was. Door het slechte zicht zagen ze een plotselinge boom niet en daar is haar vader vol op gereden. Rosalie heeft het overleefd, maar ze had geen broertjes of zusjes met wie ze het overleefde dus bleef ze alleen over en werd ze opgevangen door haar tante. Haar tante heeft haar opgegeven voor deze film, zonder dat ze het wist. Rosalie wist dan ook niet dat ze voor de film naar noorwegen zou gaan. Daar kwam ze pas te laat achter. Haar tante heeft haar opgegeven omdat Rosalie van acteren houdt en de laatste tijd niet anders doet, maar ook om de dood van haar ouders te verwerken en de sneeuw niet de schuld te geven.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 12:49 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ColoredPaws schreef:
    Ik ben redelijk ervaren, maar ik weet niet of ik se 5 regels kan waarmaken...
    Anders wil ik wel een meisje,reserveren

    5 regel moet niet echt moeilijk zijn als je ervaren bent, vind ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Wat is Celestes leeftijd?


    was het helemaal vergeten erbij te zetten haha, maar het staat er nu bij, 18! (:


    To love is to destroy.

    Mijn jongen komt zo, maar ik breid ze morgen uit, anagezien ik zo weg moet. Haha x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Complete Naam: Zac Edward Smith
    Leeftijd: net 19 jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Karakter: Zac is dol op de sneeuw. Het liefst ziet hij het witte poeder elke dag en verblijft hij elke dag in landen als Noorwegen. Zijn hele familie was een winter mens. Hij houd van het gezellig bij de openhaard zitten na een aantal uren in de sneeuw doorgebracht te hebben. Sneeuw doet hem denken aan zijn lieftallige zusje die is omgekomen bij een ernstig ski ongeluk. Sindsdien spend hij nooit meer tijd door in de bergen, omdat zijn ouders de sneeuw de schuld geven. Hijzelf ziet het alleen maar als een ongelofelijke pech. Als hij in de sneeuw is voelt hij een band met zijn zusje. Soms doet hij alsof hij een klein jongetje is en een sneeuwballen gevecht doet met zijn zusje. In het ecjt is er dan niemand, daarom zien mensen hem als gek, maar het kan hem niet schelen. Hij wilt de band met zijn zusje houden. Skiën doet hij niet meer, want daar heeft hij toch wel een angst voor gekregen, maar sleeën, ronddwalen i de sneeuw en sneeuwballen gevecht, daar ziet hij geen gevaar in. Zac is een eerlijke en betrouwbare jongen. Hij is vrolijk, maar soms heeft hij een dipje. Als hij alleen wilt zijn gaat hij buiten zitten en denkt hij uren aan zij zusje. Huilen doet hij er ng maar heel af en toe om, maar somber zijn is hij dan nog wel. Tegenwoordig kan hij terugkijken en aan zijn zusje denken met een glimlach en beseft hij dat zijn zusje hem nooit echt zou verlaten. Zac is heel behulpzaam en lief voor andere, aangezien hij mensen graag wilt helpen. Ook laat hij vriendschappen niet zo snel gaan, want hij wilt nie alleen acjterblijven. Hij doet heel beschermend, vooral tegen over meisjes. Hij wilt namelijk niet dat hen wat overkomt. Toch is Zac veranderd na de dood van zijn zusje. Daarom kan hij soms flippen als hij zijn gevoel geen plek kan geven en dan slaat hij meestal. Ook is hij soms te beschermend dat mensen dat irritant vinden worden. Ook is hij vaak aan het dagdromen en wilt hij zo graag dat zijn zusje er is, dat hij dat ook echt denkt. Daarom vinden mensen hem gek en is hij al vaker weggestuurd. Zijn oudets denken dat noorwegen hem goed doet, aangezien de sneeuw en leert hij zijn zusje een plek te geven en echt te accepteren dat ze weg is.
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:





    Zac is lang, namelijk 1,90. Hij is gespierd gebouwd, doordat hij veel aan sport doet. Hij heeft een sixpack en ook zijn armen zijn redelijk gespierd, maar niet te. Het is gewoon precies goed, dat vindt hij dan. Hij heeft een leuke lach, die hij graag gebruikt om de meisjes te versieren en korte donkerblonde haren. Hij heeft helderblauwe ogen. Soms laat hij een beetje een paar stoppeltjes op zijn kin staan, maar soms scheert hij die gewoon weg. Net waar hij zin in heeft. Kwa kledingstijl is hij best netjes, zo heeft hij geen problemen met een pak, maar hij heeft ook de stoere kant zoals leren jacks. Ook kan je hem redelijk vaak aantreffen in een lekkere jogging en lekker vest.
    Extra: Zac zijn zusje is overleden in een ski ongeluk waar hij bij was. Hij denkt dat sneeuw hem en zijn zusje verbidt en soms heeft hij waanbeelden zijn zusje echt te zien.

    [Maak hem nog af, moet ineens weg]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:47 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Als je nog een meisje zoekt, wil ik wel. Heb ervaring en 7 regels zijn geen probleem voor mij.


    Happy Birthday my Potter!

    Dan zitten door die van Rider alle meisjes vol, dat zal ik er ff bij zetten. (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Heej, vind je het niet goed dat ik een rol aanmaak, aangezien ik er nog niet tussen sta en anders denken mensen dat je nog een meisje zoekt... Dus vandaar dat ik dit even post.... (:

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ooo dat had ik niet gezien, zat net op mobiel dus ging nogal sloom. Nu wel op laptop.
    @Rider, wil je dan een jongen? (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oo okeej begrijp ik (: Maar ik dacht, anders beetje raar, heb trouwens ook jongen. Dus jongen en meisje (: Heb hem voor de helft al ingevuld beiden, maar maak morgen af, aangezien ik nu weg moet x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Flitwick schreef:
    Ooo dat had ik niet gezien, zat net op mobiel dus ging nogal sloom. Nu wel op laptop.
    @Rider, wil je dan een jongen? (:


    nee bedankt, maar veel plezier dan c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb veranderd in 6 jongeren (anders kon Avoire er niet meer bij), en ga zo ff alle reserveringen en zo veranderen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sorry Rider, anders had ik er 7 van moeten maken en dat wordt echt te veel ):


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    mag ik een jongen reserveren? Hij komt later vanmiddag


    Remember to be ridiculous.

    [Kan niet wachten om te spelen!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28