• Er komt een nieuwe film aan, Winters Tale.
    6 jongens en meisjes zijn samen met de hele crew en de schrijver van het boek naar Noorwegen gegaan. Het zijn de acteurs. De film gaat over 12 jongeren die door speciale krachten in deze wereld gekomen zijn. Maar in deze RPG gaat het niet om de film, het gaat om de set. We zien niets over de film zelf, alleen over de jongeren die achter de schermen zitten en oefenen, lol maken, vriendschappen sluiten, proberen ook te leren, hun scripts in hun hoofd stampen, eten, slapen, dus eigenlijk een normaal leven leiden. Jullie zijn die jongeren. Misschien klinkt het nogal saai en simpel, maar ik heb het gevoel dat dit best een leuke RPG gaat worden.


    Regels
    * Rond de 7 regels, 5 is écht minimaal, er is geen max.
    * Het liefst ervaren spelers
    * Geen perfecte of "normale" personages, maak iets origineels
    * Maak geen posts over hoe je acteert, je mag wel er over praten of er een klein beetje over schrijven, maar hele posts over alleen je acteren en rol wil ik niet.
    * 16+ toegestaan, houd het netjes
    * Absoluut géén afgesproken liefdes of liefdes na 2 bladzijdes (bij wijze van spreke). Houd het realistisch, die liefdes die meteen opspelen in RPG's zijn dus niet realistisch.
    * Negeer niemand, probeer niet steeds met maar 1 iemand op te trekken. Probeer ook groepsgesprekken te houden bijvoorbeeld. Probeer ook te reageren op andermans posts, denk niet alleen aan jezelf.
    * Denk er aan, Noorwegen, Sneeuw!!! het kan dus niet dat ze lekker buiten gaan zwemmen of zo.
    * Heb veel plezier!! Vragen mag je altijd stellen (:

    Invullen
    Complete Naam:
    Leeftijd: Tussen 15 en 20 jaar.
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:
    Extra:

    Jongens -6-
    – Adam Cain Palvin - Anguish
    – Gryffyn Robin Sanders - Flitwick
    – Zac Edward Smith - Coockies
    – Aramis Charles Johnson - Squib
    – Gereserveerd voor Firebolt
    - Gereserveerd voor Nessje

    Meisjes -6- VOL!
    - Hailey Williams - Rider
    - Melody Catherine Sanders - Flitwick
    - Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison - Kwijt
    - Zoë Aimée Palvin - Anguish
    - Rosalie Amy Angels - Coockies
    - Celeste Charlotte Bouvier Avoire

    Dingen over hun verblijf komt er aan!

    Huiskamer
    Zithoek
    Slaapkamer, 3 in een kamer. indeling maak ik.
    Badkamer, 1 per slaapkamer

    De acteer locatie:
    Bos
    Andere deel van het bos
    Dorp
    Geen idee hoe je dit moet noemen. Eh... vlakte? Heuvels?

    Wat je aan het begin van het topic ziet is het kamp waar de acteurs, actrices, cameraploeg, schrijver en de rest van de crew verblijft tijdens de opnames.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Het lijkt me leuk om deze RPG te doen. Ik ben niet zo ervaren, dit is mijn eerste RPG trouwens maar ik kan altijd ervaring opdoen :')
    Wil je één van de jongens voor mij reserveren, als het kan tenminste? Ik moet straks vertrekken naar mijn familie en ik zal de rol laat in de avond of morgen invullen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 14:45 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Sorry maar ik wil liever iets ervarener spelers.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)
    5 regel moet niet echt moeilijk zijn als je ervaren bent, vind ik.


    Ik wil nu ook wel opzich.... Maar nu is ie vol...
    Als iemand er uit stapt, wil je het me dan laten weten?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Complete Naam: Aramis Charles Johnson - roepnaam Aram
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Karakter: Aram wordt beschreven als stil en introvert. Hij vindt het moeilijk om het voor zichzelf of anderen op te nemen en houdt meestal gewoon zijn mond. Hij is slim en houdt van boeken, hij zou een nerd worden genoemd als hij niet naar de sportschool ging omdat hij er vaak goed getraind uit moet zien voor acteerrollen en daardoor redelijk gespierd uitzag. Hij heeft het moeilijk met het leggen van het eerste contact. Hij is redelijk verlegen maar van nature wel vriendelijk.
    Uiterlijk:


    Aram is met zijn 1,96 lang en subtiel gespierd. Hij heeft donkerbruine, bijna zwarte ogen en dikke wenkbrauwen. Hij heeft donkerbruin haar dat wanneer het licht erop valt een koperachtige gloed kan krijgen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 22:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Complete Naam: Zoë Aimée Palvin
    Leeftijd: Zeventien
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: In 'Winters Tale' speelt Zoë een lief meisje. Het tegendeel is echter waar. Ze is erg zeker over haar acteerkunsten en is dan ook niet bang dit aan anderen te laten blijken. Ze noemt dit geen 'ego', maar 'zelfkennis'. Zoë is dus egoïstisch, maar daarnaast ook eigenwijs en een betweter. Toch is ze dit niet altijd. Leer haar beter kennen, klim over haar muur en je vindt een ware vriendin. Helaas is de tocht over de muur een moeilijke en lukt het dan ook niet veel mensen om in haar goede pad te komen.
    Voor de mensen die met haar om moeten gaan kan ze nogal frustrerend zijn. Zoë is namelijk een kei in liegen. Hierdoor lukt het haar voor de buitenwereld (tijdens interviews bijvoorbeeld) een lief, zorgzaam meisje te lijken.

    Uiterlijk:


    Zoë heeft een lengte van 1,72, hier is ze eigenlijk wel blij mee omdat ze nu niet opvallend groot is, maar ook zeker niet klein. Ze heeft fel groene ogen die opvallen bij haar kastanjebruine haar. Verder heeft ze een egale huid, maar in de zomer heeft ze last van zomersproetjes. Ja, ze noemt het 'last hebben van' omdat dit volgens haar haar perfecte huid verpest.

    Extra: Zoë rookt, drinkt en heeft regelmatig een nieuw vriendje. Dat ze zo roekeloos leeft heeft met name te maken met haar verleden. Haar vader is een aantal keer vreemd gegaan. Toen haar moeder hier eindelijk genoeg van kreeg, heeft ze haar en haar broer (zie hieronder) meegenomen. Ze vertelde Zoë regelmatig hoe onbetrouwbaar mannen zijn en dat ze niemand, op haar eigen broer na, mag vertrouwen. Daarom zal ze nooit lang bij dezelfde jongen blijven en is ze nogal achterdochtig.

    Complete Naam: Adam Cain Palvin
    Leeftijd: Negentien
    Geslacht: Mannelijk
    Karakter: Adam is een stuk opener dan zijn zusje. Ook hij kan naar de buitenwereld hard zijn, maar weet dit beter in te houden. Hij heeft wat moeite met vertrouwen en heeft ook last van lichte verlatingsangst, al zal hij dit nooit toegeven. Adam is lief, zorgzaam en heeft een goed gevoel voor humor. Daarnaast is hij ook vaak sarcastisch. Adam is intelligent en weet dit op de juiste momenten voor zichzelf te houden, hierdoor is hij dus geen betweter. Hij houdt van lezen en is af en toe wat dromerig.
    Uiterlijk:


    Adam is lang; 1,90. Zijn donkerbruine haar zit warrig, hij doet er dan ook niet veel aan. 's Ochtends haalt hij er een hand doorheen en hier en daar wat gel en klaar is Kees. Adam is wel degelijk gespierd, maar niet overdreven. Één keer in de twee weken gaat hij naar de sportschool, dit omdat hij niet meer tijd heeft in verband met het acteren. Hij heeft fel groene ogen en een beginnend stoppelbaardje. Hij scheert zich om de dag, zodat het baardje ook zo blijft. Adam heeft geen mening over zijn uiterlijk, hij vindt het allemaal wel prima. Het enige wat hij echt lelijk vindt zijn zijn nagels. Deze zijn namelijk afgekloven omdat hij de tic heeft op zijn nagels te bijten tot ze dus afbreken.

    Extra: Zijn geschiedenis komt natuurlijk overheen met dat van zijn zusje. Adam kan hier echter beter mee omgaan dan Zoë. Hij vindt het verschrikkelijk om haar zo te zien en probeert haar dan ook te beschermen. Toch hebben ze vaak ruzie omdat Zoë vindt dat hij zich te veel met haar zaken bemoeit.


    everything, in time

    ColoredPaws schreef:
    (...)

    Ik wil nu ook wel opzich.... Maar nu is ie vol...
    Als iemand er uit stapt, wil je het me dan laten weten?

    [Dat zal ik zeker doen. Mocht je nog een jongen willen dat mag (: Daar zijn nog wat lege plekken]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)
    [Dat zal ik zeker doen. Mocht je nog een jongen willen dat mag (: Daar zijn nog wat lege plekken]


    (ik ben echt slecht in jongens rpg-eren xD)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Complete Naam: Melody Catherine Sanders, meestal stelt ze zich voor als 'Mel'
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Melody heeft weinig passies. De enige die ze heeft zijn acteren, winter en vrienden. Ze wil het liefst met iedereen vrienden zijn. Maar pas op, ze kan echt een kat zijn. Als je iets zegt wat haar niet zind, dan krijg je echt een regen over je heen... Dat wil je niet weten. Maar dan moet je wel iets heel erg fouts doen. Mel is slim, ze had zichzelf leren lezen toen ze 4/5 was, met behulp van haar vader. Haar passie is altijd al acteren geweest. Vanaf jongs af aan liep ze al door het huis teksten van films hard op uit te spreken, met wilde gebaren en helemaal in haar rol. Omdat ze op school door drie jongens gepest werd, die gewoon jaloers waren omdat ze goed was in bijna alles, werd dit talent op de basisschool een beetje vergeten. Zoiets kan Melody niet schelen. Melody is geduldig en wacht altijd op het goede moment om dingen te doen, te vragen of te beantwoorden. Ze kan heel rustig blijven, maar stiekem van binnen zit ze dan te broeden op plannen. Eigenlijk is ze een kleine donderstraal die altijd in is voor een geintje of iets doortrapts. Je kan Melody altijd aanspreken, ookal ken je haar niet. Ze zal altijd eerlijk antwoord geven en heel behulpzaam zijn. Ze houdt van de wetenschap dat mensen dankbaar voor haar zijn. Ze is spontaan en avontuurlijk, maar diep van binnen sluipt er een tijger in Mel rond. Een heel gevaarlijke tijger.
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:



    Melody is maar op een manier te omschrijven: Heel erg mooi.
    Dit merkt ze zelf niet en ze pronkt er ook niet mee. Ze staat niet open met haar uiterlijk en ze geloofd de mensen die zeggen dat ze mooi is niet. Nou ja dat heeft ieder pubermeisje wel, maar bij haar is het niet puber gedrag. Het is anders. Haar haar is prachtig bruin, niet te dik en ook niet de dun en valt tot over de helft van haar schouders. Haar huid is blank en niet te wit, haar gezicht zacht en vriendelijk en heeft iets grappigs. Ze draagt geen make-up (wel natuurlijk voor studio's en zo, maar dat wordt door anderen gedaan). Ze besteed niet veel aandacht aan haar uiterlijk. Ook draagt ze niet graag hakken, jurken of rokken. Hierdoor is ze echt geen meisje-meisje. Meestal draagt ze een groot t-shirt, een broek of een panty met een korte broek, grote, dikke schoenen met bond, of uggs maar dat vind ze soms nogal tuttig, en soms een muts. Ook in de zomer probeert ze zich winters te kleden, niet te warm maar wel een groot shirt of zo. Ze mag de zomer niet echt, winter staat haar meer aan. Haar lichaam is niet dik en een beetje aan de dunne kant, maar de meeste mensen zeggen toch dat ze slank is. Haar rondingen zijn, hoe moet je het zeggen, perfect? Nee, niemand is perfect en wat perfect is verschilt per persoon, maar het past gewoon goed bij Melody. Heel subtiel, maar ook weer niet te weinig. Ze let er zelf niet op en staat nooit langer dan vijf minuten voor de spiegel (en dat is dan meestal alleen om in haar haar naar klitten te zoeken). Haar ogen zijn apart. De kleur veranderd vaak, maar wel binnen de perken. Meestal zijn ze een beetje blauwig(let niet op de rest, alleen het oog), maar het gebeurd regelmatig dat haar ogen oranje/grijs/goude kleur krijgen (alles zit dan eeen beetje door elkaar). Dit maakt haar niks uit, ze vind het eigenlijk wel leuk.


    Extra: De band tussen Melody en haar moeder is heel erg zwak, die zei altijd dat acteren alleen was voor mensen zonder hersens en dat het dus geen vak was voor Melody. Ook zei ze vaak dat Melody totaal niet kon toneel spelen (omdat ze dacht dat ze een smoesje van Melody doorzien had). Dit was altijd fout. Als Mel dan zei dat het niet zo was (wat ook altijd zo was), ging haar moeder er steeds harder boven uit roepen dat zij zelf gelijk had en dat Mel haar brutale mond moest houden. Ze heeft een keer stiekem (met behulp van haar vader en broer) meegedaan in een film. Haar moeder geloofde het eerst niet, tot haar ex-man het haar uitlegde samen met Gryff.


    Complete Naam: Gryffyn Robin Sanders, 'Gryff' of 'Robin'
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Karakter: Gryffyn is op sommige punten anders dan zijn zusje. Hij zit vol met energie en vrolijkheid, maar is minder open dan Mel. Hij is altijd in voor een geintje, net als Mel en die twee hebben ook wel vaak geintjes uitgehaald. Je moet Gryff leren kennen en dan weet je hoe hij in elkaar zit. Hij heeft wat plotselinge kronkels in zijn karakter waar de meeste mensen even bij stil staan, maar dat maakt hem niet een vervelender persoon. Hij wordt er eerder interessanter door. Gryffyn lijkt qua acteren heel erg op Melody, ze mochten van hun moeder allebei niet acteren maar toen Melody eenmaal de eerste stap had genomen (het stukje bij extra van Melody), durfde hij ook en dit is zijn eerste keer dat hij meedoet in een film. Soms is hij een beetje een watje, in het overtreden van sommige regels of eisen, maar voor de rest durft hij alles. Hij deinst niet terug voor straf en heeft al wat uurtjes extra op school of in zijn kamer doorgebracht, van kleins af aan al. Maar Melody, de o zo onschuldige, pikte de sleutel van zijn kamer en ontsnapte samen met hem naar buiten, ze draaiden zijn kamerdeur op slot, namen de sleutel mee en slopen het huis uit. Hun ouders hebben het nooit gemerkt (na een paar uur glipte Gryff via het raam dan weer naar binnen). Dit gebeurde behoorlijk vaak en dit heeft de band tussen broer en zus sterker gemaakt. Toen zijn ouders gingen scheiden, heeft hij even voor een dilemma gestaan. Hij wilde zijn moeder niet kwetsen. Melody was, met ook enige schuldgevoelens voor haar moeder, bij hun vader gaan wonen. Gryff heeft hier ook voor gekozen. Hij kon het niet verdragen bij zijn veeleisende moeder te blijven en zonder Melody en hun vader verder te leven. Kiezen is voor Gryff heel lastig, maar met enige hulp (of een voorbeeld of advies) weet hij er wel uit te komen en later heeft hij geen spijt van zijn keuze. Rond zijn vijftiende is de interesse naar meisjes sterk toegenomen en hij had best wel succes door zijn humor en uiterlijk. Hij kan tegen plagerige opmerkingen daar over, maar ophouden met flirten? No way, dat is veel te leuk.
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:


    Gryff is een beetje ijdel. Hij staat wat langer voor de spiegel dan zijn zusje, en mocht iemand (we noemen geen namen, Mel) perongeluk expres net als hij klaar is eens lekker door zijn verzorgde haar woelen, dan kan hij behoorlijk flippen. Hij vind het belangrijk om er goed uit te zien en kiest zijn kleren dan ook erg zorgvuldig uit. Hij vind het niet erg dat zijn haar door de war wordt gehaald als het al een tijdje zo zit, maar drie minuten na dat hij klaar is... Hij is 1.80 en daarmee tien centimeter langer dan zijn zusje, die anderhalf jaar jonger is. Zijn haar is donkerbruin en hij doet het meestal zo als op de foto. Zijn ogen zijn donkerbruin, bijna zwart, zijn wenkbrauwen zijn donker maar dun en zijn huid is blank. Hij wil wel een klein beetje stoppels op zijn gezicht laten staan, maar meer ook niet. Zijn kleren zijn casual en verzorgd. Een enkele keer draagt hij een armband maar dat zie je ook maar zelden.
    Extra: Broer van Melody

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:08 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nog twee jongens en dan kunnen we beginnen. Zijn er nog twee mensen die een jongen willen maken? Kom maar op :Y)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 10:42 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik wil niet zeuren en zo, en het hoeft ook niet binnen 5 minuten -ik weet het mensen 2e kerstdag-, maar ik help jullie ff herinneren dat niet alle rollen al af zijn, dus dat die nog even verder moeten worden ingevuld (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ja ik ga nu douche. Ben zo moe stap net uit bed haha. En dan vul ik in(:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Complete Naam: Rosalie Amy Angels
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Rosalie is veranderd sinds de dood van haar ouders van een jaar geleden. Regelmatig heeft ze nachtmerries en ze is doodsbang en heeft een hekel aan sneeuw of noodweer. Rosalie vermijd dat dan ook het liefst. Ze doet alles het liefste zelf en is heel zelfstandig geworden. Ze doet alsof niemand haar iets kan schelen, maar dat is een grote leugen. Ze trekt zich overal wat van aan. Als mensen haar gemeen vinden, maar ook als mensen iets zeggen over haat uiterlijk. Rosalie is zelfingenomen en doet dan ook vaak dingen als lezen, een beetje dagdromen enz. Als ze maar geen contact heeft met andere. Toch is ze liever niet alleen en zoekt ze altijd wel gezelschap op, ook al zegt ze niks. Zelf contact leggen zoekt ze ook niet en als ze dat wel zoekt is het meestal op een zeurderig toontje als ze zelf te lui is om iets te pakken of simpelweg niet alleen achter wilt blijven, maar ook niet mee wilt. Simpelweg om andere te laten doen wat zij wilt dus. Daarom vinden mensen haar ook wel een bitch, maar ze heeft gewoon de angst om weer in de steek te laten worden en alleen achter te blijven. Iets wat ze echt niet wilt. Sommige mensen vinden haar ook wel een beetje raar, omdat ze er altijd is, zonder iets te zeggen. Stiekem wilt ze wel meepraten, mee lachen en vrolijk doen, maar ze kan het niet. Ze wilt trouw blijven aan haar ouders. Zij was ook bij het ongeluk, zij had ook dood moeten zijn. Als je toch bij Rosalie een vriendschap weet te bemachtigen, zal ze je altijd trouw zijn. Ze zal altijd aardig doen, natuurlijk heeft zij ook haar momenten, maar ze zal je nooit laten vallen, omdat ze weet hoe het is om alleen achter te blijven. Rosalie heeft rond de maanden waar haar ouders jarig zijn of overleden zijn vaak een chagrijnige en huilerige bui. Niemand van de crew weet van haar ouders. Ook verteld ze niemand haar verjaardag, want ze vind dat haar verjaardag niet gevierd mag worden zonder haar ouders. Dus ze viert het al 2 jaar niet meer. hooguit 1 cadeautje van haar tante. Je kan dus vaststellen dat Rosalie zwaar emotioneel beshadigd is.
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:




    Rosalie heeft lange bruine haren en heeft een tintje. Ze is van Spaanse afkomst, dankzij haar moeder, maar is geboren en opgegroeid in Amerika. Ze heeft chocolade bruine ogen die perfect passen bij haar bruine haren en getinte huid. Rosalie heeft zachtroze lippen en mooie rechte tanden doordat ze vroeger een beugel heeft gehad. Rosalie vindt dat ze niks te klagen heeft over haar uiterlijk en is in principe er niet heel onzeker over. Ze is vrij lang, namelijk 1,78 en heel slank gebouwd. Doordat ze haast niks eet is ze ook wel een beetje te mager. Dat ze niks eet heeft met de dood van haar ouders te maken.
    Haar haren heeft ze meestal los. Ze krult het of steilt het, net waar ze zin in heeft. Of ze draagt haar haren gewoon in een hoge staart. Rosalie sport graag en dan vooral hardlopen. Haar kledingstijl is stoer. Strakke spijkerbroeken, leren jacks noem maar op. Ze draagt veel sieraden en loopt het liefst op hakken. Je zou haar niet aantreffen in een bloementjes jurk, maar wel in andere korte maar stoere jurkjes.
    Extra: Rosalie heeft een hekel aan sneeuw, omdat haar ouders zijn omgekomen in een sneeuwstorm met een auto- ongeluk waar zij bij was. Door het slechte zicht zagen ze een plotselinge boom niet en daar is haar vader vol op gereden. Rosalie heeft het overleefd, maar ze had geen broertjes of zusjes met wie ze het overleefde dus bleef ze alleen over en werd ze opgevangen door haar tante. Haar tante heeft haar opgegeven voor deze film, zonder dat ze het wist. Rosalie wist dan ook niet dat ze voor de film naar noorwegen zou gaan. Daar kwam ze pas te laat achter. Haar tante heeft haar opgegeven omdat Rosalie van acteren houdt en de laatste tijd niet anders doet, maar ook om de dood van haar ouders te verwerken en de sneeuw niet de schuld te geven.


    Klaar. Ga nu eten en dan maak ik de jongen af


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yeah, ik ga ff lezen (:

    Woow, ik vind Rosalie echt een hele, hele goede rol. Compliments (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:05 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dankje! De jongen komt vandaag, als ik inspiratie heb en boterkoek gebakken heb! Maar hij komt vandaag (: x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Dankje! De jongen komt vandaag, als ik inspiratie heb en boterkoek gebakken heb! Maar hij komt vandaag (: x

    Nomnomnom, boterkoek (A)
    Ik wilde vanaaf het topic openen, als ik dan niet wordt tegengehouden door m'n moeder. Is dat goed of moet het morgen ochtend? En dan wil ik nog wel mensen die die jongens willen zijn, anders laat ik die rollen open en dan wacht ik wel af.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel