• Er komt een nieuwe film aan, Winters Tale.
    6 jongens en meisjes zijn samen met de hele crew en de schrijver van het boek naar Noorwegen gegaan. Het zijn de acteurs. De film gaat over 12 jongeren die door speciale krachten in deze wereld gekomen zijn. Maar in deze RPG gaat het niet om de film, het gaat om de set. We zien niets over de film zelf, alleen over de jongeren die achter de schermen zitten en oefenen, lol maken, vriendschappen sluiten, proberen ook te leren, hun scripts in hun hoofd stampen, eten, slapen, dus eigenlijk een normaal leven leiden. Jullie zijn die jongeren. Misschien klinkt het nogal saai en simpel, maar ik heb het gevoel dat dit best een leuke RPG gaat worden.


    Regels
    * Rond de 7 regels, 5 is écht minimaal, er is geen max.
    * Het liefst ervaren spelers
    * Geen perfecte of "normale" personages, maak iets origineels
    * Maak geen posts over hoe je acteert, je mag wel er over praten of er een klein beetje over schrijven, maar hele posts over alleen je acteren en rol wil ik niet.
    * 16+ toegestaan, houd het netjes
    * Absoluut géén afgesproken liefdes of liefdes na 2 bladzijdes (bij wijze van spreke). Houd het realistisch, die liefdes die meteen opspelen in RPG's zijn dus niet realistisch.
    * Negeer niemand, probeer niet steeds met maar 1 iemand op te trekken. Probeer ook groepsgesprekken te houden bijvoorbeeld. Probeer ook te reageren op andermans posts, denk niet alleen aan jezelf.
    * Denk er aan, Noorwegen, Sneeuw!!! het kan dus niet dat ze lekker buiten gaan zwemmen of zo.
    * Heb veel plezier!! Vragen mag je altijd stellen (:

    Invullen
    Complete Naam:
    Leeftijd: Tussen 15 en 20 jaar.
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:
    Extra:

    Jongens -6-
    – Adam Cain Palvin - Anguish
    – Gryffyn Robin Sanders - Flitwick
    – Zac Edward Smith - Coockies
    – Aramis Charles Johnson - Squib
    – Gereserveerd voor Firebolt
    - Gereserveerd voor Nessje

    Meisjes -6- VOL!
    - Hailey Williams - Rider
    - Melody Catherine Sanders - Flitwick
    - Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison - Kwijt
    - Zoë Aimée Palvin - Anguish
    - Rosalie Amy Angels - Coockies
    - Celeste Charlotte Bouvier Avoire

    Dingen over hun verblijf komt er aan!

    Huiskamer
    Zithoek
    Slaapkamer, 3 in een kamer. indeling maak ik.
    Badkamer, 1 per slaapkamer

    De acteer locatie:
    Bos
    Andere deel van het bos
    Dorp
    Geen idee hoe je dit moet noemen. Eh... vlakte? Heuvels?

    Wat je aan het begin van het topic ziet is het kamp waar de acteurs, actrices, cameraploeg, schrijver en de rest van de crew verblijft tijdens de opnames.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga vanavond wel eten met de hele familie... Maar ik weet neit wat alle andere gaan doen, hahaah. Maar het zou op zich wel kunnen voor mij x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik doe vanavond helemaal niets. Kerst hebben we gisteren en eergisteren al gevierd. (:


    everything, in time

    [Anders doe ik morgen hoor (:
    Ben alleen heel erg ongeduldig want ik wil RPG'en, dus het liefst had ik hem nu al geopend. Maar ik denk niet dat het dan goed gaat ivm de nog niet ingevulde rollen/die nog niet helemaal af zijn. Weet niet of dat een probleem wordt.
    Maar ja dat ligt aan mezelf, waha. Ik ben gewoon altijd ongeduldig.]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:38 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    kan ik nog een jongen invullen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Coockies schreef:
    Complete Naam: Zac Edward Smith
    Leeftijd: net 19 jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Karakter: Zac is dol op de sneeuw. Het liefst ziet hij het witte poeder elke dag en verblijft hij elke dag in landen als Noorwegen. Zijn hele familie was een winter mens. Hij houd van het gezellig bij de openhaard zitten na een aantal uren in de sneeuw doorgebracht te hebben. Sneeuw doet hem denken aan zijn lieftallige zusje die is omgekomen bij een ernstig ski ongeluk. Sindsdien spend hij nooit meer tijd door in de bergen, omdat zijn ouders de sneeuw de schuld geven. Hijzelf ziet het alleen maar als een ongelofelijke pech. Als hij in de sneeuw is voelt hij een band met zijn zusje. Soms doet hij alsof hij een klein jongetje is en een sneeuwballen gevecht doet met zijn zusje. In het ecjt is er dan niemand, daarom zien mensen hem als gek, maar het kan hem niet schelen. Hij wilt de band met zijn zusje houden. Skiën doet hij niet meer, want daar heeft hij toch wel een angst voor gekregen, maar sleeën, ronddwalen i de sneeuw en sneeuwballen gevecht, daar ziet hij geen gevaar in. Zac is een eerlijke en betrouwbare jongen. Hij is vrolijk, maar soms heeft hij een dipje. Als hij alleen wilt zijn gaat hij buiten zitten en denkt hij uren aan zij zusje. Huilen doet hij er ng maar heel af en toe om, maar somber zijn is hij dan nog wel. Tegenwoordig kan hij terugkijken en aan zijn zusje denken met een glimlach en beseft hij dat zijn zusje hem nooit echt zou verlaten. Zac is heel behulpzaam en lief voor andere, aangezien hij mensen graag wilt helpen. Ook laat hij vriendschappen niet zo snel gaan, want hij wilt nie alleen acjterblijven. Hij doet heel beschermend, vooral tegen over meisjes. Hij wilt namelijk niet dat hen wat overkomt. Toch is Zac veranderd na de dood van zijn zusje. Daarom kan hij soms flippen als hij zijn gevoel geen plek kan geven en dan slaat hij meestal. Ook is hij soms te beschermend dat mensen dat irritant vinden worden. Ook is hij vaak aan het dagdromen en wilt hij zo graag dat zijn zusje er is, dat hij dat ook echt denkt. Daarom vinden mensen hem gek en is hij al vaker weggestuurd. Zijn oudets denken dat noorwegen hem goed doet, aangezien de sneeuw en leert hij zijn zusje een plek te geven en echt te accepteren dat ze weg is.
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:





    Zac is lang, namelijk 1,90. Hij is gespierd gebouwd, doordat hij veel aan sport doet. Hij heeft een sixpack en ook zijn armen zijn redelijk gespierd, maar niet te. Het is gewoon precies goed, dat vindt hij dan. Hij heeft een leuke lach, die hij graag gebruikt om de meisjes te versieren en korte donkerblonde haren. Hij heeft helderblauwe ogen. Soms laat hij een beetje een paar stoppeltjes op zijn kin staan, maar soms scheert hij die gewoon weg. Net waar hij zin in heeft. Kwa kledingstijl is hij best netjes, zo heeft hij geen problemen met een pak, maar hij heeft ook de stoere kant zoals leren jacks. Ook kan je hem redelijk vaak aantreffen in een lekkere jogging en lekker vest.
    Extra: Zac zijn zusje is overleden in een ski ongeluk waar hij bij was. Hij denkt dat sneeuw hem en zijn zusje verbidt en soms heeft hij waanbeelden zijn zusje echt te zien.


    Klaar, misschien wordt hij nog iets uitgebreider. In principe is hij klaar (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Complete Naam: Nick Mike Forthe
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Karakter: Nick is heel spontaan en vrolijk. Vaak mogen mensen hem wel. Hij houdt van zingen en gitaarspelen en doet dat ook vaak. Nick is christen en is ook zwaar beledigd als iemand daarmee scheld. Nick heeft een redelijk grote familie met 4 zussen. Die heten Maaike, Jade, Jaimy en Emma. Hij acteert al sinds zijn zesde, maar hij heeft nog nooit in een film gespeeld. Hij speelde in reclamespotjes en had een kleine rol in een tvserie. Hij heeft altijd al in een film willen spelen en was ook superblij toen hij de rol kreeg. Wat Nick absoluut niet kan is skiën en snowboarden. Hij valt altijd en is daar ook veel te onhandig voor. Dat hij voor zijn rol zijn zusjes moest achterlaten vond en vindt hij vreselijk.
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:


    Nick heeft bruine slag en donkerbruine ogen. Hij is redelijk klein(1,63) en heeft altijd bolle wangetjes. Zijn kleren kiest hij zelf uit en hij kiest meestal wat hij het eerste ziet als hij in een winkel is.
    Extra: Nothing:)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 14:18 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fem, zou je hem iets uitgebreider willen doen? Anders kan ik hem niet accepteren. Sorry :P
    @Cookies, hij is goed zo maar mocht je hem willen uitbreiden dat mag altijd.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:55 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Fem, zou je hem iets uitgebreider willen doen? Anders kan ik hem niet accepteren. Sorry :P
    @Cookies, hij is goed zo maar mocht je hem willen uitbreiden dat mag altijd.


    Ja is goed. Ik faal in personages majenXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    zijn de jongens nou vol of niet?
    ik wil ook wel een jongen, namelijk ^.^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    @nessje, als je ervaren RPG'er bent mag jij de andere jongen nog wel hoor.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    @nessje, als je ervaren RPG'er bent mag jij de andere jongen nog wel hoor.


    Ik heb ervaring, wees gerust...
    Zal ik hem nu even invullen!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Oke wil iedereen zijn personage zo aanmaken dan kan ik topic 1 openen (als ik dan niet weg moet of zo)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb hem aangepast


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Complete Naam: Beau Peter Brooks
    Leeftijd: Tussen 15 en 20 jaar. 16 jaar
    Geslacht: a boy
    Karakter: Beau is een jongen die van de aandacht houd, op een rare manier. Hij doet rare dingen en heeft altijd een goed humeur. Als hij een camera ziet zorgt hij ervoor dat hij er op een grappige manier opstaat. Hij is niet serieus, alleen als het écht moet. Anders is hij gewoon een vrolijk mens. Hij is vooral gewent aan de hitte uit Australië waar hij als kind is op gegroeid. Toch vind hij de sneeuw ook leuk. Hij houdt van beide, maar toch meer van de zon. Dat komt omdat dat hem herrinert aan vroeger, toen hij met zijn broertjes thuis woondde. Ook zijn beste vrienden wonen daar. Voor zijn 'fame' moest hij wel verhuizen. Zijn broertjes zijn dus nog steeds daar in Australië, net als zijn beste vrienden. Hij ziet ze heel soms en daarom skypt hij bijna elke dag met ze, omdat hij dan het gevoel krijgt dat hij weer bij hun in de buurt is. Hij vind het leuk om in de avond rond een kampvuur te zitten. Hij heeft geen relatie omdat hij een vriendin had die vreemd ging, hij denkt dat er geen echte liefde bestaat. Toch kan hij goed opschieten met meiden en heeft hij er geen problemen mee. Zolang het maar gewone vrienden blijven
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:

    Beau is een jongen die niet van net houd. Wel is hij een tikje ijdel. Hij ziet er graag goed uit, maar op een sportiefe manier. Hij is meestal gekleed in een jeans met shirt, niet meer en niet minder. Hij vind het ook wel oké om een sweater te dragen, maar liever loopt hij in een shirt. Hij heeft als hij binnen is ook gewoon een shirt aan, maar trekt daar een sweater overheen als hij naar buiten loopt. Hij heeft bruin haar en groene ogen. Meestal heeft hij een pet op, of een muts. Hij heeft vier tattoos en een oorbel.
    Extra: Hij kan het met iedereen wel goed vinden, en is niet kieskeurig.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 14:45 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    is hij goed?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'