• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

    En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?


    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.

    De bijhorende story: Hier

    Meedoen als je...
    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt,
    ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Een aantal voorbeelden.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.


    De personages:
    - Moffat - Oliver John Tozay - 24 - Zoon heer - 1,1
    - Aotearoa - Dante Florian Lunix - 26 - Trainer van Esmée - 1,8
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester - 1,4
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht - 1,?
    - Tortura - Adam Michael Jones - 26 - Arts - 1,2
    - Nyan - Samuel ‘Elias’ Clarckson - 20 - Expert mythische wezens - 1,2
    - Capricious - Moren Bervag - 24 - Minstreel - 1,5

    - Linchpin - Valeria Francesca Arryn - 22 - Verloofde Oliver - 1,3
    - Endure - Esmée Fox - 21 - Uitverkorene - 1,1
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - Dochter waard Gouden Hippogrief - 1,1
    - Colfer - Camilla Victoria - 19 - Verzorgt dieren&tuin - 1,1
    - Gipsy - Ameline Rose Ermengard - 19 - Nichtje v/d Heer - 1,4
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding - 1,?
    - Boira - Francesca Gostanza Maria – Xisca – Piombino - 24 - Prinses Gelfrina - 1,5


    Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 15:49 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan iemand me nog even helpen inspringen? Ik heb geprobeerd alles te lezen, maar ik snap er niet echt veel van :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moffat schreef:
    Kan iemand me nog even helpen inspringen? Ik heb geprobeerd alles te lezen, maar ik snap er niet echt veel van :')


    Hmm, ik denk niet dat je veel met mijn personages kan vrees ik.
    Eleanor loopt in dorp met Samuel en heer Jones en Esmée is net naar haar nieuwe trainer heer Lunix.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moffat schreef:
    Kan iemand me nog even helpen inspringen? Ik heb geprobeerd alles te lezen, maar ik snap er niet echt veel van :')

    Stuur je personage gewoon naar de eetzaal van het kasteel.
    Francesca, Moren, Valeria en Ameline zijn er ook.
    Ameline wacht op Oliver om haar terugkeer aan te kondigen.
    Moren verdenkt Ameline van de diefstal op zijn ring.
    Valeria, Francesca en Moren zitten trouwens aan tafel te eten terwijl Ameline op een afstandje staat te kijken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Komt er weer leven in, of wat?
    Iemand die mijn personage en die van Simone wil storen: graag.

    Leven in de tent, kom op gasten! :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daar ben ik het wel mee eens.


    Aan niets denken is ook denken.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Stuur je personage gewoon naar de eetzaal van het kasteel.
    Francesca, Moren, Valeria en Ameline zijn er ook.
    Ameline wacht op Oliver om haar terugkeer aan te kondigen.
    Moren verdenkt Ameline van de diefstal op zijn ring.
    Valeria, Francesca en Moren zitten trouwens aan tafel te eten terwijl Ameline op een afstandje staat te kijken.


    Zowel Francesca als Ameline zijn daar niet meer :') Het spijt me trouwens dat ik nog steeds geen post voor je heb gemaakt. Het is er bij ingeschoten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tortura schreef:
    Komt er weer leven in, of wat?
    Iemand die mijn personage en die van Simone wil storen: graag.

    Leven in de tent, kom op gasten! :].

    Er is een stressende bediende (gespeeld door niemand in het bijzonder) de kant van Jones op gestuurd om een briefje af te leveren (tekst staat in de laatste post van Dante) dus die kun je tegenkomen :)

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Er is een stressende bediende (gespeeld door niemand in het bijzonder) de kant van Jones op gestuurd om een briefje af te leveren (tekst staat in de laatste post van Dante) dus die kun je tegenkomen :)

    Dat weet ik, maar toen was er afgesproken dat Simone eerst een post zou schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Guys ik heb letterlijk de hele week geslapen, gegeten en geleerd. Dus geen tijd gehad, maar ik ga nu eens schrijven voor Eleanor, het wordt een snelle en niet al te geweldige, maar ik heb wat in te halen (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Guys ik heb letterlijk de hele week geslapen, gegeten en geleerd. Dus geen tijd gehad, maar ik ga nu eens schrijven voor Eleanor, het wordt een snelle en niet al te geweldige, maar ik heb wat in te halen (;

    jou kennende zijn je "dit gaat een snelle en slechte post worden"-posts meestal nog best goed hoor ;)

    Haha deze is wel écht slecht, haha omg. Echt ik schaam me er bijna voor, maar echt, meer kwam er niet uit :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik doe opnieuw een poging (:
    Iemand die Ameline wilt meeten?
    Ze is, nog steeds, in het kasteel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb je hele suggestie lijst gezocht :Y) Kies een slachtoffer en gewoon gaan schrijven (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik wil misschien nog wel als het kan, moet ff kijken anders vul ik binnenkort wel een rol in :)


    Dont say why me, say try me