• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

    En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?


    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.

    De bijhorende story: Hier

    Meedoen als je...
    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt,
    ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Een aantal voorbeelden.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.


    De personages:
    - Moffat - Oliver John Tozay - 24 - Zoon heer - 1,1
    - Aotearoa - Dante Florian Lunix - 26 - Trainer van Esmée - 1,8
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester - 1,4
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht - 1,?
    - Tortura - Adam Michael Jones - 26 - Arts - 1,2
    - Nyan - Samuel ‘Elias’ Clarckson - 20 - Expert mythische wezens - 1,2
    - Capricious - Moren Bervag - 24 - Minstreel - 1,5

    - Linchpin - Valeria Francesca Arryn - 22 - Verloofde Oliver - 1,3
    - Endure - Esmée Fox - 21 - Uitverkorene - 1,1
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - Dochter waard Gouden Hippogrief - 1,1
    - Colfer - Camilla Victoria - 19 - Verzorgt dieren&tuin - 1,1
    - Gipsy - Ameline Rose Ermengard - 19 - Nichtje v/d Heer - 1,4
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding - 1,?
    - Boira - Francesca Gostanza Maria – Xisca – Piombino - 24 - Prinses Gelfrina - 1,5


    Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 15:49 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is goed, ik weet al wel wat (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Is goed, ik weet al wel wat (:

    Oh God, I'm curious. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo, Eleanor er op af gestuurd :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gave post! Ik zal even terug schrijven. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat een heer ;p haha, ik zal later posten, eerst de andere even de kans geven iets leuks te schrijven ^^
    En ik moet toch nodig aan mijn huiswerk :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat is trouwens de naam van de heer, of heb ik daar met mijn stomme kop overheen gelezen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tozay :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mercii Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Geen inspiratie voor een post =x


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Geen inspiratie voor een post =x


    Als je wilt kan er wel een paard in de stallen gewond zijn, dat Emlyn de hulp van Gwen heeft geroepen. Of is ze alleen een arts gericht op mensen?


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Als je wilt kan er wel een paard in de stallen gewond zijn, dat Emlyn de hulp van Gwen heeft geroepen. Of is ze alleen een arts gericht op mensen?


    Xisca is ook in de stallen, daar kan je ook een gesprekje mee aanknopen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Als je wilt kan er wel een paard in de stallen gewond zijn, dat Emlyn de hulp van Gwen heeft geroepen. Of is ze alleen een arts gericht op mensen?


    Dat is wel een goed idee, het lijkt me dat ze ook wel verstand heeft van paardenwonden (want ik neem aan dat deze niet zo anders zijn dan bij een mens, paarden kunnen toch niet meer hebben dan sneeën / infecties / schurft / ...)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat is wel een goed idee, het lijkt me dat ze ook wel verstand heeft van paardenwonden (want ik neem aan dat deze niet zo anders zijn dan bij een mens, paarden kunnen toch niet meer hebben dan sneeën / infecties / schurft / ...)


    Er zijn wel een aantal dingen die paarden in tegenstelling tot mensen wel kunnen hebben maar voor een uitwendige verwonding kan ze prima worden geraadpleegd. We kunnen doen dat de dierenarts momenteel de stad uit is voor iets en dat hij daarom haar heeft gevraagd aangezien het iets is dat zij ook kan behandelen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Boira schreef:
    (...)

    Xisca is ook in de stallen, daar kan je ook een gesprekje mee aanknopen.


    Ik kan Emlyn wel even langs laten komen maar hem opsplitsen gaat niet vrees ik.


    Stand up when it's all crashing down.

    Wil iemand met Armylles praten? Ik laat hem naar de markt gaan

    Edit; Ik kan hem ook naar de stallen laten komen? xD

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 17:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.