• Na 17 jaar komen twee families erachter dat hun dochters niet van hun zijn. Ze gaan op onderzoek uit naar hun eigen kind, maar wat zal er gebeuren als ze die vinden?


    Gebaseerd op de tv serie.


    Regels
    - Geen Oneliners, probeer minstens 5 regels te schrijven.
    - Meerdere personages zijn toegestaan, maar probeer van verschillende geslachten.
    - OOC tussen haakjes!
    - Geen Mary-Sue, iedereen heeft slechte eigenschappen en zwaktepunten.
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afwezigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.



    Familie Kennish:
    Caroline Bay Kennish - Verwisselde dochter - Pebble
    Luigi Robberto Kennish - zoon - Djeesun
    Rosalie Aria Kennish - geadopteerde dochter - Coockies
    Oliver Nathan Kennish - zoon - StayGold.


    Familie Burton:
    Jessy Michelle Burton - Verwisselde dochter - Opera
    Elliot Louis Burton - zoon - Nyan
    Bryn Chanel Burton - dochter - Irrevocable


    Anderen:
    Reservatie voor Vesta.




    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto +uitleg):
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:13 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam: Rosalie Aria Kennish
    Rol: Dochter van familie Kennish
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Rosalie is een vrolijk lief meisje. Ze geniet van haar leven, dat is duidelijk te merken. Soms gaat ze tijden feesten helemaal los, toch is ze serieus en weet ze wat ze wel wilt en wat ze niet wilt. Vriendjes heeft Rosalie wel, maar nooit langer dan 2 weken. Ze is gewoon een wilde levensgenieter met een serieus randje. Op school valt dat nog wel mee, ze zit nu in examen jaar en is één jaartje blijven zitten. Ze vindt dat prima en is best trots op zichzelf. Doordat ze best vaak dronken is en wel een paar keer vreemd is gegaan tijdens een relatie, wordt ze weleens voor slet uitgemaakt en dat doet haar pijn. Ze geeft het niet toe, maar het doet haar pijn. Stiekem vraagt ze zich af welke eigenschappen ze van wie heeft. Haar echte ouders kan ze amper herinneren en het liefste zoekt ze ze weer op. Rosalie is dus een onschuldig meisje op eerste gezicht, maar ze is niet de volle 100 procent te vertrouwen en ze weet hoe je te ver kan gaan. Niet heel onschuldig dus...
    Doordat ze vaak voor problemen en ruzies zorgt twijfelt ze soms of haar pleegouders wel echt blij met haar zijn. Ze is dan ook best onzeker, maar dat wordt met de jaren minder.
    Uiterlijk (foto +uitleg):



    Extra: Rosalie is geadopteerd toen ze 6 was. Sindsdien is ze opgegroeid in familie Kennish. Soms wilt ze wel terug naar haar geboorteland, maar ze heeft het fijn bij haar familie en ziet ze ook echt als haar broers. Ze is gewoon echt familie van ze geworden, misschien niet in hun bloed, maar wel in hun gedrag. Ze zou zich geen leven kunnen voorstellen zonder de familie Kennish.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:49 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Naam: Rosalie Aria Flow
    Rol: Dochter van familie Kennish
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: komt
    Uiterlijk (foto +uitleg):



    Extra: komt

    [Mag Rosalie geadopteerd zijn, dus niet verwisseld maar geadopteerd? (: ]


    Tuurlijk, maar dan heeft ze wel de achternaam Kennish, goed? (:
    Ik zet haar erbij.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ja dat is goed, gewoon die achternaam (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mag ik een jongen bij Kennish?


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    MrsShelley schreef:
    Mag ik een jongen bij Kennish?

    Sure (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam: Oliver Nathan Kennish
    Rol: Zoon Kennish
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Oliver is een lieve jongen, maar wel druk. Hij is altijd vrolijk en bezig met iets sportiefs. Dat is dan ook wel te zien aan zijn lichaam. Zijn passie is skaten, je ziet hem niet zonder zijn skateboard. Hij doet niet zo veel met zijn familie, al houd hij wel van ze; Hij laat het gewoon niet zo zien. Stiekem is hij best onzeker over zichzelf en hij weet niet goed hoe hij met meisjes om moet gaan. Hij heeft ook nog nooit een vriendin gehad. Dit houd hij wel voor zich, want hij schaamt zich er voor. Hij weet ook zeker -denkt hij - dat geen enkel meisje geïnteresseerd in hem is.
    Uiterlijk (foto +uitleg):




    Oliver heeft blond haar, wat hij meestal wat omhoog zet in een soort kuif achtig kapsel. Hij heeft blauwe ogen, en is best gespierd. Hij is zo'n 1.80 lang maar nog niet helemaal uit gegroeid. Zijn kleding stijl is een beetje skaterig en zijn vaste accessoire is zijn skateboard.
    Extra: Oliver vind het ook best leuk om te dansen, maar hij is bang dat zijn vrienden en familie hem meisjesachtig gaan vinden, dus weet niemand het.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    [Mijn rol is klaar (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MrsShelley schreef:
    Naam: Oliver Nathan Kennish
    Rol: Zoon/broer Kennish
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Oliver is een lieve jongen, maar wel druk. Hij is altijd vrolijk en bezig met iets sportiefs. Dat is dan ook wel te zien aan zijn lichaam. Zijn passie is skaten, je ziet hem niet zonder zijn skateboard. Hij doet niet zo veel met zijn familie, al houd hij wel van ze; Hij laat het gewoon niet zo zien. Stiekem is hij best onzeker over zichzelf en hij weet niet goed hoe hij met meisjes om moet gaan. Hij heeft ook nog nooit een vriendin gehad. Dit houd hij wel voor zich, want hij schaamt zich er voor. Hij weet ook zeker -denkt hij - dat geen enkel meisje geïnteresseerd in hem is.
    Uiterlijk (foto +uitleg):




    Oliver heeft blond haar, wat hij meestal wat omhoog zet in een soort kuif achtig kapsel. Hij heeft blauwe ogen, en is best gespierd. Hij is zo'n 1.80 lang maar nog niet helemaal uit gegroeid. Zijn kleding stijl is een beetje skaterig en zijn vaste accessoire is zijn skateboard.
    Extra: Oliver vind het best leuk om te dansen, maar hij is bang dat zijn vrienden en familie hem meisjesachtig gaan vinden, dus weet niemand het. Ook kan hij best goed zingen, maar hij vind zelf van niet en zingt dan ook alleen onder de douche of als hij denkt dat hij alleen is. Hij speelt ook gitaar.


    Heb er nog wat aan toegevoegd. BTW Ik heb de serie nog nooit gezien, maar ik ken de verhaallijn wel gedeeltelijk.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 22:01 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Mag ik een mannelijk personage bij anderen reserveren?
    Misschien het vriendje van een van de meisjes?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ceremonials schreef:
    Mag ik een mannelijk personage bij anderen reserveren?
    Misschien het vriendje van een van de meisjes?


    Sure, misschien het vriendje van Caroline? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    MrsShelley schreef:
    (...)

    Heb er nog wat aan toegevoegd. BTW Ik heb de serie nog nooit gezien, maar ik ken de verhaallijn wel gedeeltelijk.


    Hij is goed hoor, ik zet hem erbij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Er zijn nu denk ik wel genoeg kinderen, er mogen alleen nog kinderen bij "anderen" aangemaakt worden. Bij de familie Burton heel misschien nog een kind, maar verder alleen nog volwassenen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Sure, misschien het vriendje van Caroline? (:


    Is goed, ik zal hem morgen aanmaken (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    MrsShelley = StayGold


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Mag ik misschien nog een meisje aanmaken?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'