• Altijd als ik (Glacius) op Q zit, komt mijn kat Dodo kijken, Dus tadaaaaaa, mijn schatje heeft een Quizlet acc. Zou jij ook een account voor je huisdier aanmaken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wat een onzin zeg.


    -

    Genius schreef:
    Wat een onzin zeg.

    Lol. This.

    Altijd als ik op Q zit dan is mijn laptop er ook altijd bij. Laat ik daar ook een account voor maken.


    -

    ja dat zou ik eckt doen me kat is me alles jwz lufhim xxx

    Haha, da's best grappig. Ik hoop dat Poezebeest een bekende collumist ofzo wordt.
    Op mijn computer is een tweede account (gewoon een gastaccount of nootaccount) en die heb ik vernoemd naar mijn cavia, maar verder zou ik denk ik niet een heel quizlet account voor haar maken. Daar ben ik te lui voor. ;'D

    Hahahahahaha, this made my day. Echt. :'DD
    En nee, ik zou geen Q voor mijn huisdier aanmaken. Facebook voor hem is al genoeg denk ik. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Lol, ik vindt het wel leuk :) maar ik ben dan ook een kattenfan.
    Mijn kat zegt Hallo.
    Ga columns schrijven vanuit Cat-pov?


    Tijd voor koffie.

    Mandrake schreef:
    Nee. Ik vind het al vreselijk als mensen Facebook-accounts maken voor hun huisdieren...

    Ik snap uberhaupt al niet waarom je aan zoiets denkt en zoiets serieus gaat doen? Wat heeft dat voor nut :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Poezenbeest schreef:
    Altijd als ik (Glacius) op Q zit, komt mijn kat Dodo kijken, Dus tadaaaaaa, mijn schatje heeft een Quizlet acc. Zou jij ook een account voor je huisdier aanmaken?


    Weet je dat ik pas net na dit voor de tiende keer te hebben gelezen, pas besefte dat je je kat heb vernoemd naar een vogelsoort die is uit gestorven?


    Physics is awesome

    Vind het best overdreven eigenlijk, :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eyes schreef:
    (...)

    Weet je dat ik pas net na dit voor de tiende keer te hebben gelezen, pas besefte dat je je kat heb vernoemd naar een vogelsoort die is uit gestorven?


    That made my day ;3


    Vatican Cameos

    Toen de mijn hond nog van vrienden was, had hij een Hyves account, maar het wachtwoord was kwijt geraakt. x] Maar nee, hoewel wij thuis ernstig overwegen op Lucky een FB te geven HAHA. (A)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Genius schreef:
    Altijd als ik op Q zit dan is mijn laptop er ook altijd bij. Laat ik daar ook een account voor maken.

    Mandrake schreef:
    Nee. Ik vind het al vreselijk als mensen Facebook-accounts maken voor hun huisdieren...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Eyes schreef:
    (...)

    Weet je dat ik pas net na dit voor de tiende keer te hebben gelezen, pas besefte dat je je kat heb vernoemd naar een vogelsoort die is uit gestorven?



    Lol, ik heb m zo niet genoemd, mijn moeder wel xD