• Oké dit was dus gewoon flut zooi. Laat maar (cat) En dan mag je me best opgefokt vinden of hoe je dat ook maar wil noemen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:28 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Het was al weg toen ik aankwam maar waar het over gaat is me duidelijk. Ik wordt z moe van deze discussies. Ik ben zowel een potterhead als een twiheart. Ik houdt va allebei, ze hebben allebe hun geniale karakters, quotes en sterke punten. Wanneer stoppen Harry Potter fans met het neerhalen van twilight, twihearts die harry potter niets vinden hoor je nooit die laten de potterheads ook in hun waarde. Daarbij is Meyer een getalenteerde schrijfster, vriendinnen van mij die twilight niets vinden houden van Zielen wat ook een van haar boeken is.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:53 ]


    Remember to be ridiculous.

    Flitwick schreef:
    @iedere nieuwsgierige: een heel lang verhaal over waarom Hp beter is dan Twilight.
    @Mulford: Het was een tijdschrift. Ik zou het graag voor je willen opzoeken, maar de kans is klein dat ik het nog heb.

    Ah zo.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sorry maar als je een topic maakt en je zet zoiets neer dan kan je zulke reacties verwachten. Daarnaast vind ik wel beledigend tegen over Twilight fans want negen van de tien keer zijn het Harry Potter fans die commentaar hebben op Twilight. Maar als Twilight fans er dan iets van zeggen worden Harry Potter fans boos.

    Ik ben van beide boekenseries fan en ik blijf zeggen dat je ze gewoon niet met elkaar kan vergelijken.


    Physics is awesome

    Ja nou weet ik het wel. Potterheads blijken opeens iedereen neer te halen?
    Ik geef mijn mening en die is sterk. Ja. Dat weet ik. En misschien ben ik een bitch of zo maar ik zeg het ook gewoon eerlijk.
    En ik heb echt wel mensen gezien die twiheart zijn en potterheads totaal afkraken -mensen uit mijn klas- ik ben zelfs gepest omdat ik potterhead was (vraag maar aan Firebolt) en daarom is misschien mijn topic nogal hard of zo. Sorry daarvoor dan ik had gewoon m'n mond moeten houden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kan ik een link krijgen of zo? Ik wil nu wel weten over wat dit gaat. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Flitwick schreef:
    Ja nou weet ik het wel. Potterheads blijken opeens iedereen neer te halen?
    Ik geef mijn mening en die is sterk. Ja. Dat weet ik. En misschien ben ik een bitch of zo maar ik zeg het ook gewoon eerlijk.
    En ik heb echt wel mensen gezien die twiheart zijn en potterheads totaal afkraken -mensen uit mijn klas- ik ben zelfs gepest omdat ik potterhead was (vraag maar aan Firebolt) en daarom is misschien mijn topic nogal hard of zo. Sorry daarvoor dan ik had gewoon m'n mond moeten houden.


    Als je een sterke mening geeft kun je een sterke mening terug verwachtingen, en ik denk niet dat het commentaar naar jouw (persoonlijk) gericht was.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Als je een sterke mening geeft kun je een sterke mening terug verwachtingen, en ik denk niet dat het commentaar naar jouw (persoonlijk) gericht was.
    .
    Dat is waar. En ik neem het ook niet persoonlijk, ik neem het op voor het potterheads zijn in het algemeen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...).
    Dat is waar. En ik neem het ook niet persoonlijk, ik neem het op voor het potterheads zijn in het algemeen.


    En sommige Twilight fans nemen het op voor Twilight net zoals jij het op neemt voor Potterheads in het algemeen. En waarom (als je het niet persoonlijk neemt) vertel je dan dat je bent gepest omdat je een Potterhead bent?


    Physics is awesome

    Omdat ik gewoon gek ben, oke? Ik snap niet eens iets van mezelf dus dan is het knap als iemand anders dat wel doet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hotchner schreef:
    Ik vind simpel weg dat je Harry Potter en Twilight niet kunt vergelijken met elkaar.


    26 - 02 - '16