• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    Users die Perciver shippen
    Square
    Boromir
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    RStylinson
    Perciver
    SPECS
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Boromir
    Chocolate van Boromir
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Boromir
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van Boromir
    Perciver Characters van Boromir
    Perciver United van Boromir
    Golden Snitch van Boromir
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van Boromir op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Perciver op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Boromir
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik lees hem straks. Ik heb nu net - eindelijk - een vrij moment gevonden om weer aan HoG te schrijven en ik wil nu eigenlijk eerst dat hoofdstuk afronden. Het heeft al veel te lang geduurd. ^^


    Yes.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Kan iemand me aan het leren zetten? Ik heb morgen KCV toets en Nederlands, en ik moet nog leren...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    Kan iemand me aan het leren zetten? Ik heb morgen KCV toets en Nederlands, en ik moet nog leren...


    Ik heb hier chocola. Als je leert, krijg je een stukje. Wie wil er nou geen denkbeeldige chocola? :Y)
    En als dat niet voldoende motivatie is, kan ik vast nog wel ergens een hooivork vinden. Dus wegwezen, jij.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:02 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb hier chocola. Als je leert, krijg je een stukje. Wie wil er nou geen denkbeeldige chocola? :Y)
    En als dat niet voldoende motivatie is, kan ik vast nog wel ergens een hooivork vinden. Dus wegwezen, jij.


    Het probleem is; ik raak afgeleid. Ik heb zojuist vage kannen zitten bestuderen (ja, ik begon er zowaar aan) en ik moest denken aan Merlin die het eten van Arthur stal om het aan Freya te geven. En dat deed hij door middel van een waterkan...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Het probleem is; ik raak afgeleid. Ik heb zojuist vage kannen zitten bestuderen (ja, ik begon er zowaar aan) en ik moest denken aan Merlin die het eten van Arthur stal om het aan Freya te geven. En dat deed hij door middel van een waterkan...


    Oh, dat ken ik. Engels was vooral heel moeilijk, want zo ongeveer de helft van die voorbeeldzinnen bij de woordjes leek rechtstreeks aan Perciver gerelateerd te zijn of uit een fanfic te komen. Op een gegeven moment stond er iets in de trant van "The English Prime Minister greeted his French counterpart enthousiastically" en het enige wat ik kon denken was aww, I ship it. (krul)
    Hoe dan ook, zet je er overheen en concentreer je. O, en sluit je computer/laptop/iPod/mobieltje af, want dan word je in ieder geval niet meer afgeleid door Q. Kssst, verdwijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh, dat ken ik. Engels was vooral heel moeilijk, want zo ongeveer de helft van die voorbeeldzinnen bij de woordjes leek rechtstreeks aan Perciver gerelateerd te zijn of uit een fanfic te komen. Op een gegeven moment stond er iets in de trant van "The English Prime Minister greeted his French counterpart enthousiastically" en het enige wat ik kon denken was aww, I ship it. (krul)
    Hoe dan ook, zet je er overheen en concentreer je. O, en sluit je computer/laptop/iPod/mobieltje af, want dan word je in ieder geval niet meer afgeleid door Q. Kssst, verdwijn.

    O, dat valt nog wel mee. Ik word afgeleid door het boek zelf. Een stel naakte mannenbeelden...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    O, dat valt nog wel mee. Ik word afgeleid door het boek zelf. Een stel naakte mannenbeelden...


    Ik reageer nu gewoon niet meer, want het helpt natuurlijk niet als ik zeg dat je je moet concentreren terwijl ik je juist afleid. Btw, denk aan wat Percy zou zeggen als hij hoorde dat je niet braaf met je schoolwerk bezig bent. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik reageer nu gewoon niet meer, want het helpt natuurlijk niet als ik zeg dat je je moet concentreren terwijl ik je juist afleid. Btw, denk aan wat Percy zou zeggen als hij hoorde dat je niet braaf met je schoolwerk bezig bent. :')

    Ik ben bezig. Mijn leraar zou trots op me zijn. Ik ben namelijk aan het filosoferen waarom die beelden allemaal zo'n klein ding hebben (mannenbeelden), hij is dol op filosofie :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Ik reageer nu gewoon niet meer, want het helpt natuurlijk niet als ik zeg dat je je moet concentreren terwijl ik je juist afleid. Btw, denk aan wat Percy zou zeggen als hij hoorde dat je niet braaf met je schoolwerk bezig bent. :')

    Heb je mijn nieuwe hoofdstuk al gelezen? ^^ Oh, enne, ik ben klaar met leren :3 Ja, het is mogelijk Krijg ik nu virtuele chocola?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Ik ben bezig. Mijn leraar zou trots op me zijn. Ik ben namelijk aan het filosoferen waarom die beelden allemaal zo'n klein ding hebben (mannenbeelden), hij is dol op filosofie :3

    Ik mag die man nu al. :Y) Ben ook dol op filosofie. Ik vind het nog steeds heel spijtig dat ik dat vak heb misgelopen toen ik van het gymnasium af ging. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik mag die man nu al. :Y) Ben ook dol op filosofie. Ik vind het nog steeds heel spijtig dat ik dat vak heb misgelopen toen ik van het gymnasium af ging. D:

    We moesten in de eerste van hem altijd filosoferen over de zin van het leven als we klaar waren met een toets...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    We moesten in de eerste van hem altijd filosoferen over de zin van het leven als we klaar waren met een toets...

    Jaloers. Iedere keer als ik filosofeer over de zin van het leven zegt mijn leraar juist dat ik op moet letten. (no_chears) Behalve toen we Thomas Hobbes gingen behandelen met geschiedenis en we de opdracht kregen om drie van Hobbes' gedachten te gebruiken om de situatie in Syrië op te lossen. Toen mocht ik helemaal los gaan. :Y)
    Wat ik ook heb gedaan; ik heb ongeveer 3000 woorden aan redenen geschreven waarom geen van zijn gedachten ook maar iets zouden oplossen in Syrië. Dat bewijst maar weer hoe graag ik dat vak gehad zou willen hebben...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nu lees ik al die berichten en denk ik zo van, wat heb ik een saai leven. Ik verlang zelfs naar huiswerk... (ik doe thuisschool)



    Die kwam ineens op mijn Facebook timeline voorbij...

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 12:48 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Psst, ik heb zojuist mijn toetsen gehad en de één was te lang voor het ene lesuur dat we ervoor hadden, voor de andere toets hadden we 2 uur en ik was binnen 1 uur al klaar...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis