• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    Users die Perciver shippen
    Square
    Boromir
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    RStylinson
    Perciver
    SPECS
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Boromir
    Chocolate van Boromir
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Boromir
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van Boromir
    Perciver Characters van Boromir
    Perciver United van Boromir
    Golden Snitch van Boromir
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van Boromir op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Perciver op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Boromir
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vandaag even geen nieuw hoofdstuk bij Preparing, sorry. Ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb inmiddels 20 minuten aan één stuk zitten janken en ik heb nog steeds tranen in mijn ogen staan. Ik hoop dat jullie het begrijpen, maar ik neem aan van wel. Ik dacht 'ik laat het even weten'.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Awh.:O Is niet erg hoor, ik heb het momenteel toch druk en moet het -vast heel geweldige- hoofdstuk van gisteren nog lezen. Maar eh als je ergens over wilt praten mijn mailbox of gastenboek staat open voor je.(H)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Awh.:O Is niet erg hoor, ik heb het momenteel toch druk en moet het -vast heel geweldige- hoofdstuk van gisteren nog lezen. Maar eh als je ergens over wilt praten mijn mailbox of gastenboek staat open voor je.(H)

    Dank je, ik zit er gewoon even helemaal doorheen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Dank je, ik zit er gewoon even helemaal doorheen.


    Oké wat er ook is het komt allemaal wel goed, zoals Olivier zou zeggen: Na een beuker komt de vangst van een snitch.c:
    Ja rare uitspraak ik weet het, maar ik wil je alleen maar opvrolijken.(K)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oké wat er ook is het komt allemaal wel goed, zoals Olivier zou zeggen: Na een beuker komt de vangst van een snitch.c:
    Ja rare uitspraak ik weet het, maar ik wil je alleen maar opvrolijken.(K)

    Ik moest lachen door mijn tranen heen, dank je (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Ik moest lachen door mijn tranen heen, dank je (:


    Graag gedaan hun.:3 ookal ken ik je alleen over het internet je lijkt me een geweldig persoon die het niet verdient om verdrietig te zijn.(flower)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Graag gedaan hun.:3 ookal ken ik je alleen over het internet je lijkt me een geweldig persoon die het niet verdient om verdrietig te zijn.(flower)

    Dank je, als je het niet erg vindt, ga ik het je toch even niet vertellen, omdat ik me daar gewoon niet goed bij voel. Sorry.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Dank je, als je het niet erg vindt, ga ik het je toch even niet vertellen, omdat ik me daar gewoon niet goed bij voel. Sorry.


    Dat vind ik niet erg, ik kan het je niet kwalijk nemen dat je een voor jou volledig onbekende persoon niet wilt vertellen wat er is. Maar mocht je van gedachten veranderen dan ben ik hier met een luisterend hoor.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat vind ik niet erg, ik kan het je niet kwalijk nemen dat je een voor jou volledig onbekende persoon niet wilt vertellen wat er is. Maar mocht je van gedachten veranderen dan ben ik hier met een luisterend hoor.<3


    Me too, Hotchner! ^^

    *geeft je een virtuele knuffel* Mijn hug-emoticon doet het niet

    Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt, wat er ook is gebeurd...


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Hotchner schreef:
    Vandaag even geen nieuw hoofdstuk bij Preparing, sorry. Ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb inmiddels 20 minuten aan één stuk zitten janken en ik heb nog steeds tranen in mijn ogen staan. Ik hoop dat jullie het begrijpen, maar ik neem aan van wel. Ik dacht 'ik laat het even weten'.


    Natuurlijk begrijpen wij dat. Dat is echt iets waar je je helemaal geen zorgen over hoeft te maken, gekkie. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hotchner schreef:
    Vandaag even geen nieuw hoofdstuk bij Preparing, sorry. Ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb inmiddels 20 minuten aan één stuk zitten janken en ik heb nog steeds tranen in mijn ogen staan. Ik hoop dat jullie het begrijpen, maar ik neem aan van wel. Ik dacht 'ik laat het even weten'.


    *schuift Roos Vicee naar je toe* 't komt wel goed, schatje. (flower)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb gisteren mijn Percy/Oliver YouTube playlist eens doorzocht om een lijstje van videos samen te stellen. Ik was eerst van plan om het daarna in de beginpost te zetten, omdat de meeste mensen dat schenen te willen, maar twee uur later was dat lijstje een nogal uitgebreide lijst geworden: klik. Het lijkt me een beetje onhandig om dat allemaal in de beginpost te plaatsen, dus heb ik uiteindelijk toch maar gewoon een link naar de lijst toegevoegd, sorry. Weg democratie, dit is nu een dictatuur. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb gisteren mijn Percy/Oliver YouTube playlist eens doorzocht om een lijstje van videos samen te stellen. Ik was eerst van plan om het daarna in de beginpost te zetten, omdat de meeste mensen dat schenen te willen, maar twee uur later was dat lijstje een nogal uitgebreide lijst geworden: klik. Het lijkt me een beetje onhandig om dat allemaal in de beginpost te plaatsen, dus heb ik uiteindelijk toch maar gewoon een link naar de lijst toegevoegd, sorry. Weg democratie, dit is nu een dictatuur. (krul)


    Zet dan die 'Klik' gewoon in de lijst?=') Dictator tsss.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Zet dan die 'Klik' gewoon in de lijst?=') Dictator tsss.


    Wacht even, in welke lijst? x') In de beginpost staat hij al, de eerste link onder het laatste kopje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wacht even, in welke lijst? x') In de beginpost staat hij al, de eerste link onder het laatste kopje.


    Uh nu ben je me even kwijt hoor?xD
    Maar ik heb net hoofdstuk 3 van preparing gelezen en I love it.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.