• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    Users die Perciver shippen
    Square
    Boromir
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    RStylinson
    Perciver
    SPECS
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Boromir
    Chocolate van Boromir
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Boromir
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van Boromir
    Perciver Characters van Boromir
    Perciver United van Boromir
    Golden Snitch van Boromir
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van Boromir op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Perciver op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Boromir
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hotchner schreef:
    (...)
    Oh God... Statistieken... Ik hoop dat het leuke statistieken worden :3


    Ik weet niet precies wat je als leuke statistieken classificeert., maar ze hebben met Perciver te maken. Dat is altijd goed, toch? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet niet precies wat je als leuke statistieken classificeert., maar ze hebben met Perciver te maken. Dat is altijd goed, toch? :'D

    We shall see.

    Vraagje over Merlin tussendoor: Mordred (of hoe je het ook schrijft), hij is toch gevaarlijk voor Arthur?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    We shall see.

    Vraagje over Merlin tussendoor: Mordred (of hoe je het ook schrijft), hij is toch gevaarlijk voor Arthur?


    Wacht, ik zal daarop even reageren via gb, al had ik je andere berichtje ook net al beantwoord. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hier de volkomen willekeurige statistieken waar jullie stiekem natuurlijk al jullie hele leven op hebben gewacht, al wisten jullie dat tot dit moment zelf nog niet eens. (krul)

    Topicposts
    We hebben tot nu toe vier topics gehad. Het eerste is geopend op 1 juli 2012, wat vandaag 196 dagen (precies 28 weken, toevallig) geleden is. Drie topics zijn vol (3 x 300 posts per topic = 900 posts) en om deze mee te kunnen rekenen ga ik er even van uit dat we precies vier pagina's vol zouden hebben (900 + 4 x 15 posts per pagina = 960 posts totaal).
    Dat betekent dat we een gemiddelde hebben van 960 posts / 196 dagen = 4,898 posts per dag, of 960 posts / 28 weken = 34,286 posts per week (beide getallen afgerond op drie decimalen).
    Verder zijn er precies 4 topics / 196 dagen = 0,0204081633 topics per dag en 4 topics / 28 weken = 0,1428571429 topics per week geopend. :')

    Stories
    Er zijn 25 Perciver stories op Q (26 wanneer je Engelse en Nederlandse versies allebei apart telt) die van 8 verschillende Q'ers komen. Daaruit blijkt een gemiddelde van 25 stories / 8 schrijfsters = 3,125 stories per schrijfster.
    Verder heb ik alle hoofdstukken van alle 26 stories bij elkaar opgeteld, wat uitkwam op 266 (hierbij heb ik dus ook vertalingen meegerekend, omdat het lastig zou zijn geweest die er los van te zien). Dat betekent dat er 266 hoofdstukken / 8 schrijfsters = 33,25 hoofdstukken per schrijfster zijn geschreven. Ook komt dit uit op 266 hoofdstukken / 26 stories = 10,23 hoofdstukken per story.
    Op heel Q zijn er volgens de pagina met statistieken 48.665 stories (toen ik keek, tenminste; daarvan kun je hieronder een screenshot zien, maar er komen er heel snel nieuwe bij, dus het zou kunnen dat het inmiddels al lang niet meer klopt). Dat betekent dat 26 Perciver stories / 48.665 stories totaal x 100 procent = 0,053% van alle stories op Q over Perciver gaan.
    Het percentage hoofdstukken ligt iets lager: er zijn in totaal op Q 729.880 hoofdstukken geschreven. 266 Perciver hoofdstukken / 729.880 hoofdstukken totaal = 0,036% van alle hoofdstuk op Q.

    Shippers
    Er staan 26 mensen op de lijst met shippers in dit topic en er zijn 63.180 actieve leden op deze site. Dat zorgt voor een Percivershipperdichtheid (is dat geen prachtig woord?) van 26 shippers / 63.180 Q'ers x 100 = 0,041% shippers op Q.

    Polls & topics
    Tot slot hebben we 3 polls en 4 topics. Dat maakt 1/5 van de polls op Q Perciver-gerelateerd en 1/6 1/3 van de topics. Hieronder vind je het onverslaanbare bewijs in de vorm van de screenshot van de statistieken van Q; er staan vijf cijfertjes achter "Polls" en één daarvan is een 3. Er zijn 3 Perciver polls op Q, dus is het overduidelijk dat 1 op de 5 polls Perciverpolls zijn - hetzelfde principe geldt voor de 4 topics, want 1 2 van de 6 cijfertjes is zijn een vier. Ssst, niets zeggen, dit is heel goede logica en hoogst wetenschappelijk. Misschien wel het meest wetenschappelijk uit deze hele post.



    Conclusie
    Ik begon hier mee rond tienen en het is nu bijna middernacht. Ik had deze twee uur echt beter kunnen besteden aan het leren van mijn wiskunde proefwerk, dat helaas niet over statistiek gaat.

    Andere conclusie
    Dit lijken misschien kleine getalletjes, maar als je bedenkt dat Q al sinds 2004 bestaat, en dit alles binnen minder dan een jaar is ontstaan door slechts 0,041% van de populatie op Q, wordt het toch wel meteen heel wat indrukwekkender en lijkt die verovering van Q helemaal niet zo onhaalbaar meer. Ik geef je bij deze de opdracht om jezelf een schouderklopje te geven (tenzij er iemand in de kamer bij je zit, want ik ben niet verantwoordelijk voor vreemde blikken die in je richting geworpen zouden kunnen worden).

    Beknopte samenvatting
    Perciver is awesome want de cijfertjes zeggen het.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 12:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hier de volkomen willekeurige statistieken waar jullie stiekem natuurlijk al jullie hele leven op hebben gewacht, al wisten jullie dat tot dit moment zelf nog niet eens. (krul)

    Topicposts
    We hebben tot nu toe vier topics gehad. Het eerste is geopend op 1 juli 2012, wat vandaag 196 dagen (precies 28 weken, toevallig) geleden is. Drie topics zijn vol (3 x 300 posts per topic = 900 posts) en om deze mee te kunnen rekenen ga ik er even van uit dat we precies vier pagina's vol zouden hebben (900 + 4 x 15 posts per pagina = 960 posts totaal).
    Dat betekent dat we een gemiddelde hebben van 960 posts / 196 dagen = 4,898 posts per dag, of 960 posts / 28 weken = 34,286 posts per week (beide getallen afgerond op drie decimalen).
    Verder zijn er precies 4 topics / 196 dagen = 0,0204081633 topics per dag en 4 topics / 28 weken = 0,1428571429 topics per week geopend. :')

    Stories
    Er zijn 25 Perciver stories op Q (26 wanneer je Engelse en Nederlandse versies allebei apart telt) die van 8 verschillende Q'ers komen. Daaruit blijkt een gemiddelde van 25 stories / 8 schrijfsters = 3,125 stories per schrijfster.
    Verder heb ik alle hoofdstukken van alle 26 stories bij elkaar opgeteld, wat uitkwam op 266 (hierbij heb ik dus ook vertalingen meegerekend, omdat het lastig zou zijn geweest die er los van te zien). Dat betekent dat er 266 hoofdstukken / 8 schrijfsters = 33,25 hoofdstukken per schrijfster zijn geschreven. Ook komt dit uit op 266 hoofdstukken / 26 stories = 10,23 hoofdstukken per story.
    Op heel Q zijn er volgens de pagina met statistieken 48.665 stories (toen ik keek, tenminste; daarvan kun je hieronder een screenshot zien, maar er komen er heel snel nieuwe bij, dus het zou kunnen dat het inmiddels al lang niet meer klopt). Dat betekent dat 26 Perciver stories / 48.665 stories totaal x 100 procent = 0,053% van alle stories op Q over Perciver gaan.
    Het percentage hoofdstukken ligt iets lager: er zijn in totaal op Q 729.880 hoofdstukken geschreven. 266 Perciver hoofdstukken / 729.880 hoofdstukken totaal = 0,036% van alle hoofdstuk op Q.

    Shippers
    Er staan 26 mensen op de lijst met shippers in dit topic en er zijn 63.180 actieve leden op deze site. Dat zorgt voor een Percivershipperdichtheid (is dat geen prachtig woord?) van 26 shippers / 63.180 Q'ers x 100 = 0,041% shippers op Q.

    Polls & topics
    Tot slot hebben we 3 polls en 4 topics. Dat maakt 1/5 van de polls op Q Perciver-gerelateerd en 1/6 van de topics. Hieronder vind je het onverslaanbare bewijs in de vorm van de screenshot van de statistieken van Q; er staan vijf cijfertjes achter "Polls" en één daarvan is een 3. Er zijn 3 Perciver polls op Q, dus is het overduidelijk dat 1 op de 5 polls Perciverpolls zijn - hetzelfde principe geldt voor de 4 topics, want 1 van de 6 cijfertjes is een vier. Ssst, niets zeggen, dit is heel goede logica en hoogst wetenschappelijk. Misschien wel het meest wetenschappelijk uit deze hele post.



    Conclusie
    Ik begon hier mee rond tienen en het is nu bijna middernacht. Ik had deze twee uur echt beter kunnen besteden aan het leren van mijn wiskunde proefwerk, dat helaas niet over statistiek gaat.

    Andere conclusie
    Dit lijken misschien kleine getalletjes, maar als je bedenkt dat Q al sinds 2004 bestaat, en dit alles binnen minder dan een jaar is ontstaan door slechts 0,041% van de populatie op Q, wordt het toch wel meteen heel wat indrukwekkender en lijkt die verovering van Q helemaal niet zo onhaalbaar meer. Ik geef je bij deze de opdracht om jezelf een schouderklopje te geven (tenzij er iemand in de kamer bij je zit, want ik ben niet verantwoordelijk voor vreemde blikken die in je richting geworpen zouden kunnen worden).

    Beknopte samenvatting
    Perciver is awesome want de cijfertjes zeggen het.


    Hm, volgens mij heb je gelijk. Mijn leven voelt een heel stuk completer nu ik dit weet. :'D
    Toch denk ik dat ik een beetje tegen je berekeningen in moet gaan; in het getal achter Forum Topics (in het screenshot) staan namelijk twee vieren, wat zou betekenen dat 1/3 van de topics op Quizlet over Perciver gaat. Zo zijn we al een heel stuk dichter bij de verovering van Quizlet! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Hier de volkomen willekeurige statistieken waar jullie stiekem natuurlijk al jullie hele leven op hebben gewacht, al wisten jullie dat tot dit moment zelf nog niet eens. (krul)

    Topicposts
    We hebben tot nu toe vier topics gehad. Het eerste is geopend op 1 juli 2012, wat vandaag 196 dagen (precies 28 weken, toevallig) geleden is. Drie topics zijn vol (3 x 300 posts per topic = 900 posts) en om deze mee te kunnen rekenen ga ik er even van uit dat we precies vier pagina's vol zouden hebben (900 + 4 x 15 posts per pagina = 960 posts totaal).
    Dat betekent dat we een gemiddelde hebben van 960 posts / 196 dagen = 4,898 posts per dag, of 960 posts / 28 weken = 34,286 posts per week (beide getallen afgerond op drie decimalen).
    Verder zijn er precies 4 topics / 196 dagen = 0,0204081633 topics per dag en 4 topics / 28 weken = 0,1428571429 topics per week geopend. :')

    Stories
    Er zijn 25 Perciver stories op Q (26 wanneer je Engelse en Nederlandse versies allebei apart telt) die van 8 verschillende Q'ers komen. Daaruit blijkt een gemiddelde van 25 stories / 8 schrijfsters = 3,125 stories per schrijfster.
    Verder heb ik alle hoofdstukken van alle 26 stories bij elkaar opgeteld, wat uitkwam op 266 (hierbij heb ik dus ook vertalingen meegerekend, omdat het lastig zou zijn geweest die er los van te zien). Dat betekent dat er 266 hoofdstukken / 8 schrijfsters = 33,25 hoofdstukken per schrijfster zijn geschreven. Ook komt dit uit op 266 hoofdstukken / 26 stories = 10,23 hoofdstukken per story.
    Op heel Q zijn er volgens de pagina met statistieken 48.665 stories (toen ik keek, tenminste; daarvan kun je hieronder een screenshot zien, maar er komen er heel snel nieuwe bij, dus het zou kunnen dat het inmiddels al lang niet meer klopt). Dat betekent dat 26 Perciver stories / 48.665 stories totaal x 100 procent = 0,053% van alle stories op Q over Perciver gaan.
    Het percentage hoofdstukken ligt iets lager: er zijn in totaal op Q 729.880 hoofdstukken geschreven. 266 Perciver hoofdstukken / 729.880 hoofdstukken totaal = 0,036% van alle hoofdstuk op Q.

    Shippers
    Er staan 26 mensen op de lijst met shippers in dit topic en er zijn 63.180 actieve leden op deze site. Dat zorgt voor een Percivershipperdichtheid (is dat geen prachtig woord?) van 26 shippers / 63.180 Q'ers x 100 = 0,041% shippers op Q.

    Polls & topics
    Tot slot hebben we 3 polls en 4 topics. Dat maakt 1/5 van de polls op Q Perciver-gerelateerd en 1/6 van de topics. Hieronder vind je het onverslaanbare bewijs in de vorm van de screenshot van de statistieken van Q; er staan vijf cijfertjes achter "Polls" en één daarvan is een 3. Er zijn 3 Perciver polls op Q, dus is het overduidelijk dat 1 op de 5 polls Perciverpolls zijn - hetzelfde principe geldt voor de 4 topics, want 1 van de 6 cijfertjes is een vier. Ssst, niets zeggen, dit is heel goede logica en hoogst wetenschappelijk. Misschien wel het meest wetenschappelijk uit deze hele post.



    Conclusie
    Ik begon hier mee rond tienen en het is nu bijna middernacht. Ik had deze twee uur echt beter kunnen besteden aan het leren van mijn wiskunde proefwerk, dat helaas niet over statistiek gaat.

    Andere conclusie
    Dit lijken misschien kleine getalletjes, maar als je bedenkt dat Q al sinds 2004 bestaat, en dit alles binnen minder dan een jaar is ontstaan door slechts 0,041% van de populatie op Q, wordt het toch wel meteen heel wat indrukwekkender en lijkt die verovering van Q helemaal niet zo onhaalbaar meer. Ik geef je bij deze de opdracht om jezelf een schouderklopje te geven (tenzij er iemand in de kamer bij je zit, want ik ben niet verantwoordelijk voor vreemde blikken die in je richting geworpen zouden kunnen worden).

    Beknopte samenvatting
    Perciver is awesome want de cijfertjes zeggen het.


    Altijd leuk om eens te lezen :Y) Al trok ik toch mijn wenkbrauwen op bij Polls en Topics xD I (H) jouw logica, Square...

    *geeft een schouderklopje aan zichzelf* En laten we hopen dat je nu niet buist voor die wiskundetoets ;)


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Hm, volgens mij heb je gelijk. Mijn leven voelt een heel stuk completer nu ik dit weet. :'D
    Toch denk ik dat ik een beetje tegen je berekeningen in moet gaan; in het getal achter Forum Topics (in het screenshot) staan namelijk twee vieren, wat zou betekenen dat 1/3 van de topics op Quizlet over Perciver gaat. Zo zijn we al een heel stuk dichter bij de verovering van Quizlet! *O*


    Oeps, je hebt gelijk. Ik heb het aangepast. Inderdaad, dit klinkt nog veel beter. :'D



    Florreke schreef:
    (...)

    Altijd leuk om eens te lezen :Y) Al trok ik toch mijn wenkbrauwen op bij Polls en Topics xD I (H) jouw logica, Square...

    *geeft een schouderklopje aan zichzelf* En laten we hopen dat je nu niet buist voor die wiskundetoets ;)


    Het is dan ook gewoon heel goede logica. :Y) En ja, dat hoop ik ook. Al helemaal omdat ik mijn wiskundeleraar niet echt mag en echt geen zin heb dit te moeten herkansen en omdat ik in de bovenbouw nog geen enkele onvoldoende heb gehaald en dat eigenlijk wel zo wil houden. Misschien moet ik nu eindelijk maar eens beginnen met leren. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Florreke schreef:
    (...)

    WELKOM!

    *ziet de shipperslijst* We nemen Q over! Yeah!


    THNKX! Ik heb overlaatst Perciver ontdekt, en nu ik er over nadenk passen ze echt zo goed bij elkaar!!

    - neemt abo -

    Faerydea schreef:
    - neemt abo -


    Je kunt ook gewoon een abo nemen door bovenaan het topic (naast de titel, tussen 'melden' en 'zet in de Spotlight') op de abo-knop te klikken...



    Deze is echt megalief (H)


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    (...)

    Je kunt ook gewoon een abo nemen door bovenaan het topic (naast de titel, tussen 'melden' en 'zet in de Spotlight') op de abo-knop te klikken...



    Deze is echt megalief (H)


    Dat wist ik nog niet :)



    Ik save een groot deel van de plaatjes en ga ze daarna uitprinten, om optehangen in mijn kamer :) Dat doe ik ook met Pinterest :)

    Lizz misses you guys because she doesn't have internet at her new flat yet. o3o But I hope you all remember me. and I miss Perciver D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Lizz misses you guys because she doesn't have internet at her new flat yet. o3o But I hope you all remember me. and I miss Perciver D:


    Yes, of course I remember you. ^^ En aww, geen internet is wel heel erg. Ik hoop voor je dat daar binnenkort iets aan veranderd kan worden, want ik zou het zelf echt helemaal niet leuk vinden. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Yes, of course I remember you. ^^ En aww, geen internet is wel heel erg. Ik hoop voor je dat daar binnenkort iets aan veranderd kan worden, want ik zou het zelf echt helemaal niet leuk vinden. :')


    My in-laws are paying for a year of internet soon. :'D so then I will be totally back. en dan kan ik de rest van je verhalen lezen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik kwam er net achter dat ik nog niet in de shippinglist sta waarvan ik dacht dat ik er al lang in stond....DUS ZET ME ERIN!(6)


    You were born original, don't die as a copy.