• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    Users die Perciver shippen
    Square
    Boromir
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    RStylinson
    Perciver
    SPECS
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Boromir
    Chocolate van Boromir
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Boromir
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van Boromir
    Perciver Characters van Boromir
    Perciver United van Boromir
    Golden Snitch van Boromir
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van Boromir op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Perciver op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Boromir
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:Ik heb al behoorlijk wat marathons gehouden van allerlei dingen, maar nog nooit een van HP. Acht films van elk zo'n 2 1/2 uur komt uit op twintig uur. Dan moet je er écht goed voor gaan zitten, want je zult bijna een etmaal bezig zijn, haha. :'D
    En ik ga zo lezen. (:


    Ik moet het in twee keer doen, want paps zei dat het niet gezond is. (P.S. Het zijn zeven films, ik heb de eerste nog niet :()

    Perciver schreef:
    (...)

    Ik moet het in twee keer doen, want paps zei dat het niet gezond is. (P.S. Het zijn zeven films, ik heb de eerste nog niet :()


    Je mag hem wel van mij lenen, ik heb een set van de eerste drie films op mijn boekenplank staan. :'D Maar echt, het is wel jammer als je juist de eerste mist. Bovendien zit daar veruit het meeste Oliver in! D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaah, das juist het irritante! Het was uitverkoop in de videotheek, maar de eerste was nog steeds gehuurd! (Maar ik heb wel al de films voor een totaal van 27 euro!)

    Perciver schreef:
    Jaah, das juist het irritante! Het was uitverkoop in de videotheek, maar de eerste was nog steeds gehuurd! (Maar ik heb wel al de films voor een totaal van 27 euro!)


    Dat is erg goedkoop! ^^ Ach, dan kun je die eerste toch vast ook nog wel ergens vinden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb weer iets getekend. Ik heb hiervoor een foto als voorbeeld gebruikt en het begon als Perciver, maar uiteindelijk kun je het waarschijnlijk zien als wie je zelf maar wilt omdat Percy's bril niet wilde lukken. Het zou kunnen dat hier nog wat fic bij komt, maar in ieder geval niet meer vandaag, heh. Hoe kan het opeens half twaalf zijn? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is erg goedkoop! ^^ Ach, dan kun je die eerste toch vast ook nog wel ergens vinden?


    I know! 3, 4 en 5 had ik voor 15 euro en 2, 6, 7.1 en 7.2 was 12 euro!
    En tsja, ik zal hem wel nog eens vinden :)

    P.S., mooie tekening!

    *fluit vrolijk deuntje* Hoe gaat het hier? Is het gelukt, Perciver, met het vinden van film 1 of nog niet?
    Oh, en Square, you're so gonna hate me... Guess what! One does not simply stay with Hotchner :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    *fluit vrolijk deuntje* Hoe gaat het hier? Is het gelukt, Perciver, met het vinden van film 1 of nog niet?
    Oh, en Square, you're so gonna hate me... Guess what! One does not simply stay with Hotchner :3


    Ik sta in tweestrijd. Aan de ene kant vind ik deze naam geweldig, maar aan de andere kant heb je hem hiervoor wel weer moeten veranderen. Bovendien vond ik Faramir eigenlijk altijd een wat sympatieker, al komt de meest beroemde quote uit LOTR natuurlijk wel weer van Boromir. Hm... Ik denk trouwens dat ik je naam nu overal heb aangepast in de beginpost. Als ik er nog eentje heb overgeslagen moet je het maar zeggen. ^^'


    Anyway, ik heb net de IQ test 2013 gedaan - we hadden hem opgenomen - en ik had het met mijn ouders over het IQ van Sheldon Cooper uit The Big Bang Theory (187) en toen begon ik me af te vragen wat Percy en Oliver zouden scoren. Wat denken jullie? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik sta in tweestrijd. Aan de ene kant vind ik deze naam geweldig, maar aan de andere kant heb je hem hiervoor wel weer moeten veranderen. Bovendien vond ik Faramir eigenlijk altijd een wat sympatieker, al komt de meest beroemde quote uit LOTR natuurlijk wel weer van Boromir. Hm... Ik denk trouwens dat ik je naam nu overal heb aangepast in de beginpost. Als ik er nog eentje heb overgeslagen moet je het maar zeggen. ^^'


    Anyway, ik heb net de IQ test 2013 gedaan - we hadden hem opgenomen - en ik had het met mijn ouders over het IQ van Sheldon Cooper uit The Big Bang Theory (187) en toen begon ik me af te vragen wat Percy en Oliver zouden scoren. Wat denken jullie? (krul)


    You missed one...gotya.:3

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van Boromir
    Perciver Characters van Boromir
    Perciver United van Hotchner!!!!!!


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    (...)

    Ik sta in tweestrijd. Aan de ene kant vind ik deze naam geweldig, maar aan de andere kant heb je hem hiervoor wel weer moeten veranderen. Bovendien vond ik Faramir eigenlijk altijd een wat sympatieker, al komt de meest beroemde quote uit LOTR natuurlijk wel weer van Boromir. Hm... Ik denk trouwens dat ik je naam nu overal heb aangepast in de beginpost. Als ik er nog eentje heb overgeslagen moet je het maar zeggen. ^^'


    Anyway, ik heb net de IQ test 2013 gedaan - we hadden hem opgenomen - en ik had het met mijn ouders over het IQ van Sheldon Cooper uit The Big Bang Theory (187) en toen begon ik me af te vragen wat Percy en Oliver zouden scoren. Wat denken jullie? (krul)

    Ik ben van plan hier voorlopig even bij te blijven, misschien dat Aragorn nog voorbij komt als die vrij zou zijn, maar dat duurt sowieso nog wel even.
    En ik denk dat Percy vrij hoog scoort en Oliver middenmoot...
    Ik had een IQ van 111, ik denk Oliver ook zoiets en dan Percy 130, 140, die hoek.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    SPECS schreef:
    (...)

    You missed one...gotya.:3

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van Boromir
    Perciver Characters van Boromir
    Perciver United van Hotchner!!!!!!


    Hah, je hebt gelijk, die heb ik blijkbaar overgeslagen. Dankje, nu is hij wel aangepast. :'D



    Boromir schreef:
    (...)
    Ik ben van plan hier voorlopig even bij te blijven, misschien dat Aragorn nog voorbij komt als die vrij zou zijn, maar dat duurt sowieso nog wel even.
    En ik denk dat Percy vrij hoog scoort en Oliver middenmoot...
    Ik had een IQ van 111, ik denk Oliver ook zoiets en dan Percy 130, 140, die hoek.


    Aragorn is ook geweldig. ^^
    Ja, zoiets vermoedde ik inderdaad ook, maar toen begon ik me af te vragen of ze een groot deel van de vragen eigenlijk wel zouden snappen, want zo'n test is tenslotte wel op muggles gericht. Een van de dingen die ik altijd al vreemd heb gevonden aan Hogwarts is dat ze geen wiskunde of Engels krijgen, dus ik denk niet dat ze daar erg goed in zullen zijn. x') Aan de andere kant hebben ze natuurlijk ook geen rekenmachines of mobieltjes, dus moeten ze altijd hoofdrekenen. Ik denk dat ik het wel eens ben met je schatting.
    En ik had 128. Ik heb mijn ouders verslagen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wanneer komt er weer een HoG hoofdstuk? I miss the perciver.....


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wanneer komt er weer een HoG hoofdstuk? I miss the perciver.....


    Het... komt. (krul) Ik hoop dat het morgen lukt, maar ik heb de afgelopen week voornamelijk aan dingen geschreven die (nog) niet op Q staan. En ik had net een Perciver one-shot over sneeuw en sjaals af, maar toen besefte ik me dat ik die eigenlijk veel beter zou kunnen gebruiken als een scène in dat lange überfluffy verhaal dat ik aan het schrijven ben, dus krijgen jullie hem nog niet. :'P Maar goed, morgen vandaag/zondag dus.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boromir schreef:Is het gelukt, Perciver, met het vinden van film 1 of nog niet?


    Nog niet :(
    Als ik nu een marathon wil houden moet ik starten met Gilderoy Lockhart en ik kan die totaal niet af! Echt, ik krijg het verschrikkelijk irritant van hem. Wel goed geacteerd...

    Perciver schreef:
    (...)

    Nog niet :(
    Als ik nu een marathon wil houden moet ik starten met Gilderoy Lockhart en ik kan die totaal niet af! Echt, ik krijg het verschrikkelijk irritant van hem. Wel goed geacteerd...


    Ik vind hem inderdaad ook erg goed gespeeld, maar een behoorlijk irritant personage. Volgens mij is de acteur van Lockhart laatst geridderd wegens zijn bijdrage aan de Britse film en watniet. :'D
    Je kunt de eerste film trouwens ook wel op internet vinden ("watch harry potter and the philosopher's stone online free" in Google intypen zou voldoende moeten zijn. Putlocker en Sockshare werken meestal erg goed), maar dan kijk je hem natuurlijk wel illegaal en waarschijnlijk zonder ondertiteling.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan