• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    Users die Perciver shippen
    Square
    Boromir
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    RStylinson
    Perciver
    SPECS
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Boromir
    Chocolate van Boromir
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Boromir
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van Boromir
    Perciver Characters van Boromir
    Perciver United van Boromir
    Golden Snitch van Boromir
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van Boromir op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Perciver op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Boromir
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boromir schreef:
    (...)
    Lol x'D

    Bedankt allebei (:
    Ik heb nieuw abonnement gekregen van mijn ouders + plus lease mobiel. De mobiel moet over twee jaar zeg maar terug naar het bedrijf...


    Dat heb ik ook!=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Boromir schreef:
    (...)
    Lol x'D

    Bedankt allebei (:
    Ik heb nieuw abonnement gekregen van mijn ouders + plus lease mobiel. De mobiel moet over twee jaar zeg maar terug naar het bedrijf...


    Leuk! ^^
    Zal ik je dan maar voor de vierde keer feliciteren, nu we hier toch bezig zijn? Het mag nog maar een paar uur. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Leuk! ^^
    Zal ik je dan maar voor de vierde keer feliciteren, nu we hier toch bezig zijn? Het mag nog maar een paar uur. :'D

    Je blijft bezig x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Je blijft bezig x'D




    Je bent nog jarig voor 23 minuten!

    Perciver schreef:
    (...)



    Je bent nog jarig voor 23 minuten!

    Ze feliciteerde me 2 uur geleden nog, inmiddels ben ik niet meer jarig hoor. x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Ze feliciteerde me 2 uur geleden nog, inmiddels ben ik niet meer jarig hoor. x'D


    Spijtig, toch?

    HAPPY BIRTHDAY! *sorry voor dit verschrikkelijk laat bericht*


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    HAPPY BIRTHDAY! *sorry voor dit verschrikkelijk laat bericht*

    Dank je wel!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb nu exact 10.000 woorden in het document met dat nieuwe verhaal. Daar zitten dan wel samenvattingen en notities bij, maar ik ben wat schrijven betreft niet opzettelijk of midden in een zin gestopt, dus ik vond het toch wel een heel mooi rond getal. :'D




    Is er eigenlijk nog iemand bezig met iets Perciver-achtigs? Een tijdje geleden waren er opeens best wel veel mensen die iets aan het schrijven waren/wilden schrijven, maar ik weet niet meer helemaal zeker of iedereen dat inmiddels al had gedaan of dat er nog mensen bezig zijn/moeten beginnen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb nu exact 10.000 woorden in het document met dat nieuwe verhaal. Daar zitten dan wel samenvattingen en notities bij, maar ik ben wat schrijven betreft niet opzettelijk of midden in een zin gestopt, dus ik vond het toch wel een heel mooi rond getal. :'D




    Is er eigenlijk nog iemand bezig met iets Perciver-achtigs? Een tijdje geleden waren er opeens best wel veel mensen die iets aan het schrijven waren/wilden schrijven, maar ik weet niet meer helemaal zeker of iedereen dat inmiddels al had gedaan of dat er nog mensen bezig zijn/moeten beginnen. ^^

    Ik ben met iets Perciver-achtigs aan het klungelen, maar het is groter aan het worden dan de bedoeling was en daarom kost het nu opeens veel meer tijd. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hoh, eigenlijk niet nee... :$ Ik heb totaal géén inspiratie, dus een leuk ideetje is altijd welkom (A)


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik ben met iets Perciver-achtigs aan het klungelen, maar het is groter aan het worden dan de bedoeling was en daarom kost het nu opeens veel meer tijd. x)


    Klinkt goed. :Y)




    Florreke schreef:
    Hoh, eigenlijk niet nee... :$ Ik heb totaal géén inspiratie, dus een leuk ideetje is altijd welkom (A)


    Misschien dat dit helpt? Ik heb zelf nog wel wat ideeën, maar die wil ik eigenlijk niet weggeven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb nu exact 10.000 woorden in het document met dat nieuwe verhaal. Daar zitten dan wel samenvattingen en notities bij, maar ik ben wat schrijven betreft niet opzettelijk of midden in een zin gestopt, dus ik vond het toch wel een heel mooi rond getal. :'D




    Is er eigenlijk nog iemand bezig met iets Perciver-achtigs? Een tijdje geleden waren er opeens best wel veel mensen die iets aan het schrijven waren/wilden schrijven, maar ik weet niet meer helemaal zeker of iedereen dat inmiddels al had gedaan of dat er nog mensen bezig zijn/moeten beginnen. ^^




    Ik ben bezig aan Books and Broomsticks, maar ik denk dat ik het even on hold ga zetten. Zou het geen leuk idee zijn als je je perciver verhalen op Wattpad zou zetten? (buiten mijn verhaal zijn er geen Perciver verhalen :()

    Ooooké. Op Tumblr zijn er wat rollen open in een RPG; Oliver Wood zelf, waarvoor ze Chris Pine als gezicht hebben gekozen, en Oliver Wood Jr., die wordt afgebeeld als Colin Morgan. Ik vroeg me eventjes af of in nog wel in de Oliver Wood tag zat toen ik Kirk en Merlin tegenkwam. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Perciver schreef:
    (...)



    Ik ben bezig aan Books and Broomsticks, maar ik denk dat ik het even on hold ga zetten. Zou het geen leuk idee zijn als je je perciver verhalen op Wattpad zou zetten? (buiten mijn verhaal zijn er geen Perciver verhalen :()


    Aw, waarom? Heb je geen inspiratie meer?
    Hmm, dat kan. Maar ik heb alles wat ik heb geschreven hier al staan, wat Engelse dingen op AO3, ergens slingert nog een Glee fanfic van mijn rond op fanfic.net, They kept saying you were gone heb ik ooit of fanfic.nl gepost en er staat volgens mij ook nog iets op Tumblr van mij. Ik zal het dus eens overwegen, maar ik doe eigenlijk praktisch niets met Wattpad en ik heb al dingen op veel te veel verschillende sites gepost...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan