• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    Users die Perciver shippen
    Square
    Boromir
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    RStylinson
    Perciver
    SPECS
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Boromir
    Chocolate van Boromir
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Boromir
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van Boromir
    Perciver Characters van Boromir
    Perciver United van Boromir
    Golden Snitch van Boromir
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van Boromir op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Perciver op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Boromir
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hotchner schreef:
    (...)
    Waar is zijn bril? O.o
    Maar verder vind ik hem leuk. Een beetje onrealistisch hoofd, maar het zal vast geen realistische foto geweest zijn als je hem hebt nagetekend.



    Die foto is een screenshot uit de films, en daarin draagt hij geen bril. :'D
    Ik kan de precieze afbeelding nu niet meer terugvinden, maar dit was hem zo ongeveer, alleen dan minder fronsend. Maar ik vind het wel grappig dat je het hoofd onrealistisch vindt, want ik heb de omtrekken eigenlijk gewoon overgetrokken. Mijn tekening is natuurlijk niet perfect, maar Chris Rankins hoofd ziet er gewoon zo uit. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)


    Die foto is een screenshot uit de films, en daarin draagt hij geen bril. :'D
    Ik kan de precieze afbeelding nu niet meer terugvinden, maar dit was hem zo ongeveer, alleen dan minder fronsend. Maar ik vind het wel grappig dat je het hoofd onrealistisch vindt, want ik heb de omtrekken eigenlijk gewoon overgetrokken. Mijn tekening is natuurlijk niet perfect, maar Chris Rankins hoofd ziet er gewoon zo uit. x')

    Oh, haha. Nou ja, op zich is het niet heel onrealistisch, maar ik bedoel dat het niet op een echt mens lijkt. Want als je het vergelijkt met zoiets dan lijkt die van mij toch wat realistischer in mijn ogen. Komt waarschijnlijk door de schaduwen of niet. Ik zou het eigenlijk niet weten, maar die tekening van jou lijkt gewoon op de één of andere manier wat minder op de echte foto...

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:03 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Oh, haha. Nou ja, op zich is het niet heel onrealistisch, maar ik bedoel dat het niet op een echt mens lijkt. Want als je het vergelijkt met zoiets dan lijkt die van mij toch wat realistischer in mijn ogen. Komt waarschijnlijk door de schaduwen of niet. Ik zou het eigenlijk niet weten, maar die tekening van jou lijkt gewoon op de één of andere manier wat minder op de echte foto...


    Oké. Nou ja, sommige mensen hebben gewoon een beetje vreemde hoofden, I guess. :W
    Bovendien is jouw tekening potlood op papier, zonder kleur en met nauwelijks schaduwen. Ik denk dat het wat gemakkelijker is om dat er realistisch uit te laten zien; zodra je met digitaal en met kleuren werkt, wordt het al snel meer een soort stripteken-stijl, tenzij je echt heel erg goed bent. Wat ik absoluut niet ben, haha. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké. Nou ja, sommige mensen hebben gewoon een beetje vreemde hoofden, I guess. :W
    Bovendien is jouw tekening potlood op papier, zonder kleur en met nauwelijks schaduwen. Ik denk dat het wat gemakkelijker is om dat er realistisch uit te laten zien; zodra je met digitaal en met kleuren werkt, wordt het al snel meer een soort stripteken-stijl, tenzij je echt heel erg goed bent. Wat ik absoluut niet ben, haha. (:

    Daar heb je gelijk in ja...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik was net op zoek naar iets in de vorige topic, en toen kwam ik dit berichtje tegen van Gancanagh.

    Duusssss, ik ga het eens anders proberen en jullie tegen nieuwjaar een 3-shot van Perciver beloven. Help me stick to it, ladies:Y).

    Ik was dit al helemaal vergeten, maar hoe zit het eigenlijk hiermee? Je hebt nog iets meer dan één dag. (krul)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 14:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sterek crossover! *gaat lezen*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    Sterek crossover! *gaat lezen*


    Jup, al ben ik er niet heel erg tevreden mee. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar crossover zijn altijd stukken moeilijker dan normale fanfic. :/

    Het filmmuziekcomponist ding komt er waarschijnlijk ook zo aan. Ik typte daarnet filmmuziekcommunist in Word - de spellingcontrole rekende het niet goed. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Jup, al ben ik er niet heel erg tevreden mee. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar crossover zijn altijd stukken moeilijker dan normale fanfic. :/

    Het filmmuziekcomponist ding komt er waarschijnlijk ook zo aan. Ik typte daarnet filmmuziekcommunist in Word - de spellingcontrole rekende het niet goed. :'D

    Lol, het is ook wel een heel uniek woord filmmuziekcommunist... x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Lol, het is ook wel een heel uniek woord filmmuziekcommunist... x'D


    Ik heb eigenlijk ook geen idee wat het zou moeten betekenen. Iemand die wil dat alle filmmuziek van iedereen is? Dat lijkt me een zeer nobel streven. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik was Merthur podfic aan het downloaden. Op zich niets bijzonders, maar toen kwam ik deze cover tegen voor een Merlin/HP crossover. Drie keer raden van wie dat lichaam is waar het hoofd van Arthur (die blonde) op geplakt is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Filmmuziekcomponist!Percy en het interview staan nu ook online, net als Mourning!Percy. Met deze kleine explosie van Perciver is Every Perciver AU you (n)ever wanted officieel afgerond, net voordat ik weg moet. ^^
    Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal! Doe niets met vuurwerk dat Percy niet zou doen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Happy new year al mijn mede shippers^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het is weer eens stil, dus hier hebben jullie een willekeurige quote uit een stukje van HoG dat waarschijnlijk nog ruim tien hoofdstukken van het heden verwijderd ligt.

    Hij stak zijn hand uit en veegde met zijn duim over Olivers kaak. Oliver merkte voor het eerst dat er tranen over zijn wangen liepen.

    (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is weer eens stil, dus hier hebben jullie een willekeurige quote uit een stukje van HoG dat waarschijnlijk nog ruim tien hoofdstukken van het heden verwijderd ligt.

    Hij stak zijn hand uit en veegde met zijn duim over Olivers kaak. Oliver merkte voor het eerst dat er tranen over zijn wangen liepen.

    (bloos)


    Je doet angst, angst! *wijst met trillend vingertje* AAAANGST SDHUKFUS D:

    Tenzij het tranen van blijdschap zijn, natuurlijk. Dan is alles goed. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Je doet angst, angst! *wijst met trillend vingertje* AAAANGST SDHUKFUS D:

    Tenzij het tranen van blijdschap zijn, natuurlijk. Dan is alles goed. :Y)


    Nou ja, het is tijdens de Slag om Zweinstein. Ik zou ook kunnen schrijven dat Percy Olivers hand pakt en dat ze omringd door regenbogen en eenhoorns over een veld vol bloemen hun lot van oneindige liefde tegemoet huppelen, maar dat lijkt toch niet zo passend, gezien de lijken. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan