• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    Users die Perciver shippen
    Square
    Boromir
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    RStylinson
    Perciver
    SPECS
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van Boromir
    Chocolate van Boromir
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van Boromir
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van Boromir
    Perciver Characters van Boromir
    Perciver United van Boromir
    Golden Snitch van Boromir
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van Boromir op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Perciver op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van Boromir
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, het is tijdens de Slag om Zweinstein. Ik zou ook kunnen schrijven dat Percy Olivers hand pakt en dat ze omringd door regenbogen en eenhoorns over een veld vol bloemen hun lot van oneindige liefde tegemoet huppelen, maar dat lijkt toch niet zo passend, gezien de lijken. (krul)

    Slag om Zweinstein over ongeveer tien hoofdstukken? O God. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Slag om Zweinstein over ongeveer tien hoofdstukken? O God. D:


    Waarschijnlijk. Hoewel, eigenlijk zeg ik ook maar wat, want ik ben vreselijk als het neerkomt op het inschatten van hoeveel hoofdstuk er nog nodig zullen zijn. Maar we komen er nu wel in de buurt, want we zitten al in de lente van 1997. In het verhaal zijn al bijna drie en een half jaar verstreken sinds de eerste hoofdstukken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, het is tijdens de Slag om Zweinstein. Ik zou ook kunnen schrijven dat Percy Olivers hand pakt en dat ze omringd door regenbogen en eenhoorns over een veld vol bloemen hun lot van oneindige liefde tegemoet huppelen, maar dat lijkt toch niet zo passend, gezien de lijken. (krul)

    Door die opmerking over regenbogen en eenhoorns moest ik lachen waardoor ik mijn koffie, waar ik net een slok van had genomen, uitspuugde en over mijn deken heen gooide. Dank je wel Square.
    En het is trouwens het hoofd van Oliver, duh! Is dat andere lichaam, die waar Merlins hoofd op word geplakt (ik weet enkel wie wie is door Tumblr, misschien moet ik het eens gaan kijken), niet Cedric Diggory?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Door die opmerking over regenbogen en eenhoorns moest ik lachen waardoor ik mijn koffie, waar ik net een slok van had genomen, uitspuugde en over mijn deken heen gooide. Dank je wel Square.
    En het is trouwens het hoofd van Oliver, duh! Is dat andere lichaam, die waar Merlins hoofd op word geplakt (ik weet enkel wie wie is door Tumblr, misschien moet ik het eens gaan kijken), niet Cedric Diggory?


    Graag gedaan. :')

    Volgens mij is het inderdaad Diggory. Dit was de foto van Oliver/Arthur die ze hebben gebruikt, en ik denk dat dit die van Cedric/Merlin is.
    Merlin is trouwens een geweldige serie, maar het vijfde seizoen is net afgelopen en ik moet je alvast waarschuwen dat het geen leuk einde had, dus als je eraan begint moet je je voorbereiden op tranen. De eerste vier seizoenen zijn wel heel vrolijk en grappig en Merthur is gewoon perfect, maar je bent gewaarschuwd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Whoa, ik kan niet geloven dat dit nog niet in mijn topics stond.


    life is awesome

    Square schreef:
    (...)

    Graag gedaan. :')

    Volgens mij is het inderdaad Diggory. Dit was de foto van Oliver/Arthur die ze hebben gebruikt, en ik denk dat dit die van Cedric/Merlin is.
    Merlin is trouwens een geweldige serie, maar het vijfde seizoen is net afgelopen en ik moet je alvast waarschuwen dat het geen leuk einde had, dus als je eraan begint moet je je voorbereiden op tranen. De eerste vier seizoenen zijn wel heel vrolijk en grappig en Merthur is gewoon perfect, maar je bent gewaarschuwd. ^^

    I know, Arthur is dood. Tumblr is goed met spoilers...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Creativity schreef:
    Whoa, ik kan niet geloven dat dit nog niet in mijn topics stond.


    Sleeeecht. Ik weet niet of ik je dít wel zo gemakkelijk kan vergeven. :'D




    Hotchner schreef:
    (...)
    I know, Arthur is dood. Tumblr is goed met spoilers...


    Het klinkt heel simpel als je het zo zegt, maar Arthur is niet de enige dode. En ik denk eigenlijk dat zelfs als je al op alle sterfgevallen voorbereid bent, je nog steeds niet bepaald ongeroerd de finale zou kunnen kijken. God, ik word hier al depri van, haha. Think happy thoughts, think happy thoughts. (krul)
    Maar afgezien van de "FEEEEELS" (in de woorden van Tumblr) is het wel een fantastische serie en absoluut een aanrader als je op zoek bent naar iets om te kijken. Zo ongeveer alles van de BBC is gewoon hartstikke goed maar enorm deprimerend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het klinkt heel simpel als je het zo zegt, maar Arthur is niet de enige dode. En ik denk eigenlijk dat zelfs als je al op alle sterfgevallen voorbereid bent, je nog steeds niet bepaald ongeroerd de finale zou kunnen kijken. God, ik word hier al depri van, haha. Think happy thoughts, think happy thoughts. (krul)
    Maar afgezien van de "FEEEEELS" (in de woorden van Tumblr) is het wel een fantastische serie en absoluut een aanrader als je op zoek bent naar iets om te kijken. Zo ongeveer alles van de BBC is gewoon hartstikke goed maar enorm deprimerend.

    Haha x'D Nou, ik ga eerst maar verder met Supernatural. Ik zit in seizoen 3 -wat al goed is, want drie weken geleden zat ik nog in seizoen 1- van de 8 seizoenen die er zijn... En ik moet eigenlijk ook nog verder met Criminal Minds. Ze zijn al bezig met seizoen 8 en ik zit in seizoen 7 (die valt nog mee), daarna kijk ik wel of ik het ga kijken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Whoo, dubbelpost! Nou ja, zullen we weer verdergaan met over Perciver praten? Of eigenlijk moet ik verder gaan met schrijven aan Dans der Engelen en verder Supernatural kijken, maar we dwaalden af x'D

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 21:01 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Niet afdwalen klinkt als een goed plan. ^^
    Kijk, ik heb mijn beeldspraak gevisualiseerd, omdat ik stiekem een heel flauw gevoel voor humor heb en het niet kon laten we natuurlijk allemaal weten dat dit is hoe het laatste boek eindigde, zelfs al was JKR een beetje vaag over dit deel van het verhaal.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 22:03 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh hey
    een nieuw topic!

    En omg, pink fluffy unicorns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Square schreef:
    Niet afdwalen klinkt als een goed plan. ^^
    Kijk, ik heb mijn beeldspraak gevisualiseerd, omdat ik stiekem een heel flauw gevoel voor humor heb en het niet kon laten we natuurlijk allemaal weten dat dit is hoe het laatste boek eindigde, zelfs al was JKR een beetje vaag over dit deel van het verhaal.


    Ben ik even blij dat mijn koffie al op was, anders had het alweer over mijn deken heen gelegen en nu misschien zelfs over mijn laptop. It's fucking genius.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    Niet afdwalen klinkt als een goed plan. ^^
    Kijk, ik heb mijn beeldspraak gevisualiseerd, omdat ik stiekem een heel flauw gevoel voor humor heb en het niet kon laten we natuurlijk allemaal weten dat dit is hoe het laatste boek eindigde, zelfs al was JKR een beetje vaag over dit deel van het verhaal.


    ... :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Het klinkt heel simpel als je het zo zegt, maar Arthur is niet de enige dode. En ik denk eigenlijk dat zelfs als je al op alle sterfgevallen voorbereid bent, je nog steeds niet bepaald ongeroerd de finale zou kunnen kijken. God, ik word hier al depri van, haha. Think happy thoughts, think happy thoughts. (krul)
    Maar afgezien van de "FEEEEELS" (in de woorden van Tumblr) is het wel een fantastische serie en absoluut een aanrader als je op zoek bent naar iets om te kijken. Zo ongeveer alles van de BBC is gewoon hartstikke goed maar enorm deprimerend.


    Ik beloof dat ik vanaf nu heel braaf over Perciver zal gaan fangirlen.
    En dat plaatje hierboven is behoorlijk geniaal. Een beetje raar, maar geniaal. :'D


    life is awesome

    Nu ik toch bezig ben met het maken van geweldige graphics; dit is de eerste pagina die ik zie wanneer ik "Perciver" intyp in Google images. Alles met een nummertje heeft quizlet.nl als bron staan. Wij overheersen Google. :')

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:12 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan