• Ik ben de hele tijd erg verveeld, dus maak ik Covers, dit doe ik gewoon omdat ik het leuk vind, het is dus gratis.

    Wat moet ik weten?
    Minstens twee plaatjes die je er in wilt, en eventueel de stijl van plaatjes die ik er zelf bij moet zoeken:
    Eventueel omschrijving van je verhaal:
    Sfeer die in je cover moet:
    De titel van je verhaal:
    Moet je naam/gebruikersnaam op de cover? en zo ja: Wat is dan je naam/gebruikersnaam?:
    Eventueel de stijl van je lettertype:
    Een kleur voor je lettertype, en eventueel nog een tweede kleur:
    Verder nog iets? (Ik werk ook met spoedgevallen):

    Voorbeelden: (de voorbeelden mogen niet gebruikt worden door andere personen dan ikzelf, het zijn echt alleen voorbeelden!)






    Wachtlijst:
    xElounor
    xSunshineee

    Aan de beurt geweest:
    Bieberen
    Spongebobb
    Seaver

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:36 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Plaatjes: [url=http://weheartit.com./entry/46995000/via/allba]1[/url] - [url=http://weheartit.com./entry/46830675/via/Belieber253]2[/url] - [url=http://weheartit.com./entry/25746872/via/enamari]3[/url] -
    Eventueel omschrijving van je verhaal: het is een liefdes verhaal over Justin Bieber en Isabeau. Isabeau en haar beste vriendin Taylor gaan naar Atlanta om een nieuwe start te beginnen en hun opleiding te doen. Isabeau wilt stylist worden en Taylor profesioneel danser. Voor Isabeau haar stage komt ze in contact met Ryan Good (stylist van Justin)
    Sfeer die in je cover moet: vrolijk, niet te donker maar niet te licht.
    De titel van je verhaal: You are the one I need the most - Justin Bieber
    Moet je naam/gebruikersnaam op de cover? en zo ja: Wat is dan je naam/gebruikersnaam?: Bieberen and BieberHeaven
    Eventueel de stijl van je lettertype: sierlijke letters
    Een kleur voor je lettertype, en eventueel nog een tweede kleur: zwart of wit
    Verder nog iets? (Ik werk ook met spoedgevallen): inprinciepe niet, maar als je wilt mag je ergens in t klein je gebruikersnaam zetten voor de credits (:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 15:00 ]

    Bieberen schreef:
    Plaatjes: [url=http://weheartit.com./entry/46995000/via/allba]1[/url] - [url=http://weheartit.com./entry/46830675/via/Belieber253]2[/url] - [url=http://weheartit.com./entry/25746872/via/enamari]3[/url] -
    Eventueel omschrijving van je verhaal: het is een liefdes verhaal over Justin Bieber en Isabeau. Isabeau en haar beste vriendin Taylor gaan naar Atlanta om een nieuwe start te beginnen en hun opleiding te doen. Isabeau wilt stylist worden en Taylor profesioneel danser. Voor Isabeau haar stage komt ze in contact met Ryan Good (stylist van Justin)
    Sfeer die in je cover moet: vrolijk, niet te donker maar niet te licht.
    De titel van je verhaal: You are the one I need the most - Justin Bieber
    Moet je naam/gebruikersnaam op de cover? en zo ja: Wat is dan je naam/gebruikersnaam?: Bieberen and BieberHeaven
    Eventueel de stijl van je lettertype: sierlijke letters
    Een kleur voor je lettertype, en eventueel nog een tweede kleur: zwart of wit
    Verder nog iets? (Ik werk ook met spoedgevallen): inprinciepe niet, maar als je wilt mag je ergens in t klein je gebruikersnaam zetten voor de credits (:

    Ik heb je een PB gestuurd met de cover :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Plaatjes: Dit plaatje het liefst rechts van de cover - 2 - Deze het liefst als vaste achtergrond
    Omschrijving: Het verhaal gaat over Niall James Horan en Cecile Amy Wright. Niall is een student uit Ierland die in Nederland komt studeren en daar ontmoet hij Cecile. Na een tijdje krijgen Cecile en Niall en relatie maar er breekt oorlog uit (wereld oorlog twee, alleen dan moet je voorstellen dat de tweede oorlog in deze tijd afspeeld, dus er zijn telefoons, laptops, enz.)
    Sfeer die in je cover moet: Uh, spannend, verzin zelf maar iets leuks haha.
    De titel van je verhaal: "You're the only one I need." - Niall Horan
    Gebruikersnaam op de cover?: Ja graag, Spongebobb
    Eventueel de stijl van je lettertype: Sierlijk maar duidelijk
    Een kleur voor je lettertype, en eventueel nog een tweede kleur: Iets duidelijks haha
    Verder nog iets? (Ik werk ook met spoedgevallen): Als ik te veel eisen ofzoiets stel, sorry daarvoor haha.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 17:21 ]


    Don't find love, let love find you. <3

    Spongebobb schreef:
    Plaatjes: Dit plaatje het liefst rechts van de cover - 2 - Deze het liefst als vaste achtergrond
    Omschrijving: Het verhaal gaat over Niall James Horan en Cecile Amy Wright. Niall is een student uit Ierland die in Nederland komt studeren en daar ontmoet hij Cecile. Na een tijdje krijgen Cecile en Niall en relatie maar er breekt oorlog uit (wereld oorlog twee, alleen dan moet je voorstellen dat de tweede oorlog in deze tijd afspeeld, dus er zijn telefoons, laptops, enz.)
    Sfeer die in je cover moet: Uh, spannend, verzin zelf maar iets leuks haha.
    De titel van je verhaal: "You're the only one I need." - Niall Horan
    Gebruikersnaam op de cover?: Ja graag, Spongebobb
    Eventueel de stijl van je lettertype: Sierlijk maar duidelijk
    Een kleur voor je lettertype, en eventueel nog een tweede kleur: Iets duidelijks haha
    Verder nog iets? (Ik werk ook met spoedgevallen): Als ik te veel eisen ofzoiets stel, sorry daarvoor haha.


    de cover staat voor je in een PB :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Minstens twee plaatjes die je er in wilt, en eventueel de stijl van plaatjes die ik er zelf bij moet zoeken:
    Deze als achtergrond,Deze en deze
    De eerste moet sowieso als het kan. De tweede mag je vervangen door eigelijk elk plaatje van een oude brief en het derde plaatje mag je vervangen door elk plaatje van hem.
    Eventueel omschrijving van je verhaal: Het gaat over een meisje wat haar ouders en haar broer verliest. Ze neemt wraak op alle ‘slechte’ broers en ouders omdat ze vind dat als haar familie het niet verdiende om te leven hun het ook niet verdienen. Maar dan word ze obsessed met degene die haar tegen moet gaan houden.
    Sfeer die in je cover moet: een beetje een lugubere sfeer.
    De titel van je verhaal: Second victim
    Moet je naam/gebruikersnaam op de cover? en zo ja: Wat is dan je naam/gebruikersnaam?: nope
    Eventueel de stijl van je lettertype: Als het kan iets heel sierlijks.
    Een kleur voor je lettertype, en eventueel nog een tweede kleur: zolang het geen felle kleur is is het goed
    Verder nog iets? (Ik werk ook met spoedgevallen): Er is geen haast. Je mag in een hoekje je eigen gebruikersnaam neerzetten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Minstens twee plaatjes die je er in wilt, en eventueel de stijl van plaatjes die ik er zelf bij moet zoeken: Deze Maar als je een andere van Acacia Clark hebt mag die ook. Deze en als achtergrond Deze en het liefst ook nog Deze
    Eventueel omschrijving van je verhaal: Chasty Rose McFly wordt vrienden en ook nog meer. Maar de jongens willen haar uit de spotlights houden. En ze doen heel geheimzinnig tegen de pers. En de rest moet ik nog uitwerken.
    Sfeer die in je cover moet: een beetje geheimzinning
    De titel van je verhaal: My Little Big Secret || One Direction
    Moet je naam/gebruikersnaam op de cover? en zo ja: Wat is dan je naam/gebruikersnaam?: nope
    Eventueel de stijl van je lettertype: een beetje sierlijk
    Een kleur voor je lettertype, en eventueel nog een tweede kleur: Het liefste wit
    Verder nog iets? (Ik werk ook met spoedgevallen): nee, niet echt

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 18:38 ]


    Do what people say you can't.

    Sorry, ik heb er al één, toch bedankt!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 16:11 ]


    16 - 09 - '17