• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Ollivander
    - Caspar Raphael Castellan | Tolkien

    - Lily Evans | Druella
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Ollivander

    - Bellatrix Black | Ollivander
    - Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Narcissa Black | Druella
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | StayGold
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | StayGold


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Tolkien
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Tolkien
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Tolkien
                      Narcissa Black | Druella
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Ollivander

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | StayGold
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | StayGold

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | StayGold

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Topic 1
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het verhaal: Lessen beginnen nog niet en iedereen is toegelaten over het hele terrein van Hogwarts te lopen.
    Uitstapjes naar Hogmead beginnen pas volgende week, net zoals de lessen. De Kampioenen van het Triwizard Tournament die gekozen worden zijn vrijgesteld van elk examen.

    The Triwizard Tournament:
    Kandidaten:
    - James Potter | Gryffindor
    - Caspar Raphael Castellan | Gryffindor
    - Lily Evans | Gryffindor
    - Lucius Malfoy | Slytherin
    - Iphigenia Free Layton | Slytherin
    - Bellatrix Black | Slytherin
    - Narcissa Black | Slytherin
    - Melrose Evelynn Jones | Ravenclaw
    - Laurie Donaro | Hufflepuff

    ©Ollivander

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 14:22 ]


    kindness is never a burden.

    Melrose Evelynn Jones.
    "Komt ervan als je tegen mij loopt," Voordat ze haar woorden goed en wel uitgesproken had, begon ze sissend te lachen. Alsof ze een slang imiteerde, een slechte imitatie als je het mij vraagt. Dit soort gedachten heb ik de laatste tijd wel vaker, vooral omdat de studenten van Zwadderich me vorig jaar behoorlijk op de nek zaten. Het leek wel alsof ze iedere keer mij moesten hebben.
    "Vervelende Ravenklauwers ook," mompelt ze.
    Ik veeg een pluk haar achter mijn oor en klop nogmaals het stof van mijn gewaad. "Hou die woorden voor je," mompel ik zacht, maar wel duidelijk verstaanbaar. Ik schrok bijna van mijn eigen woorden, maar stond er wel volledig achter. Ze moesten eens leren dat ik hier niet van gediend ben.

    |Oké guys. Ik wil niet dat dit doodgaat -wat het dus wel doet en deels door mij ook, I know- stel ik het volgende voor.
    Wat nu als dit jaar het Triwizard Tournament plaatsvind? Ik weet dat na 1792 het Tournament niet meer plaatsvond door de gewonden die vielen maar laten we dat even vergeten... Wat denken jullie? (: |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    |Oké guys. Ik wil niet dat dit doodgaat -wat het dus wel doet en deels door mij ook, I know- stel ik het volgende voor.
    Wat nu als dit jaar het Triwizard Tournament plaatsvind? Ik weet dat na 1792 het Tournament niet meer plaatsvond door de gewonden die vielen maar laten we dat even vergeten... Wat denken jullie? (: |


    Sounds awesome! Mogen ze zich dan allemaal inschrijven? En hoe gaan we dan kiezen wie er mogen strijden?


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaaaaaaa. Oeh daar gaat Cissy zich zeker voor inschrijven. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bastard schreef:
    |Oké guys. Ik wil niet dat dit doodgaat -wat het dus wel doet en deels door mij ook, I know- stel ik het volgende voor.
    Wat nu als dit jaar het Triwizard Tournament plaatsvind? Ik weet dat na 1792 het Tournament niet meer plaatsvond door de gewonden die vielen maar laten we dat even vergeten... Wat denken jullie? (: |


    I like. Mogen wij dan stemmen wie er mee doet? ^^

    Maak dan een poll ofzo. En doe je dat dan gewoon met de afdelingen, of maak je nog perso's bij van Beauxbatons en Klammfels? Of wat het ook is. xd


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    I like. Mogen wij dan stemmen wie er mee doet? ^^

    Maak dan een poll ofzo. En doe je dat dan gewoon met de afdelingen, of maak je nog perso's bij van Beauxbatons en Klammfels? Of wat het ook is. xd


    Een poll maken kan of ik trek gewoon een lootje.
    Ik dacht ook om het enkel met de afdelingen te doen, dus voor elke afdeling 1 persoon omdat het anders vervelend word met Beauxbatons en Durmstrang. Tenzij iemand perse personages van Beauxbatons of Durmstrang wil? ;D


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    Een poll maken kan of ik trek gewoon een lootje.
    Ik dacht ook om het enkel met de afdelingen te doen, dus voor elke afdeling 1 persoon omdat het anders vervelend word met Beauxbatons en Durmstrang. Tenzij iemand perse personages van Beauxbatons of Durmstrang wil? ;D


    Ik denk dat we daarvoor met te weinig zijn...

    Moeten we ons eerst inschrijven, of trek je gewoon van iedereen een lootje?


    help

    Bellatrix Black.
    Bella trok haar wenkbrauw op. "Oh. En vriendelijk zijn ze ook nog." zei Bellatrix daarna sarcastisch. "En ik dacht dat Ravenclaw stond voor wijsheid. Hoeven ze dan niet te weten dat niemand een Slytherin uitdaagt." Bella keek de Ravenclawer vernietigend aan maar besloot toen dat die haar aandacht niet waardig was en liep op haar neus in de lucht weg.
    "Kan niemand me ooit met rust laten," mompelde Bella gefrustreerd en gooide haar bos zwarte krullen over haar schouder.


    kindness is never a burden.

    Rowboats schreef:
    (...)

    Ik denk dat we daarvoor met te weinig zijn...

    Moeten we ons eerst inschrijven, of trek je gewoon van iedereen een lootje?


    Dacht ik ook ja.
    Wel, aangezien misschien niet iedereen wil meedoen stel ik voor dat je het in een post zet maar goed duidelijk dat ik het kan zien en dan trek ik Woensdag bijvoorbeeld een lootje of die poll, wat jullie willen.

    Ik post trouwens straks met Dumbledore die de aankondiging maakt. (:


    kindness is never a burden.

    Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Toen het hert en de zwarte hond uit de Grote Zaal verdwenen was stond Albus Dumbledore met een kleine glimlach op. Hij had er plezier in gehad, terwijl dat als schoolhoofd niet zou mogen. Minerva McGonagall nam plaats naast Albus en mompelde iets geërgerd dat nogal leek op,'Leerlingen.' Albus stond op en liep om de tafel van het personeel heen waarna hij achter zijn staander ging staan. De gouden uil sloeg zijn vleugels open en professor McGonagall tikte met haar mes tegen haar glas. Het lawaai in de Grote Zaal verstomde en Albus glimlachte vriendelijk. "Ik hoop dat jullie allen evenveel genoten hebben van het Feest als ik heb. Maar dan nu! Ik heb een mededelingen. Meneer Vilder." Albus draaide zich om naar de opzichter die samen met 3 anderen een groot voorwerp vooraan de Grote Zaal zette. Albus zette zijn hand op het grote voorwerp. "Het is mij een genoegen u mee te delen dat dit jaar het Triwizard Tournament plaatsvind hier, op Hogwarts!" Een opgewonden gefluister was te horen in de zaal maar Albus legde de leerlingen het zwijgen op door verder te gaan. "Het Ministerie van Toverkunst en de Minister zelf vind dat het een goed idee is het Tournament terug te brengen na het voorval in 1792. Jammer genoeg zijn Beauxbatons en Durmstrang nog niet overtuigd dus moeten wij het voorbeeld tonen dat het Tournament terug kan komen zónder gewonden. Daardoor worden de Kampioenen gekozen per Afdeling, in plaats van per school." Alweer geroezemoes te horen. Albus tikte met zijn stok op het voorwerp naast hem en daaronder kwam een grote beker tevoorschijn. "De Goblet of Fire!" zei Albus luid. "Eenieder die zich wenst in te schrijven voor het Tournament schrijft zijn of haar naam op een stuk perkament samen met hun afdeling en gooit die in het vuur voor aanstaande vrijdag. Maar opgepast! Schrijf je niet roekeloos in. Eenmaal gekozen is er geen weg meer terug!" - "Wat valt er te winnen?!" schreeuwde een Slytherin vanaf hun tafel. "Dat is een uitstekende vraag, meneer Davis! Eeuwige roem! En natuurlijk de Triwizard Cup!" Albus wees naar de beker die achter hem op de lange tafel van het personeel was verschenen. "De Goblet of Fire zal meneer Vilder in de Hall zetten zodat iedereen zich kan inschrijven! Vanaf heden is het Triwizard Tournament begonnen! Veel succes!" Een oorverscheurend applaus was te horen waarna iedereen opgewonden begon te praten over het Tournament.


    kindness is never a burden.

    Narcissa
    Een kleine, sluwe grijns sierde mijn lippen toen Dumbledore was uitgesproken.
    Het werd tijd dat er iets gebeurde op deze school, en dit was perfect. Ik wist zeker dat ik me in ging schrijven, want ja; wat had ik te verliezen? Niks.
    Ik leunde tegen de muur bij de ingang van The Great Hall, met mijn armen over elkaar geslagen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hmm.. Wie wil James of Logan meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily en James? c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Is goed ^^ Waar is Lily? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Gewoon in The Great Hall, denk ik ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''