• De story

    Hey,

    ziet er prima uit en je mag dan ook meteen beginnen ^^ Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    A poet, of all writers, has the best chance for immortality. Others may write from the head, but he writes from the heart, and the heart will always understand him. - Washington Irving

    Regels:
    - Hoe in te leveren: via een pb aan mij
    - De nieuwe opdrachten komen zowel in dit topic als de story.
    - In de story vindt je de beoordelingen.
    - Geen plagiaat
    - Alles schrijven voor de wedstrijd en niet teruggrijpen op een gedicht dat je al een keer gemaakt hebt.
    - Alleen in het Engels of Nederlands dichten.
    - Per ronde krijg je tien dagen tijd.
    - Tot een dag voor de inleverdatum kan je om uitstel vragen en het maximum uitstel is dan drie dagen.
    - Niet inleveren zorgt ervoor dat je eruit wordt geschopt.

    Jury:
    - Hotchner wedstrijdhouder

    Deelnemers:
    6. Yoda 10 | 10 | 10 | 10
    11. Elly4ever 7 | 5.5 | 9.5 | 9.5
    13. Merrow 5 | 7.5 | 10 | 9.8
    15. Tempesta 9 | 9 | 8.5 | 9.8

    Opdrachten:
    Opdracht 1: Inspiration comes from imagination


    Opdracht 2: Words will be words, 'till you bring them to live


    Opdracht 3: Stiles Stilinski


    Opdracht 4: Van oud naar nieuw


    Opdracht 5: Picture time!
    Ik denk dat de titel wel duidelijk is. Je krijgt een foto en bij de gevoelens, inspiratie of iets anders die de foto bij je opwekt, maak je een gedicht. Je mag natuurlijk ook iets schrijven over dat ene konijntje dat in de linkeronderhoek zit etc. Gewoon een gedicht die bij de foto past, op wat voor manier dan ook.
    Inleverdatum: 14 januari, 2013, 23:59
    Yoda
    Elly4ever
    Merrow
    Tempesta

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 14:15 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn topics.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Mijn topics.


    Can't control my second personality

    Okay, mijn gedicht is langzaam maar gestaag zichzelf in elkaar aan het puzzelen x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Okay, mijn gedicht is langzaam maar gestaag zichzelf in elkaar aan het puzzelen x]

    Jeej!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    mijn topics :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    MT


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn topics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Auld lang syne

    My being screwd has been procrastinated.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sorry, maar dit gedicht gaat me echt niet lukken en ik voel er ook niet veel voor om een flut gedicht te schrijven en misschien nog een voldoende te halen doordat ik een punt extra krijg :') jammer, maar helaas, plaats mij maar uit de wedstrijd :\

    Veel succes nog, alle anderen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sorry, maar dit gedicht gaat me echt niet lukken en ik voel er ook niet veel voor om een flut gedicht te schrijven en misschien nog een voldoende te halen doordat ik een punt extra krijg :') jammer, maar helaas, plaats mij maar uit de wedstrijd :\

    Veel succes nog, alle anderen c:


    No D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik geef op, sorry... Ik kom er echt echt niet uit. Ik vind het echt jammer om zo te moeten stoppen, want het ging echt heel erg goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    .. Hoeveel mensen hebben er nu ingeleverd..?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    .. Hoeveel mensen hebben er nu ingeleverd..?


    Ik heb stiekum al ingeleverd :3 Niet dat het bijster geweldig is ofzo, maar het is iets :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik heb stiekum al ingeleverd :3 Niet dat het bijster geweldig is ofzo, maar het is iets :'D


    Dan hebben er toch zeker 3 mensen ingeleverd! En dat van mij is ook niet geweldig, maar ik ben al trots op mezelf dat ik deze uitdaging overwonnen heb x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    No D:


    Ja ik vond en vind het echt jammer :\ niet dat mijn gedichten nou zo geweldig zijn ghehe :') de laatste tijd gaat proza me beter af dan poëzie. En ik hoopte dat het poëzie gedeelte weer op gang zou komen door mee te doen aan een gedichten wedstrijd. Jammer, maar niets aan te doen!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.