• Oké, goed. Ik zit een tijdje hierop Quizlet en heb gemerkt dat uhm,
    Ja tja, ik heb bij Laatst Gelezen weleens zo'n story gezien. Er stond dus doodnormaal: Laatst Gelezen in het wit en daaronder de story..
    Maar ik heb dan ooit Laatst Gelezen nog een keer zien staan, kijk, het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar zo leg ik het wel uit:

    Er stond Laatst Gelezen in het wit en daaronder nog een keer Laatst Gelezen maar dan onleesbaar beetje en daaronder de story. Wie heeft dit ook & waarom is dit zo?


    Some people are art and do art at the same time

    Print screen?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Print screen?


    Als ik het nogmaals zie, maak ik er een printscreen van :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik snap helaas niet echt wat je bedoelt...

    Welch schreef:
    Ik snap helaas niet echt wat je bedoelt...


    Ik maak een printscreen ervan, als ik het nogmaals zie. Dan begrijp je me.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik denk dat ik weet wat je bedoeld.
    Als een hoofdstuk geen plaatje bij het hoofdstuk heeft, kan Quizlet er geen in de plaats steken. Dus dan komt er geen plaatje, maar alleen de titel van het story als vervanging van het plaatje, met daarboven de titel die er normaal ook staat en daaronder de naam van het hoofdstuk.

    Begrijp je?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik denk dat ik weet wat je bedoeld.
    Als een hoofdstuk geen plaatje bij het hoofdstuk heeft, kan Quizlet er geen in de plaats steken. Dus dan komt er geen plaatje, maar alleen de titel van het story als vervanging van het plaatje, met daarboven de titel die er normaal ook staat en daaronder de naam van het hoofdstuk.

    Begrijp je?


    Dat dacht ik ook, maar laatst gelezen is nu helemaal weg of niet? :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Scandal schreef:
    Ik denk dat ik weet wat je bedoeld.
    Als een hoofdstuk geen plaatje bij het hoofdstuk heeft, kan Quizlet er geen in de plaats steken. Dus dan komt er geen plaatje, maar alleen de titel van het story als vervanging van het plaatje, met daarboven de titel die er normaal ook staat en daaronder de naam van het hoofdstuk.

    Begrijp je?


    Uhmm, weet niet, maar het gaat erom dat ik 2x het zinnetje 'Laatst Gelezen' zag.


    Some people are art and do art at the same time

    Oh, ik dacht dat je dit bedoelde:



    Het is blijkbaar niet als het geen plaatje heeft, maar als het plaatje niet werkt.

    Als het dit niet is, moet je er eens een print screen van maken, dan is het makkelijker voor te stellen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Oh, ik dacht dat je dit bedoelde:



    Het is blijkbaar niet als het geen plaatje heeft, maar als het plaatje niet werkt.

    Als het dit niet is, moet je er eens een print screen van maken, dan is het makkelijker voor te stellen. =)


    Nee, dat is het niet.
    EN VOOR DE DERDE KEER: IK MAAK ER EEN VERDOMME PRINT SCREEN VAN ALS IK HET NOGMAALS ZIE.


    Some people are art and do art at the same time

    Deadwish schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook, maar laatst gelezen is nu helemaal weg of niet? :')

    Staat onder iedere pagina, naast de top. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lexonice schreef:
    (...)

    Nee, dat is het niet.
    EN VOOR DE DERDE KEER: IK MAAK ER EEN VERDOMME PRINT SCREEN VAN ALS IK HET NOGMAALS ZIE.


    Dat kan ook op een normale manier gezegd worden. Erica probeert je alleen maar te helpen, dan hoeft er niet zo tegen haar gedaan te worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lexonice schreef:
    (...)

    Nee, dat is het niet.
    EN VOOR DE DERDE KEER: IK MAAK ER EEN VERDOMME PRINT SCREEN VAN ALS IK HET NOGMAALS ZIE.


    Ik snap je irritatie maar ik ben het met Yoda eens, ze wil je alleen maar helpen.


    Physics is awesome

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat kan ook op een normale manier gezegd worden. Erica probeert je alleen maar te helpen, dan hoeft er niet zo tegen haar gedaan te worden.

    Dank je Sam. ^^
    Inderdaad, de mensen in dit topic willen je alleen maar helpen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lexonice schreef:
    (...)

    Nee, dat is het niet.
    EN VOOR DE DERDE KEER: IK MAAK ER EEN VERDOMME PRINT SCREEN VAN ALS IK HET NOGMAALS ZIE.

    Chill. :'D
    Ik kan me er niet echt een voorstelling van maken, maar zoals ik het nu lees, denk ik dat het gewoon een foutje is in de code, of iets dergelijks. Niks om je zorgen om te maken, of zo. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben wel benieuwd wat je precies bedoelt, want ik snap het niet echt. Hopelijk zie je het dan snel nog eens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?