• De story

    Hey,

    ziet er prima uit en je mag dan ook meteen beginnen ^^ Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    A poet, of all writers, has the best chance for immortality. Others may write from the head, but he writes from the heart, and the heart will always understand him. - Washington Irving

    Regels:
    - Hoe in te leveren: via een pb aan mij
    - De nieuwe opdrachten komen zowel in dit topic als de story.
    - In de story vindt je de beoordelingen.
    - Geen plagiaat
    - Alles schrijven voor de wedstrijd en niet teruggrijpen op een gedicht dat je al een keer gemaakt hebt.
    - Alleen in het Engels of Nederlands dichten.
    - Per ronde krijg je tien dagen tijd.
    - Tot een dag voor de inleverdatum kan je om uitstel vragen en het maximum uitstel is dan drie dagen.
    - Niet inleveren zorgt ervoor dat je eruit wordt geschopt.

    Jury:
    - Hotchner wedstrijdhouder

    Deelnemers:
    6. Yoda 10 | 10 | 10 | 10
    11. Elly4ever 7 | 5.5 | 9.5 | 9.5
    13. Merrow 5 | 7.5 | 10 | 9.8
    15. Tempesta 9 | 9 | 8.5 | 9.8

    Opdrachten:
    Opdracht 1: Inspiration comes from imagination


    Opdracht 2: Words will be words, 'till you bring them to live


    Opdracht 3: Stiles Stilinski


    Opdracht 4: Van oud naar nieuw


    Opdracht 5: Picture time!
    Ik denk dat de titel wel duidelijk is. Je krijgt een foto en bij de gevoelens, inspiratie of iets anders die de foto bij je opwekt, maak je een gedicht. Je mag natuurlijk ook iets schrijven over dat ene konijntje dat in de linkeronderhoek zit etc. Gewoon een gedicht die bij de foto past, op wat voor manier dan ook.
    Inleverdatum: 14 januari, 2013, 23:59
    Yoda
    Elly4ever
    Merrow
    Tempesta

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 14:15 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    4 mensen hebben ingeleverd zo uit mijn hoofd. Ik ga binnenkort beoordelen, maar vandaag moet ik werken en ik ben ook nog moe. Te vroeg wakker gemaakt. Ik wacht ook nog even met de volgende, en laatste, opdracht zodat jullie ook even rust hebben en ik eerst kan beoordelen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Yoda schreef:
    .. Hoeveel mensen hebben er nu ingeleverd..?


    Ik heb in stilte ingeleverd. Mijne is ook niet geweldig. Ik houd niet van kerstliedjes en een gedicht over een gedicht (liedjes zijn gewoon gedichten maar dan gezongen en met leuke achtergrond muziek) schijven is erg lastig.

    Mitchell en Jaimy, jammer dat jullie er mee stoppen. Maarja, minder concurentie voor mij. Moet ik alleen nog zorgen dat Yoda mysterieus verdwijnt. :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    R u serious? Door de feestdagen ben ik dit helemaal vergeten. Fuck it ;c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Junns schreef:
    (...)

    Ik heb in stilte ingeleverd. Mijne is ook niet geweldig. Ik houd niet van kerstliedjes en een gedicht over een gedicht (liedjes zijn gewoon gedichten maar dan gezongen en met leuke achtergrond muziek) schijven is erg lastig.

    Mitchell en Jaimy, jammer dat jullie er mee stoppen. Maarja, minder concurentie voor mij. Moet ik alleen nog zorgen dat Yoda mysterieus verdwijnt. :Y)


    Ghehe, ik maakte toch geen kans in deze wedstrijd (: Mitchell was wel een geduchte tegenstander ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sorry allemaal. Ik was graag verder gegaan, maar ik kwam er echt niet uit. Ik was echt blij dat zo lekker ging en dacht dat ik dit keer Yoda kon verslaan, maar goed dat komt nog wel.
    De rest wens ik nog heel veel succes in deze wedstrijd en dat de beste mag winnen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een hekel aan het gedicht dat ik heb ingeleverd, maar ik ben er trots op dat ik überhaupt iets heb ingeleverd :)


    Can't control my second personality

    Wow.. zo veel mensen die er uit stappen ;o ik ben best trots dat ik er iets van gemaakt heb, al vond ik het zelf ook niet geweldig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wanneer komen de beoordelingen en nieuwe opdracht?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Wanneer komen de beoordelingen en nieuwe opdracht?

    Ik ben er nu mee bezig. Ik had het nogal druk afgelopen week met werk en familiebezoek.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Opdracht 5 staat online!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wanneer moeten we inleveren?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Wanneer moeten we inleveren?

    Ik wist wel dat ik iets was vergeten x'D
    Inleverdatum: 14 januari, 2013, 23:59


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En ik heb m'n gedicht al zo goed als af dus ik ben voor de verandering eens op tijd :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Gvd.. ik had mijn gedicht al deels af, alleen nog niet opgeslagen. Klap altijd mijn laptop dicht zodat hij op slaapstand staat, maar nu besloot dat ding opeens uit zichzelf te gaan updaten, terwijl hij dus op slaapstand stond gewoon. Nu is mijn gedicht weg en omdat mijn laptop dus alle bestanden op 'normale' wijze sluit, is er geen hersteloptie..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben er vroeg bij deze ronde met inzenden :'D Normaal gesproken wacht ik echt tot het allerlaatste moment, maar dat was deze keer niet nodig :3 Hopelijk wilt het bij jullie ook een beetje lukken? (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”