• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (Lost Boys onder de 18)
    Groep:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving, realistisch)
    Karakter:
    Extra:


    Topic 1


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:17 ]


    Bowties were never Cooler

    mag ik nog een jongen aanmaken? zodat Rowboats een meisje kan aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sure


    Bowties were never Cooler

    Naam:
    Elan Iye Singa
    Leeftijd:
    19.
    Groep:
    Indianen.
    Uiterlijk:


    Elan heeft mooie donkerbruine haren en grijze ogen. Zijn haar is vaak een warboel, het zit namelijk nooit zoals hij wil. Maar het omlijst zijn gezicht wel mooi. Zijn haar zit meestal in een kuif een hele romilige kuif. Elan traint vaak en heeft daardoor aardige spieren. Dat kan je zien aan zijn six-pack en gespierde armen, hij heeft een litteken in zijn nek van het vechen met piraten. Verder is Elan 1,82 lang. Elan heeft niet een hele donkere huidskleur, maar ook niet te licht.
    Karakter:
    Elan is een levensgenieter en dat hij niet ouder word komt hem goed uit. Hij wil altijd op avontuur, maar weet soms zijn eigen grenzen niet. Elan is een aardig persoon, tegen de mensen die aardig tegen hem doen, maak je een verkeerde opmerkin kan je er een terug verwachten. Elan is niet op zijn mondje gevallen, maar zegt niet vaak gemene dingen. Hij heeft altijd wel een antwoord klaar. Hij is ook het beschermende type. Hij vecht voor degene van wie hij houdt en heeft haar alles voor over, tenkoste van zichzelf. Elan is ook een doorzetter, hij geeft niet snel op. Ook denkt Elan eerst aan een ander en dan pas aan zichzelf. Meestal streept hij zichzelf weg, hij vindt zichzelf namelijk niet zo belangrijk, daardoor weet hij zijn grenzen niet. Elan is graag omringd door zijn virenden, hij houdt er niet echt van om alleen te zijn, dat is niet zo zijn ding.
    Extra:
    Elan heeft een jonger zusje

    Is hij goed?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 16:17 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sylvesti schreef:
    (...)
    het meisje

    We beginnen zondag.


    Ik ben btw zondag vanaf half twee bij iemand om te werken aan een project van school, dus weet niet of ik dan veel kan posten.


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, ik ben zondag bij me pa dus denk dat ik pas rond half 9 in de avond kan reageren i'm sorry..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Beat schreef:
    Ja, ik ben zondag bij me pa dus denk dat ik pas rond half 9 in de avond kan reageren i'm sorry..

    ik ben zondag ook weg, dus kan ook niet veel posten


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik kijk even of het vanavond lukt


    Bowties were never Cooler

    Pebble schreef:
    Naam: Gwendolynn 'Gwen' Lilly Ocean
    Leeftijd: 18 jaar.
    Groep: Meermin
    Uiterlijk:




    Specifieke kleuraanduiding van haar staart: klik.
    Gwen heeft hele lange, goudblonde haren en grote felgroene ogen. Ze heeft opvallende sproetjes rond haar neus en een best wel kinderlijk gezichtje. Haar lippen zijn vol, maar niet groot. Haar staart is lang en lichtblauw, maar met goude glittertjes ertussen. Met staart en al is ze zo'n 1,67 meter. Haar bh is gemaakt van twee grote blauwkleurige schelpen, bij elkaar gebonden door sterk zeewier. Ze bind graag bloemen in haar haar.
    Karakter: Gwen is een heel vrolijk en vindingrijk meisje. Ze is enorm nieuwsgierig en is de hele dag op zoek naar nieuwe dingen, of ze houdt de piraten in de gaten. Ze is te vertrouwen, maar kan soms te kinderlijk overkomen, waardoor ze niet serieus genomen wordt. Ze houdt ervan om eens een dagje op een steen te zonnen. Maar ook is ze erg geïnteresseerd in de landelijke mensen. Vooral jongens, ze is een echte jongensgek. Gwen is altijd wel in voor een spelletje, maar als het echt nodig is kan ze wel een serieus gesprek houden, hoewel de situatie dan wel echt heel erg serieus moet zijn. Ook is ze erg spontaan.
    Extra: Haar grootste wens is om het land op te kunnen en te lopen. Ze wil heel graag de wereld boven water ontdekken.


    Ik heb haar nog even aangepast (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Hai, kan je mijn personages erbij zetten? Dan word het wat overzichtelijker


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Beat schreef:
    Ja, ik ben zondag bij me pa dus denk dat ik pas rond half 9 in de avond kan reageren i'm sorry..

    Same here. Ik moet zondag de hele dag werken, dus ben pas laat terug.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Ik maak hem vanavond


    Bowties were never Cooler

    Jammer dat nog niet iedereen zijn rol helemaal ingevuld heeft :c


    Happy Birthday my Potter!

    Iedereen staat er zo bij volgens mij


    Bowties were never Cooler

    Ik wil anders ook nog een fee maken omdat er zo weinig van zijn en ik ben er na negen uur niet meer omdat m'n vader mijn laptop dan beslag neemt D:


    Do what people say you can't.

    Kies zelf maar


    Bowties were never Cooler