• Hey!!
    Ik wil mijn haar graag terug donkerder verven, thuis, maar weet niet goed wat ik moet nemen.
    Mijn haar ziet er nu ongeveer dit kleur uit:


    (wel egaler)

    Graag wil ik mijn haar zo:



    Welke kleur neem ik dan het beste? Is dit donkerbruin, chocoladebruin, middenbruin...?
    En welk merk neem ik het beste? Hema? Kruidvat? L'Oreal?

    Alvast bedankt!!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 18:18 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    De beste advies die ik je kan geven is naar de kapper gaan.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 18:50 ]


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Denk ook gewoon dat je advies moet vragen bij de kapper of iets zoeken op het internet want ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van.

    Apricity schreef:
    Denk ook gewoon dat je advies moet vragen bij de kapper of iets zoeken op het internet want ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van.


    26 - 02 - '16

    Mijn beste advies is - ga sowieso voor informatie over de kleur en de verf naar de kapper, dan kun je daarna altijd nog beslissen of je het zelf wilt doen of dat je het wilt laten doen.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Mijn haarkleur is bijna hetzelfde als de onderste en daarvoor heb ik chocoladebruin gebruikt maar ik denk dat je inderdaad het beste advies kan vragen bij de kapper.

    Het lijkt wel op chocoladebruin.
    Maar ik zou het even aan je kapper vragen, of in elk geval iemand die je in het echt kent i.p.v. op internet vragen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.