• Ik verveel me, heb tijd teveel dus ik wil standalones gaan schrijven. Alleen One Direction dit keer, mhihihihihihi.
    Dus, ik heb aanvragen nodig. als ik hem af heb zal ik een link in dit topic zetten... neem dus abo of houdt het topic in de gaten... Ik doe mijn best door te werken, maar ik heb het druk, heb geduld en je geduld wordt beloond...

    In te vullen:

    Naam:
    Naam lid 1D:
    Situatie:
    16+ :


    De Story

    Wachtlijst
    CarrotNiall Klik
    Malino Klik
    CarrotNiall Klik
    Madhouse Klik
    Dinaggo Klik
    1Dstyles Klik
    Harry1DNiall Klik
    Madhouse Klik
    Malino Klik
    Zayner Klik
    Scharry Klik
    Regal Klik
    xElenour Klik
    Curlies Klik
    Irrevocable Klik
    230710
    Dinaggo
    Caleo
    BRYS
    passionrose
    nanananiall
    Zayner
    Uchiha
    xSunshineee
    Harry1DNiall
    SUPERMAAAAN
    MOTORMUIS
    Hipstahh
    YOLOFRaa
    Loubearx
    1Dazzle --> Eventueel op 23 juni
    xStylinsonx
    Lycanthrophy
    Depay
    Seasons

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 16:03 ]


    Miep

    Naam: Daphne
    Naam lid 1D: Allemaal maar meest om Niall en Louis
    Situatie: Daphne is een meisje die veel gepest word om haar uiterlijk, ze is namelijk Emo. Ze heeft maar 1 beste vriend dat is Dylan. Ze gaat heel veel met hem om en is ook een beetje verliefd op hem. Door het pesten snijd ze zichzelf. Ze is het zusje van Niall. Ze gaat ook heel veel om met 1D. Ze kan er niet meer tegen dat ze gepest word en probeert vaak zelfmoord maar altijd houd iemand van 1D haar tegen. Op het laatste pleegt ze wel zelf moord. Niall en de andere zijn er natuurlijk heel kapot van. Op een concert gaan ze ook denken aan haar en gaan iets organiseren. Tijdens het concert gaan ze een klein stukje van een zelf bedacht liedje over haar zingen en blijven ze 1 minuut stil. Natuurlijk gaan alle fans met lampjes zwaaien tijdens dat stukje.Dylan mag een verhaaltje vertellen en Niall gaat ook een verhaaltje over haar vertellen maar begint te huilen en rent weg.
    16+ : Nope


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Naam: Daphne
    Naam lid 1D: Niall :DD maar heel 1D ook !!.
    Situatie: Daphne is een meisje die veel gepest word om haar uiterlijk, ze is namelijk Emo. Ze heeft maar 1 beste vriend dat is Dylan. Ze gaat heel veel met hem om en is ook een beetje verliefd op hem. Door het pesten snijd ze zichzelf. Ze is het zusje van Niall. Ze gaat ook heel veel om met 1D. Ze kan er niet meer tegen dat ze gepest word en probeert vaak zelfmoord maar altijd houd iemand van 1D haar tegen. Op het laatste pleegt ze wel zelf moord. Niall en de andere zijn er natuurlijk heel kapot van. Op een concert gaan ze ook denken aan haar en gaan iets organiseren. Tijdens het concert gaan ze een klein stukje van een zelf bedacht liedje over haar zingen en blijven ze 1 minuut stil. Natuurlijk gaan alle fans met lampjes zwaaien tijdens dat stukje.Dylan mag een verhaaltje vertellen en Niall gaat ook een verhaaltje over haar vertellen maar begint te huilen en rent weg.
    16+ : Nope.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.