• Als jullie zin hebben, heb ik wel een opdracht voor jullie. Ik ga binnenkort aan een nieuwe story beginnen, maar ik heb nog geen cover en zelf heb ik daar totaal geen talent voor. Degene die ik uiteindelijk kies, krijgt natuurlijk een paar credits (: als er meerdere zijn die ik mooi vind, krijgen die ook credits.

    Jullie mogen zelf helemaal kiezen hoe je hem maakt, enkel de titel en mijn naam moeten erop.
    De verhaallijn:

    Op een afgelegen eiland aan de kust van Griekenland, ligt een streng afgezonderde gevangenis. Enkel de meest gevaarlijke criminelen komen er te zitten. De cipiers die ze bewaken, zijn ook mentaal niet in orde en zijn soms zelfs gevaarlijker dan de gevangenen zelf. Dan komt er een nieuwe cipier bij, een jonge man. Hij heeft de job aangenomen omdat hij dacht dat hij deze aankon. Stilletjes aan leert hij hoe het er echt aan toe gaat in de gevangenis. Uiteindelijk wordt hij verliefd op één van de gevangenen die er al erg lang zit en verbitterd is.
    Door het verhaal heen leer je alle gevangenen kennen en hoe ze in de gevangenis terecht zijn gekomen.


    De titel is 'Gevleugeld en gekooid' (dus iets doen met een vogelkooi kan prima) en mijn naam is Bes Ceyssens. Graag wil ik de titel duidelijk en mijn naam kleiner als de titel. Ook zou ik graag willen dat het simpel blijft, dus niet al te moeilijk met veel geblende foto's.

    Alvast bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kan geen covers maken, maar wil je me de link gb'en, want het lijkt me een leuk verhaal


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik zou wel een cover willen maken, maar ik weet echt niet wat voor soort plaatjes ik erin moet verwerken.


    26 - 02 - '16

    Kun je mij ook waarschuwen? Via PB of GB.


    The odds are néver in our favor.

    Ik kijk wel even wat ik kan doen morgen (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik zal kijken wat ik voor je kan doen c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kan niet blenden en ik kan niet overweg met bewerkprogramma's dus ik heb het gemaakt met Word.. Sorry voor de verschikkelijke kwaliteit.
    1.
    2.
    Zelfde als 2 maar dan met andere kleuren
    Haha eerste keer dat ik een cover maak, nog best wel trots op ;3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 22:02 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.



    Ik heb het eens geprobeerd, maar dit is serieus de eerste keer dat ik zoiets geprobeerd heb.(cat)
    Waarschijnlijk blijft het dus ook bij deze ene keer aangezien ik hem wat kaal vind.

    Klik voor groter


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Laat me weten wat je er van vindt :3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 22:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kun je me waarschuwen als je story online is? Ik wil het graag volgen.


    16 - 09 - '17

    Macabre, die van jou vind ik tot nog toe echt de mooiste, al vind ik die van de anderen ook echt wel goed gelukt :3 Ik ga vandaag of morgen - als ik tijd en inspi heb - ook eens een poging wagen voor je, Bes (K)

    En laat het alsjeblieft weten wanneer je verhaal begint, want ik wil het lezen!!!!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 9:51 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wauww, die zijn allemaal al zo geweldig! Dit wordt nog moeilijk kiezen...

    En aan degenen die een waarschuwing willen; dat doe ik natuurlijk maar al te graag ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb ook iets geprobeerd. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik probeerde ook iets.




    26 - 02 - '16

    Damn, jullie maken het me moeilijk (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Damn, jullie maken het me moeilijk (no_chears)


    Anders zou het niet leuk zijn he :'D Ik ben de mijne aan het afwerken en dan kan ik hem ook aan je keuzelijst toevoegen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”