• Jaah! Feestdagen en dan lekker uit eten met de familie! Kei gezellig.
    Zit je in een restaurant en kijk je om je heen en zie je een gezin bestaand uit moeder, vader en 2 zoons. Moeder zit te bellen aan tafel en ik kan het gesprek gewoon mee volgen. ( 3 tafels veder zat ik) Dan die man, die tovert ergens een laptop vandaan, en de 2 zoons zit met hun neus zowat in hun telefoon. Dan snauwen ze ook nog de serveerster af omdat het dan niet snel genoeg gaat.
    Valt dat jullie ook op? Of kennen jullie dat? Ik erger me heel erg aan zeker omdat ze dan de serveerster af snauwen
    Gelukkig is dat bij mijn familie dan nog niet maar wel dat je nichtje je halve ijs op eet en dan ook nog alle slagroom Xd maar ja ik deel graag!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Linchpin schreef:
    (...)


    Nee toch? Voor ik er was, was mijn tante de jongste en zij is nu 37/38 en als ik weg zou vallen is mijn nichtje van zes de oudste van de 'kinderen'. Het enige wat er niet aan klopt is dat ik niet de oudste ben van de kinderen, maar de andere hoeven niet meer mee naar die stomme etentjes.

    Dan ben ik scheel. :3

    Wat verschrikkelijk onbeleefd. Echt, heropvoeding, ouders én kinderen.


    Tijd voor koffie.

    Niet echt. Bij ons heeft iedereen een gesprekspartner, of zit men voor zich uit te staren (zoals ik) maar wij zijn dan ook met een kleine familie: 10 man langs mijn moeders zijde. Langs mijn vaders zijde 10-15 man (te zien of de oudere nichten met hun lieven en kindje komen)
    en wij weten ons nog te gedragen. (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ken het verschijnsel. Vreselijk.
    Wij waren met kerst bij mijn opa en oma, hartstikke gezellig met de hele familie van mijn moeders kant. (De meest naaste familie dan)
    En mijn neefjes zaten echt heel de tijd op hun Ipod. Nog niet eens 'hoi' gezegd of zo tegen opa en oma. Nog niet eens bedankt voor het eten (Ze had een heel buffet gemaakt). Sorry hoor, maar dat kan niet.
    En zal ik eens wat vertellen, ik heb niet eens een smartphone (:
    Maar oké, die krijg ik wel en oké, ik heb wel een Ipod, maar geen whatsapp ofzow (: En eerlijk gezegd, boeit me het ook niet zoveel.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Thefuck?
    Valt mij niet zo op in restaurants, maar het is denk ik gewoon normaal tegenwoordig als je 24/7 met je telefoon in je gezicht zit. >_>


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Wij zijn met mijn grootouders ergens gaan eten een paar dagen na kerstmis en een paar tafels verder zaten kinderen van tussen de 6 en de 13 met een iPad te spelen.


    Save me from myself.

    Hier in België valt het nog goed mee, in Amerika daarintegen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Laptop/Ipad op restaurant (vooral als je niet alleen bent) vind ik ronduit onbeleefd. Sowieso, sms'en ofzo tijdens het eten ook.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zie dit zelf ook vaak... (ik heb helaas ook een paar familieleden...) en als ik zelf op zo'n etentje ben moet ik eerst "gezellig doen" (praten met bejaarde familieleden dus) en daarna mag ik, als ik het vraag, op mijn mobiel. Maar ik heb ook heel vaak dan zijn er ook jongeren en is het wel gezellig...


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Ik zit alleen te klooien met mijn mobiel als ik alleen ben of gewoon thuis, ik vind het zo raar om in het
    openbaar continue met zo'n stom ding te lopen.. Laatst was ik in een schoenenwinkel en zo'n wijf
    was aan het bellen, ik kon alles volgen, en ze liep echt continue in de weg te draaien en maar te
    bellen en jeeeezus. Dat vind ik zo irritant, ga dan even lekker buiten staan D:
    Of dan ben je met een groep mensen en gaat iedereen met zijn mobiel zitten, gezellig hoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lostwithiel schreef:
    Wij zijn met mijn grootouders ergens gaan eten een paar dagen na kerstmis en een paar tafels verder zaten kinderen van tussen de 6 en de 13 met een iPad te spelen.


    Op TV waren er laatst twee knulletjes van ongeveer 10 jaar en die wilden een Iphone 5. Die ene had namelijk nog een 'oude' versie en die ander zelfs nog helemaal geen, nou poehpoeh. D: Ouders verwennen hun kinderen op die gebieden ook veels te veel vind ik. Een Iphone is heel wat anders dan een onschuldige gameboy of DS.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik zit alleen te klooien met mijn mobiel als ik alleen ben of gewoon thuis, ik vind het zo raar om in het
    openbaar continue met zo'n stom ding te lopen.. Laatst was ik in een schoenenwinkel en zo'n wijf
    was aan het bellen, ik kon alles volgen, en ze liep echt continue in de weg te draaien en maar te
    bellen en jeeeezus. Dat vind ik zo irritant, ga dan even lekker buiten staan D:
    Of dan ben je met een groep mensen en gaat iedereen met zijn mobiel zitten, gezellig hoor.


    Dat is toevallig, was vandaag ook in een schoenen winkel en gebeurd percies het zelfde.....


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ja, ik irriteer me er mateloos aan. Iedereen om me heen in m'n vriendengroep doet dat en ik niet. Dus tja... Dan zit je daar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RainbowDash schreef:
    Ik gebruik nooit telefoon of tablet als ik met mensen praat. Ken mensen die dat wel doen, vind het ongelofelijk vervelend altijd


    •*• Lululu •*•

    Omg k was op Ski vakantie, Russian People everywhere, in elk restaurant alleeen maar op hun iPads, serieus zonder grappen, 85% zat de hele tijd alleen op hun Tablet.