• Jaah! Feestdagen en dan lekker uit eten met de familie! Kei gezellig.
    Zit je in een restaurant en kijk je om je heen en zie je een gezin bestaand uit moeder, vader en 2 zoons. Moeder zit te bellen aan tafel en ik kan het gesprek gewoon mee volgen. ( 3 tafels veder zat ik) Dan die man, die tovert ergens een laptop vandaan, en de 2 zoons zit met hun neus zowat in hun telefoon. Dan snauwen ze ook nog de serveerster af omdat het dan niet snel genoeg gaat.
    Valt dat jullie ook op? Of kennen jullie dat? Ik erger me heel erg aan zeker omdat ze dan de serveerster af snauwen
    Gelukkig is dat bij mijn familie dan nog niet maar wel dat je nichtje je halve ijs op eet en dan ook nog alle slagroom Xd maar ja ik deel graag!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Catoodle schreef:
    Omg k was op Ski vakantie, Russian People everywhere, in elk restaurant alleeen maar op hun iPads, serieus zonder grappen, 85% zat de hele tijd alleen op hun Tablet.


    yep, dat zie ik ook heel veel als ik op ski vakantie ben maar ook gewoon thuis dus het ligt vooral aan de genartie denk ik


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    RainbowDash schreef:
    Ik gebruik nooit telefoon of tablet als ik met mensen praat. Ken mensen die dat wel doen, vind het ongelofelijk vervelend altijd


    Precies dit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Aangezien het gerelateerd is aan het onderwerp, post ik het maar.

    Melonpan schreef:
    Aangezien het gerelateerd is aan het onderwerp, post ik het maar.



    omg wie neemt nou zoiets mee??


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso